Nyt kuld :-)

I morges besluttede min skønne amberpige at det var tid til og føde. Det var hurtig overstået nemlig på 28 minuter i alt… Det blev til 2 store piger, en hvid og en sort makreltabby/hvid - med fødselsvægte på 156 og 144 gr.

Først den hvide pige.

Så den tabby pige

MVH
Gitte

Ps. navne forlag er meget velkommen, er helt blank denne gang

Åhhhhh de er dejlige :wehuu:
Tillykke med dem.

Stort Tillykke med dem:) Hvor ser de bare dejlige ud:wehuu:

Den hvide pige hvad med Blanche Neige ( snehvide)

:wehuu::wehuu::wehuu:

Tillykke med killingerne, de er bare kære…hvad med at kalde dem Lotus & Lara ??

Åhhhhh de er da for dejlige de to små… Selvom man dårligt kan kalde dem små, med den fine fødselsvægt…

Tillykke til mormis med de fine små piger

Min ide, nu de er to modsætninger i farverne: Miss Ying og Miss Yang

Tillykke med de to smuklinger :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Tillykke med dem, de ser bare nuser ud. -wehuu -wehuu

[quote=Copycat-Linda;90022]

Min ide, nu de er to modsætninger i farverne: Miss Ying og Miss Yang[/quote]

Og den er jeg faldet for.
Så den hvide pige hedder nu Yang og den sorte Yin

Betydning
Den sorte del med den hvid prik, kaldes yin og repræsenterer det feminine, passive princip og symboliserer nord, kulde, skygge, jord og fugtighed.
Den hvide del med den sorte prik, kaldes yang og repræsenterer det modsatte: Det maskuline, aktive princip, og symboliserer himmel, syd, tørhed og kejseren.
Det samlede begreb benyttes ofte i overført betydning om objekter eller begreber, der er dualistiske modsætninger eller hænger uløseligt sammen. Derudover symboliserer det også, at i alt “godt” findes “ondt” - og tilsvarende, at i alt “ondt” findes der “godt”

MVH
Gitte

Stort tillykke med de 2 smuksakker:)

Glæder mig til at følge dem herinde

[quote=DK Sacala;90107]Og den er jeg faldet for.
Så den hvide pige hedder nu Yang og den sorte Yin

Betydning
Den sorte del med den hvid prik, kaldes yin og repræsenterer det feminine, passive princip og symboliserer nord, kulde, skygge, jord og fugtighed.
Den hvide del med den sorte prik, kaldes yang og repræsenterer det modsatte: Det maskuline, aktive princip, og symboliserer himmel, syd, tørhed og kejseren.
Det samlede begreb benyttes ofte i overført betydning om objekter eller begreber, der er dualistiske modsætninger eller hænger uløseligt sammen. Derudover symboliserer det også, at i alt “godt” findes “ondt” - og tilsvarende, at i alt “ondt” findes der “godt”

Det var nemlig lige præcis pga betydningen at Yin og Yang, der gjorde, at jeg fik den ide… Syns de navne er så smukke.
Og jeg er da helt beæret over, at du valgte at bruge min navne ide:thumbup::thumbup:

MVH
Gitte[/quote]

OG dejlige det er de altså… Og store… Mormis har båret dem flot… Sikke en vægt at starte med:thumbup:

:wehuu:

Hvor er de bare små og søde :slight_smile:

Hold da op…:wehuu:
nogle basser.

Hvor er de flotte.
Mange nytårshilsner
Mona :wehuu:

Må vi, når du har tid se et billede af mormis, sammen med de små:?

Det kunne jeg godt tænke mig…:wehuu::wehuu:

Glæder mig til at følge dem:thumbup:

Tillykke med de yndige små :wehuu::wehuu:

Tillykke Gitte, jeg ville have sagt Snehvide og Sorte Sarah… :lol:

KH
Linda

Tillykke med de små missebørn med de yndige navne.
De har fødselsdag samme dag som min Leopold, han bliver 3 år idag.
Knus Elin

Kære Leopold…:wehuu:
Hjertelig til lykke med din fødselsdag.

Hermed får du et rigtigt menneske-kys fra mig.

Kærligst Mona :inlove:

Her er de efterlyste billeder af smukke Leia med de små. Hun er sammen med Airi og hendes killinger. Jeg tabte kampen om hvor de hørte til så i stedet for mine flotte fødekasser, endte de i en kæmpe kasse fra zooplus :slight_smile:

MVH
Gitte

Tillykke med killingerne, hvor er de skønne :wehuu: