Nyt kradsetræ

Inden jeg går videre, skal jeg lige komme med en advarsel: Sannela, du skal ikke læse videre! Det tror jeg ikke, du kan holde til :trøste:

For nu ryger det gamle, billige, elendige kradsetræ fra sidste år (som kattene dog har fået en del fornøjelse ud af) og bliver erstattet af et helt igennem superlækkert ét fra Pet Fun. (Jeg SAGDE jo, du ikke skulle læse videre, Sannela!).

Jeg er træt af skrammel - nu vil jeg have noget kvalitet, inden lille Asani kommer. Så får den lille abekat vist også noget, han er vant til, så vidt jeg husker :slight_smile:

Nå ja, I skal vel også lige se det :stuck_out_tongue:

http://shop.petfun.de/de/kratzbaeume/grosse-kratzbaeume/nilay.html

Læææææææækkert, ikke? :savle:

Lækker model, du har valgt - det skal du nok blive glad for :slight_smile:

Stod det til mig, så blev vores det gamle slidte inde på katteværelset også skiftet ud med en petfun-model - men økonomien siger altså nej lige nu. Og hvis man skal tænke fornuftigt, så kan det andet jo også godt holde et år eller 2 mere.

Ja, prisen er hamper, det kan vi nemt blive enige om :ups: Men jeg har jo ikke andre end kattene at bruge penge på, så i hvert fald i den respekt er de nok en erstatning for børn - nogen at forkæle :slight_smile:

Nå ja, det er selvfølgelig også en lille bitte smule mig selv, jeg forkæler :høhø:

Selv om jeg kalder det gamle for “skrammel”, er det såmænd udmærket. Det er bare ikke stabilt nok til en stor, tung hankastrat, der kommer jagende op ad det med 90 i timen efter en lidt mindre hunkat. Jeg fik det sat fast i væggen, men det varede ikke længe, før det havde løsnet sig.

Og så er der lidt højt til loftet, så det sidder ikke ordentligt i spænd, hvilket jo heller ikke hjælper på stabiliteten. Jeg vil have noget, der er mere sikkert at springe rundt i, når jeg får en aby.

Samtidig er der bare hylder på det, og de er lige små nok til de store katte, Cinnamon og Magic er blevet efterhånden. Så jeg gik specifikt efter de store, runde sovepladser, som Pet Fun-træet har. Tønden er mest bare lækker, men jeg tænker, at den også må være med til at stabilisere træet med sin store base og - går jeg ud fra - en vis tyngde.

[QUOTE=galath;561962]Ja, prisen er hamper, det kan vi nemt blive enige om :ups: Men jeg har jo ikke andre end kattene at bruge penge på, så i hvert fald i den respekt er de nok en erstatning for børn - nogen at forkæle :slight_smile:

Nå ja, det er selvfølgelig også en lille bitte smule mig selv, jeg forkæler :høhø:

Selv om jeg kalder det gamle for “skrammel”, er det såmænd udmærket. Det er bare ikke stabilt nok til en stor, tung hankastrat, der kommer jagende op ad det med 90 i timen efter en lidt mindre hunkat. Jeg fik det sat fast i væggen, men det varede ikke længe, før det havde løsnet sig.

Og så er der lidt højt til loftet, så det sidder ikke ordentligt i spænd, hvilket jo heller ikke hjælper på stabiliteten. Jeg vil have noget, der er mere sikkert at springe rundt i, når jeg får en aby.

Samtidig er der bare hylder på det, og de er lige små nok til de store katte, Cinnamon og Magic er blevet efterhånden. Så jeg gik specifikt efter de store, runde sovepladser, som Pet Fun-træet har. Tønden er mest bare lækker, men jeg tænker, at den også må være med til at stabilisere træet med sin store base og - går jeg ud fra - en vis tyngde.[/QUOTE]

Hvad koster sådan et da???
Det ser godt nok lækkert ud :wink:

[QUOTE=•~ Rikke ~•;561964]Hvad koster sådan et da???
Det ser godt nok lækkert ud :wink:
[/QUOTE]

Det står faktisk derinde lige ved siden af billedet :smiley: Men €349 :besvimer: :besvimer:

Hold da op, de bliver da rigtig forkælet de “stakkels” katte :tihi:

Og det kan godt være prisen er vild, men holdbarheden er i top, du så jo vores i stuen, og det er et år gammelt nu, og man kan ikke se det er blevet brugt flittigt. :thumbup: De bedste penge vi har brugt nogensinde på kradsetræer.

Det bliver både du og misserne rigtig glade for :slight_smile: Vores de elsker deres :thumbup:
Hilsen Lisbeth

[QUOTE=KKH;561986]Hold da op, de bliver da rigtig forkælet de “stakkels” katte :tihi:

Og det kan godt være prisen er vild, men holdbarheden er i top, du så jo vores i stuen, og det er et år gammelt nu, og man kan ikke se det er blevet brugt flittigt. :thumbup: De bedste penge vi har brugt nogensinde på kradsetræer.[/QUOTE]

Ja, det var blandt andet efter at have set dit, at jeg besluttede, at nu måtte det være. For ud over at være lækkert for kattene og solidt og holdbart så ser det også pænt ud. Så jeg glæder mig virkelig til, at det ankommer.

Lisbeth - jeg kan godt huske at have set dit på billeder med 10-12 katte liggende i det :høhø:

[QUOTE=galath;562035]Ja, det var blandt andet efter at have set dit, at jeg besluttede, at nu måtte det være. For ud over at være lækkert for kattene og solidt og holdbart så ser det også pænt ud. Så jeg glæder mig virkelig til, at det ankommer.

Lisbeth - jeg kan godt huske at have set dit på billeder med 10-12 katte liggende i det :høhø:[/QUOTE]

Ja her må man trække nummer for at få en tur i køjerne :høhø:

Hvor ser det bare lækkert ud - Tillykke med købet.
Det kan da ikke andet end at bringe lykke! :ok:

Det er et flot træ du har bestilt til misserne.

Jeg har bestilt denne Deckenhoher Kratzbaum Jacky O. mit 3 Hängematten - einfach und schlank - PetFun Kratzbäume og da de nu har trukket pengene på min konto, regner jeg med at den kommer i løbet af næste uge.

[QUOTE=Jeanette;562069]Det er et flot træ du har bestilt til misserne.

Jeg har bestilt denne Deckenhoher Kratzbaum Jacky O. mit 3 Hängematten - einfach und schlank - PetFun Kratzbäume og da de nu har trukket pengene på min konto, regner jeg med at den kommer i løbet af næste uge.[/QUOTE]

Spændende :ok:

Jeg synes også, at hængekøjerne er så lækre. Og så kan de - så vidt jeg kunne læse mig frem til - tages af og vaskes. Det er jo heller ikke nogen dårlig ting!

[QUOTE=galath;562090]Spændende :ok:

Jeg synes også, at hængekøjerne er så lækre. Og så kan de - så vidt jeg kunne læse mig frem til - tages af og vaskes. Det er jo heller ikke nogen dårlig ting![/QUOTE]

Jo de kan tages af og vaskes.
Det har jeg allerede gjort flere gange.
Der er altså nogen som mener at hvis man lige skal kaste en hårbolle op, så er sådan en køje god at gøre det i :thumbdown:

Det ser virkelig ud til at være et lækkert kradsetræ. Personligt er jeg helt vild med det som Jeanette linker til. Sådan et eller et træ fra Ann K står på min ønskeliste næste gang kattene skal have nyt kradsetræ. Pt. har vi et fra Jekas, der fungerer super godt indtil videre, og man kan ikke se at det er blevet brugt selvom det snart er et år gammelt.

Jeg ELSKER også mit sonja fra petfun!! - og jeg har faktisk haft alle 7 i det på samme tid!! de elsker det endnu mere end jeg :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;562157]Jo de kan tages af og vaskes.
Det har jeg allerede gjort flere gange.
Der er altså nogen som mener at hvis man lige skal kaste en hårbolle op, så er sådan en køje god at gøre det i :thumbdown:[/QUOTE]

Men det er da bedre og nemmere at vaske end gulvtæppet, som mine har en forkærlighed for lige nu :høhø:

Jeg vil hellere have det på gulvet da vi ikke har tæpper på :høhø:

Her bliver næste klatretræ også fra petfun. Vægkøjerne har allerede fundet vej hertil

Det er bare et lækkert træ - det bliver I alle glade for

Ihhh altså Ingrid!!!
Hvorfor advarede du mig ikke??? :venter::venter:

:høhø::høhø::høhø:

Hvor er det bare for lækkert!!!

JEG VIL OGSÅ HAVE ET KRADSETRÆ FRA PETFUN!!!