Nyt klatrehalløj i løbegården

Gemalen har knoklet med at bygge, mens jeg har snottet… Han nåede ikke så langt som han troede, vi mangler at bygge huler under platformen og få afsluttet stolperne pænt, men vi er på vej :ok:

Det var ikke populært at vi havde lukket af for dem, så da der blev åbnet så væltede de ind og op :tihi: Så vi håber på godt vejr næste uge, så vi kan komme videre!

Det ser da godt ud ! … indtil videre … og hold da op du har mange katte ! :thumbup:

Det ser rigtig godt ud! :thumbup:

Mon ikke de har tilgivet jer. Det ser i hvert fald ud til at de sætter pris på Kurts hårde arbejde :thumbup:

Det ser ud til at være blevet godkendt.

Ser godt ud & hvor er det sidste billede dog bare dejligt. Et godt bevis på man ikke kan få for mange katte :hjerte:

Sikken en dejlig plads, I har fået lavet der…og en hel platform fuld af smukke katte :slight_smile:

Det er altid godt med noget inspiration… det er blevet flot :slight_smile:

Det ser supergodt ud - glæder mig til at se det endelige resultat :thumbup:

Det ser da godt ud, og godkendt :thumbup:

Jeg tæller 11 misser, hvor mange har i egentlig? :slight_smile:

Super godt billede af tilfredse katte :slight_smile:

Det ser super lækkert ud og jeg er sikker på misserne er glade for deres nye rockerborg - glæder mig til at se det når den er færdig :slight_smile:

Det bliver vist et populært udflugtsmål for dem. :smiley:

Når de så sidder pænt der alle sammen, skal I så spille teater for dem inde i midten? The Mousetrap måske?

Eller synge en lille sang for dem

…der sad ti katte på et bord, kvitttevittevit bum bum…

:kor:

[QUOTE=Charlotte Oeh.;941838]Eller synge en lille sang for dem

…der sad ti katte på et bord, kvitttevittevit bum bum…

:kor:[/QUOTE]

:klapper:

Rockerborg :slight_smile: hehe

[QUOTE=Charlotte Oeh.;941838]Eller synge en lille sang for dem

…der sad ti katte på et bord, kvitttevittevit bum bum…

:kor:[/QUOTE]

Haha :slight_smile: god ide. Men jeg tæller mer end ti :wink:

De har det bare som blommen i et æg de bamser hos jer :hjerte: Den er da i høj grad godkendt hihi

Årh hvor fint. Hvem der dog bare havde haven til at kunne gøre sådan :slight_smile:

Hvor er det dog fint og tydeligvis godkendt:) Og sikke mange lækre katte I har :wehuu: