Nyt middel mod flåter og lopper

http://flaatstop.com/

Hva mener i ?

Tja hvis det virker, så er jeg med på den.

Lad mig sige det sådan her, jeg tog kampen op imod skolen da min søn fik konstateret lus. Han måtte ikke komme før han var behandlet, og jeg nægtede at bruge gift. Jeg kæmmer til den store guldmedalje.

Han kom så i skole efter 2 dage, for det er jo så heldigt med drenge at de kan blive klippet fuldstændig korthåret. :høhø:

Jeg vil ved samme lejlighed lige smide dette link.

Flåten er blevet mere Dødelig nu.

Det lyder spændende nok, men kræver at kattene skal til at gå med halsbånd og det er jeg ikke meget for :S

Sh*t mand! Den TBE-virus lyder godt nok ubehagelig. Det “gode” ved borrelia var jo at flåten skulle sidde på en i ret lang tid før sygdommen blev overført.
Øv for pokker at vi nu skal have så farlig en sygdom i vores “flåt-bestand” i Dk

[quote=Eva K;293324]Sh*t mand! Den TBE-virus lyder godt nok ubehagelig. Det “gode” ved borrelia var jo at flåten skulle sidde på en i ret lang tid før sygdommen blev overført.
Øv for pokker at vi nu skal have så farlig en sygdom i vores “flåt-bestand” i Dk[/quote]

Den behøver ikke at sidde i lang tid desværre.

Min søn fik, da han gik i børnehave, en skovflåt på øreflippen. Den blev opdaget samme aften i badet og blev fjernet. Ca 3 uger efter fik han skydeskive på kinden med center på øret.
Han blev omgående sat i penecillin behandling, og gik igennem det uden mén.