Nyt liv

Hej… jeg hedder O’malley og er en rød huskat med brune øjne… noget så smuk, hvis jeg selv skal sige det :heart_eyes:
Mit liv ændrede sig drastisk for godt en uge siden, hvor jeg blev puttet i en taske og kørt til et nyt hjem. Jeg var skræmt fra vid og sans og gemte mig under sofaen den første dag/nat. Meget bange for hurtige bevægelser med hænder og fødder. Gjorde brug af mit stærkeste våben … bid! Så kraftigt at min mors arme har flere dybe sår… og hun måtte til lægen og have stivkrampe. Men jeg var jo bare så bange :grimacing:
Efter et par dage fik jeg et kæmpe kradsetræ i stuen med en stamme så tyk, at den er en drøm at rende op ad… og med fine hylder højt til vejrs. Jeg var så taknemmelig at jeg spandt for første gang :smiling_face_with_three_hearts: og gik gennem huset med højt løftet hale.
Mit største problem var at min mor ikke gav mig nok mad… Uh hvor var jeg sulten. Jeg klagede og jamrede… og angreb med bid for at få hende til at forstå. Først da alle I rare katteejere kom med gode råd om kost… faldt tiøren. Nu kan jeg æde og drikke så meget jeg vil… og jeg vil meget! :yum:
Jeg er allerede roligere og sødere. I morges vækkede jeg mine forældre stille og hyggeligt mens de lå i sengen… ved at gnide hovedet op ad dem… i stedet for at komme skrigende, springende og bidende.
Måske når jeg en dag dertil, hvor jeg lægger mig i skødet eller i sengen. Men jeg skal sige jer… jeg bryder mig ikke om bløde underlag… og min mors lår er lidt for bløde. Af samme grund fjernede de de fine kattesenge på træet, for jeg vil meget hellere have en måtte på hylderine. Og vindueskarme… ih det er godt.
Vi skal lige vænne os til hinanden, mig og mine nye forældre. Men jeg tror på at alt bliver godt … ikke mindst med hjælp fra alle jer :kissing_cat:

24 Synes om

Velkommen til O’malley og O’malleys menneske :slight_smile:

Håber I bliver glade for at være herinde.

Det er vi allerede!
Og jeg (mor) hedder Randi :sweat_smile:

2 Synes om

Tillykke med hinanden - jeg er sikker på I nok skal få det godt sammen og hvor er han smuk! Tak for historien.

Og sig endelig til hvis der er andet mere du bliver i tvivl om. Der sidder masser af meget meget erfarne katteejere og opdrættere herinde og de ved bare næsten alt :wink: (og nej jeg er ikke en af de erfarne endnu, jeg er også stadig i mesterlære :slight_smile: )

Det her forum er efter min mening det bedste af alle kattefora. Her er altid en god tone og det er virkelig brugbare råd man får.

Selv tak for hjælpen :sparkling_heart:
Og ja… jeg kan mærke at Kattegale bliver et yndlingssted!

3 Synes om

Velkommen til Kattegale, Randi og smukke O’Malley :hjerte:

Tusund tak :smiling_face_with_three_hearts:

Jeg fik sandelig fint besøg i mit kreaværksted i dag :grin:
Juhuuu… et lille forsøg på opsøgende kontakt der ikke handler om mad :sweat_smile:

17 Synes om

:velkommentilkg:

1 Synes om

Velkommen til, men pas endelig på - det er stærkt vanedannende… :hushed: :grin:

2 Synes om

Haha… jeg tror dig gerne!

Velkommen til :smiley:

1 Synes om

Velkommen til det bedste sted på internettet! :smiling_face_with_three_hearts::blush:

Velkommen til både dig og smukke O`Malley :love:

Velkommen til.
Hvor er du altså bare en smuk missekat :heart:

Velkommen til dig og din smukke kat :heart:

Jeg begynder at forstå hvad du mener :sweat_smile:

Tak skal du have :star_struck: Vi føler os så godt taget imod!

1 Synes om

Du er sød :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Velkommen til :velkommen:

Hvor er han en smuk kat :hjerte: