Nyt kradsetræ

[QUOTE=yvonne42;1159509]De ser fine ud dem der er blot i en stang :slight_smile: så et ville jeg gerne have, men problemet hos os er, at Bamse ville ALDRIG få lov til at klatre forbi Missemor hvis hun lå på den nederste køje/platform, så pludselig ville det være Missemors plads og kun hendes…(behøver jeg at skrive, at hos os er det Missemor der bestemmer) :tihi:

Jeg ville så gerne have sådan et Karlie Paradise Banana-Leaf Medium Cat Tree | Free P&P £39+ at zooplus Men har ikke lige pengene…og brugt har jeg ikke fundet noget endnu…det behøver så ikke at være så stort :)[/QUOTE]

Jeg har det træ stående i stuen og det er bestemt dejligt. Dog er skålen/køjen ikke så solid, som man kunne ønske og den bliver hurtigt slap, så man risikerer at katten vælter ud.

[QUOTE=mh9000;1159435]Okay det er smart! Så kan jeg jo sagtens have sådan et :slight_smile: Har du et link eller modelnavn til det, du har?

Har lige fået målt herhjemme, og det, det hedder “Atlas” er desværre for højt. Men det, der hedder “Wood” (som Barky linkede til) vil lige kunne være her, så det vil bestemt være en mulighed også :)[/QUOTE]
Vi havde også for lavt, men jeg tog bare en af stolperne fra og ta’da så passede det alligevel :wink:
Så find det du synes bedst om.

Det er flere år siden jeg havde klatretræer blandt mine salgs-ting, men dejligt at læse du stadig har jeres