Nyt til alle jer edderkoppe-hadere

:rock::rock::rock:

Jeg er faktisk nået til et punkt, hvor jeg synes at NOGEN edderkopper er utroligt smukke :slight_smile:

Den på Skattekats billede er da helt utroligt smuk - hvorimod Finn Frodes er så klam, grim og direkte livsfarlig at støde på :uha: :yikes: :blegne: :besvimer:

Men… hvis de er i mit hjem - så er de hverken smukke, sjove eller noget som helst andet…:cool:

Er SÅ bange for dem, at jeg ryster over hele kroppen, begynder at græde, får kvalme - og jeg tør end ikke at være i samme rum som den :ups:

Og jeg tør heller ikke at fjerne den, for så skal jeg alt for tæt på den… men jeg gør mig stram - og tager en kost/gulvskrubbe eller andet meget langt - og så må den dø…

:devilangel::devilangel:

:slight_smile: Sådan en stor, flot korsedderkoppedame er egentlig ikke et problem for mig… De bliver jo pænt på deres plads. Så synes jeg det er meget værre med de kæmpestore mørke husedderkopper, der fiser rundt på gulvet med 100 km/t - og er så forbistret dygtige til at slippe væk fra dén avis, man vil klaske dem med… og for at det ikke skal være løgn, har de derefter en tendens til at være sporløst forsvundet, så man ligger vågen i sin seng hele natten og venter på, at de pludselig skal dukke op igen. :besvimer:

…men da jeg havde læst Johnnys link, fandt jeg i bunden af edderkoppehistorien et link til en ANDEN edderkoppehistorie, der kan give VIRKELIG myrekryb: http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1585463.ece :uha:

…Jeg har nu alligevel mine tvivl, om det virkelig VAR sådan en giftig svend, der blev fundet. Den eneste der så den, var jo dén medarbejder, der havde set den flygte væk fra bananerne - og den har jo faktisk en stor lighed med vores hjemlige store husedderkopper (bortset fra størrelsen).

Vi véd jo alle, at hvis en stor eddekop pludselig drøner op foran os, så ser den meget større ud end den er… Dén, jeg fik ram på i mit badeværrelse i forgårs, var ihvertfald MINDST på størrelse med en middagstallerken.:tihi: