Jeg har et PetFun-træ fra 2016, og det er først nu, at jeg har haft brug for at få nyt sisal på den nederste stamme. Jeg har dog også hørt om, at kvaliteten er faldet, desværre.
Men jeg afleverede min stamme på en udstilling, hvor de havde en stand. Det kostede 5 euro for at få nyt sisal på (man skal huske, at man selv skal fjerne det eksisterende) og 15 euro i forsendelse. De sendte min stamme afsted i løbet af en uge
Jeg har forresten de ekstra tykke stammer, som fint holder til fuld galop fra norsk skovkat, somali og ragdoll
Jeg købte for ikke lang tid siden et RUFI, og det bliver det, jeg kommer til at investere i i fremtiden. Det er virkelig fantastisk kvalitet, hvilket man så også betaler for
Har du overvejet et af de kradsetræer der sættes i spænd til loftet? Så du ville undgå at skulle bore i dine vægge. Ved ikke om det ville være nok til dine vildt legede katte, men måske. Kom til at tænke på det, fordi jeg lige så denne reklamer, siger ikke at du skal købe fra temu, men jeg har selv haft noget lignede købt via dansk hjemmeside for en del år siden.
Jeg hiver lige denne her tråd frem igen. Vi trænger nemlig snart til et nyt træ, og jeg er sikker på, at modellen med flere hængekøjer ville være populær hos os.
Har modellen et navn, Luise? Jeg har svært ved at finde den på Rukis hp.