Hvis I gerne vil have tabletter, så er der også Comfortis. Det holder 4 uger ad gangen og der er til 6 gange i en pakke. Til gengæld er det kun mod lopper og på recept da det er et nyt produkt.
Har man først problemet og evt er så heldig også at have fået bændelorm af det (lopper kan jo smitte med bændelorm), så findes der en pipette der hedder Broadline, som tager både lopper, flåter og orm. Igen på recept.
Tak for opklaringen Pia
[QUOTE=PiaR;1300513]Versionen af Bravecto til katte er som pipetter, og den kom på markedet for et par måneder siden.
For mange har åbenbart besvær med at give katte piller, så det blev desværre til endnu et spot-on produkt.[/QUOTE]
Hvad mener du med desværre i forhold til spot-on produkt? Er det fordi nogle dyr bliver syge af dem? Det var derfor jeg var lidt skeptisk over det nye middel. Jeg tænkte det kunne være kraftigt, når det varede 3 måneder. Jeg følte mig også lidt “overrumlet” da de sagde, at det skulle jeg da have med! Jeg stod jo der og tænkte mere på de små, der skulle “skæres i”. :S