Nyt kattemøbel

Nu er det jo svært at komme efter Mettes indlæg med hjørnesofa, lænestol og storskærm til kattene :slight_smile: Men Cinnamon og Magic har også fået et nyt møbel.

For nogle dage siden lød der er ordentligt brag bag mig, mens jeg sad og drak min morgenkaffe. Jeg troede, at et eller andet var væltet, men det viste sig, at det var det her møbel, der var gået i stykker.

Cinnamon var hoppet ned på den øverste plade fra toppen af reolen, og så var den simpelthen knækket af. Plastikken, der holder skruen fast i sisalrøret, var knækket i mange, mange stykker :frowning: Dette blot til advarsel for andre, der måtte have sådan et møbel. Heldigvis blev Cinnamon bare forskrækket og kom ikke noget til.

Men så måtte de jo have noget andet. Og det fik de i lørdags. Her hjælper de med at samle det.

Det er især Magic, der har taget det til sig. Han var oppe at teste den øverste hylde, så snart det var samlet.

Og hylden nedenunder, hvor det lykkedes ham at drapere sig rundt i kanten uden om hullet og tage en længere lur på den måde.

Men det er den øverste hylde, der meget hurtigt er blevet hans yndlingsplads. Han ligger der også, mens jeg skriver.

Cinnamon har dog også fundet sin plads, selv om hun stadig foretrækker andre steder.

Og Magic kan selvfølgelig ikke lade hende være :tihi:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Hold da op et par overforkælede katte.

Hvor det nye træ klæder dem…

:hjerte::hjerte::hjerte:

Åhr, det er så dejligt at se billederne af katte der får nyt legetøj, møbler eller lign og hvor mankan se de tager det i brug med det samme og er glad for det.
Super dejlige billeder!!!

[QUOTE=Sannela;549098]Åhr, det er så dejligt at se billederne af katte der får nyt legetøj, møbler eller lign og hvor mankan se de tager det i brug med det samme og er glad for det.
Super dejlige billeder!!![/QUOTE]

Ja, det er vist også mig selv, jeg forkæler, mere end det er kattene - netop fordi det er så spændende at se, hvad de siger til det :tihi:

Herligt med nyt katte-træ - de ser da ud til at synes det er FEDT!

Dit er nok i virkeligheden mere brugbart end mine missers nye “tv-stue” S :wink:

/Mette

[QUOTE=Mette Mejdahl;549118]Herligt med nyt katte-træ - de ser da ud til at synes det er FEDT!

Dit er nok i virkeligheden mere brugbart end mine missers nye “tv-stue” S ;)[/QUOTE]

Det ser det da ikke ud til, at dine katte synes :smiley:

Faktisk er det lidt morsomt, hvordan de (altså dine) har taget det til sig som deres helt eget lige med det samme. For det kan man jo tydeligt se, at de har.

[QUOTE=galath;549147]Det ser det da ikke ud til, at dine katte synes :smiley:

Faktisk er det lidt morsomt, hvordan de (altså dine) har taget det til sig som deres helt eget lige med det samme. For det kan man jo tydeligt se, at de har.[/QUOTE]

Hehe, nej men mine kræ er Européer og Orientalere og de er ski lidt for sig - de er hvor der sker noget og er det nyt, jamen så mener de at det er til dem!

  • Tro mig, det er belastende når man køber nye ting til vores lille datter (på knapt 1/2 år), for kattene mener at ALT nyt er deres - uanset om det er et baby-badekar, Baby-kravlegård, ammepude eller ja… baby! :slight_smile:

/Mette :slight_smile:

:tihi: De hygger sig da rigtigt :wink:

Ja, sådan er det! Og når kattene så bliver glade for tingen, er pengene også godt givet ud.

Skøn serie med dine smukke katte. :slight_smile: