Det er unægtelig tiden for dem Men er det noget I har?
Personligt er det kun noget jeg har sådan for sjov Det holder sjældent alligevel At jeg så siden marts har smidt 12 kg uden at gøre en skid, er rigtig dejligt, men har ikke noget med nytårsfortsættet at gøre (konen kom på job, begyndte at røre sig og blev snot forelsket )
Jeg ville ØNSKE at jeg kunne kvitte smøgerne igen i 2015, har en ide om det kunne lykkes, under de rette omstændigheder, men nu må tiden vise…
Normalt har jeg ingen nytårs-lovninger:tihi: MEN…i 2015 har jeg lovet mig selv jeg IKKE ,å gå i seng før jeg har skrevet bare en-to-tre linier i den indkøbte Mayland kalender om hvad dagen har bragt. Jeg kan simpelthen rummer ej heller huske hvad der sker, så der skal skrives hver dag.
har nu ingen ideer om et nytårsfortsæt, syntes som regel kun de holder til 1 jan når jeg står op, om det så skyldes at jeg har en ryggrad som en kop varm chokolademælk el om det skyldes at det var alt for urealistisk vides ikke.
jeg har jo som sådan ingen laster, ryger ikke, drikker ikke, den eneste last jeg har er at jeg drikker ufattelig meget mælk.
og så er det ellers planen at jeg få smidt et par kilo el mere i løbet af året, måske jeg endda skulle begynde i et fitness-center igen
jeg har lovet mig selv at denne vinter der den sidste uden bil. Så det skal jeg jo så have gjort noget ved i 2015.
Jeg skal også op og cykle på min nye cykel - nu har den stået der og været ny i 5 måneder uden jeg har kunne bruge den… Jeg håber virkelig mit knæ kommer så meget i orden, at jeg kan cykle nogle gode ture og smide bare 5-10 kg. Det ville være godt til mig
Jeg SKAL i hvert fald have aftalt med mig selv at passe bedre på mig selv i 2015, for jeg tabte fuldstændigt bolden de sidste 4-5 måneder af 2014 (gisp - så længe…? Ja…!). Jeg kan SE bolden, men jeg har ikke helt greb om den endnu, så jeg kan samle den op fra gulvet.
I løbet af 2014 tabte jeg 25 kg. I 2015 vil jeg allerhelst gerne tabe 25 til, men realistisk håber jeg på 10 kg.
Og så vil jeg gerne holde op med at ryge for good. Alle de forsøg jeg har gjort har kun holdt nogle måneder.
Men deciderede nytårsforsæt er de ikke.
EDIT: Og nåja, så kunne jeg brændende godt tænke mig et job.