Nytårsaften med Pletterne og de klassiske

Ja, her kom Pia allerede midt på dagen fra Ålborg, for at fejre nytår her i Århus. Der blev så lige tid til en lille fotosession også :slight_smile:

Her har vi fire på stribe

Her er Tahra, som jeg er sååååå vild med, men som heldigvis (for mig :høhø:) har fundet sig et rigtig godt hjem - det har de nu alle :slight_smile:

Hun er en rigtig lille laban :inlove:

Så har vi Orin

Som godt kan vise maven

Og få øje på spææændende ting

Så “dukken Dot”

Og to på stribe kunne vi også fange

Så Dhabba, den bette charmør

Der også kan stå på bagben

Trille kom også lige og skulle være med - hun havde ellers hyyyyyygget sig med at tumle rundt i dugen, der hang ned, mens vi tog billederne :høhø:

Så vi lagde lige et af tæpperne henover bagefter, så de kunne lege videre :tihi: En farve der klæder Trille lidt bedre, så vi knipsede lige endnu et billede :slight_smile:

Og hvis pigerne i mine kuld nogle gange kaldes “prinsesser”, så er det fordi deres mor er en Dronning :hjerte:

Og da vi kom ind efter at have set fyrværkeriet ved midnat, så var Trille rigtig i fjollehumør, så jeg fik taget nogle underholdende billeder af hende og Pia, med et stykke pap :høhø:

Skønne billeder :slight_smile:

Sjovt så stor Dhabba virker i forhold til de andre :smiley:

[QUOTE=PivC;1143481]Skønne billeder :slight_smile:

Sjovt så stor Dhabba virker i forhold til de andre :D[/QUOTE]

Ja, det gør han. Ham og Orin vejer dog det samme inden for nogle få gram, men han er bredere i både hovede og krop, hvor Orin er mere kompakt. Og især det hvide bryst får Dhabba til at se bred ud :slight_smile:

Og så var han også bare god til at få sat sig forresten :tihi: Og så er der stor forskel i forhold til hvordan de ser ud, hvis de lige strækker hovedet efter drillepinden, eller liige dukker sig en smule for at “ligge på lur”, som Dot gør her :slight_smile:

Deres vægte er nu i øvrigt fine. Dot er mindstepigen, der følger tommelfingerreglen med 100 gram om ugen til UG, og vejede knap et kg som 8½ uges, Tahra vejer så 100 gram mere og drengene begge 200 gram mere :slight_smile:

Det er i hvert fald godt de alle er afsat :wink:

Så slipper Ole på at høre alt for meget på mine suk :smiley:

Tro snart der er race i huset jeg er glad ved kun at havde 2 killinger i huset …

:smelter: Hvor er de bare bedårende. Det er godt at de allesammen er lovet væk. :smiley:

Skønne billeder af store som små. :hjerte:

Hvor er de kønne alle sammen:smelter:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Hoooold nu op, hvor er de skønne alle 4 - jeg tror slet ikke, at jeg ville kunne vælge én frem for de andre - så jeg ville tage hele striben med hjem :wehuu:

Ham Dhabba
Han er smuk nu, men jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvor imponerende flot han må blive som voksen SUK

:hjerte: :hjerte:
skønne killinger! men hende Trille… woooow hun er smuk - sikke nogle farver! :uha: :wehuu:

Sikke nogle pragtfulde billeder :wehuu:

Super skønne billeder - skulderklap til dig Pia for dine foto evner :slight_smile:

iiih ih hvor er hun smuk i farverne hende Trille :hjerte:

Jeg tror altså ikke jeg kan holde op med at sukke over Dot, før du holder op med at lægge billeder op af hende, selvom hun er reserveret :lovelove:

Hehe, der har rigtig været galop i huset i flere timer tidligere, men de hærger altså ikke helt så meget ved det, som de kunstner du fortæller om :høhø:

Hehe, ja, det er virkelig skønne, synes jeg også selv :tihi:

Mange tak :slight_smile:

Tak :smiley:

Hoooold nu op, hvor er de skønne alle 4 - jeg tror slet ikke, at jeg ville kunne vælge én frem for de andre - så jeg ville tage hele striben med hjem :wehuu:[/QUOTE]

Hahah, ja de har virkelig hver sin charme alle fire :slight_smile:

[QUOTE=Skattekat;1143584]Ham Dhabba
Han er smuk nu, men jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvor imponerende flot han må blive som voksen SUK[/QUOTE]

Tak! Ja, jeg tror også han bliver en rigtig flot huskat at se på når han bliver voksen :slight_smile:

[QUOTE=Chalotteg;1143588]:hjerte: :hjerte:
skønne killinger! men hende Trille… woooow hun er smuk - sikke nogle farver! :uha: :wehuu:[/QUOTE]

Jah, hun har virkelig udviklet sig som jeg håbede - jeg glæder mig til at se hendes killinger, når det engang er :hjerte:

Mange tak :slight_smile:

Tak! :smiley:

Haha, ok… Der kommer nok ikke sååå mange billeder de næste uger, for får ikke lige nogen på besøg med et god kamera, og mit er ikke suuper godt, desværre :slight_smile:

kan ikke se

Suk hjerte, brist ikke :hjerte: