Nytårskjoler

Den er sq flot! :thumbup:

Nu har jeg ikke lige noget billede. Men har købt en ærmeløs bluse med store flæser foran fra Object og en grå nederdel med bred, sort elastik i taljen fra H&M. Til dette skal jeg have sorte strømpebukser og ankelstøvler. :slight_smile: Og så har jeg købt et billigt men fint sæt undertøj… Men det er nu mere til ære for kæresten :ups: :tihi:

Det er både mit julefrokost-outfit og mit nytårs-outfit. Man må jo spare på pengene. :wink: Kan være der bliver taget et billede af mig i morgen. Så må I lige se.

Skattekat - den kjole er vidunderlig! :fin:

[quote=Bølle-missen;509417]Nu har jeg ikke lige noget billede. Men har købt en ærmeløs bluse med store flæser foran fra Object og en grå nederdel med bred, sort elastik i taljen fra H&M. Til dette skal jeg have sorte strømpebukser og ankelstøvler. :slight_smile: Og så har jeg købt et billigt men fint sæt undertøj… Men det er nu mere til ære for kæresten :ups: :tihi:

Det er både mit julefrokost-outfit og mit nytårs-outfit. Man må jo spare på pengene. :wink: Kan være der bliver taget et billede af mig i morgen. Så må I lige se.

Skattekat - den kjole er vidunderlig! :fin:[/quote]

glæder jeg mig til at se…:høhø:

Åh jamen som det ser ud nu så skal jeg være alene hjemme nytårsaften, Claus er inviteret af nogle arbejdskollegaer og børnene holder det lidt rundt om ved venner og familie, så misserne er nok ligeglade med hvad jeg trækker i, så gætter på jeans ss

MVH
Gitte

:klapper: Hov. Der bliver altså ikke taget billede af undertøjet… :venter: Ikke på ihvertfald… :tihi:

:klapper:nu er jeg altså skuffet!

[quote=Gizzemissen;509297]Har faktisk købt noget der nok ender med at blive årets nytårskjole…ikke en stil der falder i alles smag, men I får den nu alligevel.

Den er fra www.holyclothing.com og bliver nok spicet op med en bling bling broche og noget flitterstads i håret i stedet for den sædvanlige nytårshat :høhø:[/quote]

Den er bare SÅ flot.

Jeg sidder ofte og kigger på alt det lækre tøj de har på den side…jeg er vild med det…og synes priserne ser meget rimelige ud.

Jeg har bare ikke fundet ud af, er der noget med told o.s.v. på tøjet når man bestiller derfra?

[quote=Felis;509449]Den er bare SÅ flot.

Jeg sidder ofte og kigger på alt det lækre tøj de har på den side…jeg er vild med det…og synes priserne ser meget rimelige ud.

Jeg har bare ikke fundet ud af, er der noget med told o.s.v. på tøjet når man bestiller derfra?[/quote]

Der kan blive noget med told da tøjet sendes fra Indien. Skal dog lige siges at jeg har fået tøj derfra syv gange nu og er endnu ikke røget i toldernes fingre…heller ikke sidste gang hvor jeg faktisk måtte have Post Danmark til at holde ekstra øje, da forsendelsen var røget afsted til min gamle adresse.

Det være sagt, så er det med at melde sig til nyhedsbrevet, blive fan på Facebook hvis man er der og ellers holde øjnene åbne for deres specialtilbud.

Jeg fik kjolen “halet i land” da der kom mail om 24 timer med gratis international fragt. Gik for sjov ind og kiggede på deres deals side (som åbenbart er nedlagt her op til jul) og søgte på de billigste varer i min størrelse og voila…et styk kjole på vej til mig for den fyrstelige sum af 83 kroner.

Som sagt var det jo til ære for kæresten… :smiley:

:tihi:

Jeg springer over nytårsskruddet i år - jeg skal nemlig på arbejde helt på frivillig basis og overlader hermed til andre at være dresset op :slight_smile:

Men ellers så har jeg en svaghed for kollektioner herfra: http://www.nicowa.de/

Knus Gitte

Tina Gizzemis - Den kan jeg godt lide. Pæn og enkel, og alligevel festlig :slight_smile:

Heh, ja jeg har faktisk overvejet at spørge dem vi skal fejre nytår med om vi skal gøre det til en gang galla, for så vil jeg have denne på, som jeg fik scoret i Belmondo til 500 kr (scoop) i sommers :slight_smile:

Men ved ikke om jeg tør -tihi Pletter og nytårsfordrukkenhed…

Eet ord: Renseri…!

Barky - Ja, men det gider jeg ikke betale -tihi

-høhø en lille note i forhold til billede - ja mig går den altså til ca. midt på læggen, hurra for højhælede sko :wink:

[quote=Henriette;509181]Har lige fundet et link til dig

http://www.tidebuy.com/Wholesale-Evening-Dresses-4353/?gclid=CNaZwJ-N4qUCFdgq3godO3mP0Q

Damn jeg synes de er flotte[/quote]

Godt fundet, de er godt nok smukke! Gid man barre havde flere anledninger til at bruge gallakjoler…

Jeg har (desværre) så mange kjoler i skabet, som jeg aldrig får brugt, så min samvittighed byder mig, at bruge en af dem, i stedet for at shoppe efter en ny.

Jeg går altid med en pæn lang bluse-kjole og leggins eller bukser til hverdag - og gallakjolen bliver det i hvert fald ikke :tihi:
Så jeg tror bare at jeg hopper i mit hverdagstøj og så spicer det op med en festlig makeup, falske vipper og glimmer :stuck_out_tongue:

Jeg ved endnu ikke om jeg skal holde nytår sammen med venner eller alene. Min plan var at tage hjem til min mor, der altid fejrede nytår med min mormor og hunden. Men nu hvor min mormor er død var jeg bange for at hun skulle være alene, men hun har inviteret sin veninde som jeg virkelig ikke kan være i samme rum med :uha:

her er min gallakjole forresten;

Jeg er den lille tykke i sølvkjolen :tihi:

Tja… det er mig, der skal lave nytårsmiddagen, så det helt store galla bliver det i hvert fald ikke til! :slight_smile:

Men - jeg har en lille sød sort sag med bling i halsudskæringen fra Boheme, smart og chic… og stadig praktisk nok til at jeg kan stå i køkkenet :slight_smile:

Her kommer mit nytårs-outfit. :slight_smile: Det er desværre ikke et helkropsbillede. Men er sikker på, at I kan se ideen… :slight_smile:

(Og nej… det er ikke undertøjet :høhø:)

[quote=Bølle-missen;510812]Her kommer mit nytårs-outfit. :slight_smile: Det er desværre ikke et helkropsbillede. Men er sikker på, at I kan se ideen… :slight_smile:

(Og nej… det er ikke undertøjet :høhø:)[/quote]
Det ser flot ud!!! :slight_smile: jeg er stadigvæk skuffet over der ikke er noget af undertøjet. :klapper:

Det der er IKKE en galla kjole :slight_smile:

Galla går til anklerne.