Nytårsstatus

Kære alle kattegale venner,

Det er den tid igen – tid til at gøre status over året, der gik.

Men for en gangs skyld synes jeg faktisk ikke, der er særlig meget at sige, for der har ikke været særlig mange udfordringer at overvinde i 2018.

Uanset hvad man så i øvrigt måtte mene om forum, er det i hvert fald en kendsgerning, at det fungerer rent teknisk. Når man ser bort fra et kvarters tid efter den seneste opdatering, hvor vi pludselig havde nogle umanerligt store ikoner, har der – så vidt jeg kan komme i tanke om – ikke været tekniske problemer.

Måske fordi vi har vores egen tech-wizzard, der sørger for, at vi ikke opdager det, hvis der er problemer :slight_smile: En stor tak fra mig til @RuneS for igennem hele året at have varetaget opdateringer og tilretninger, at have svaret på tekniske spørgsmål og at have hjulpet til, når brugere ikke kunne logge ind m.m.

Også en stor tak fra mig til @Lykke og @Eva_K for jeres indsats i løbet af året med at svare på spørgsmål og flytte indlæg og i øvrigt gøre alt det, som admins og moderatorer nu gør. Det er vist ingen hemmelighed, at jeg har haft et pænt hårdt år på andre fronter, så det har været helt uvurderligt for mig at vide, at der altid ville blive taget hånd om tingene på KG alligevel.

Jeg håber, at Lykke og Rune stadig får tid til at kigge indenfor på KG, når lille Rudolf gør sin entré engang i 2019 :slight_smile: I hvert fald ser jeg frem til et nyt år med jer alle her på forum.

Tak til jer alle sammen for mange gode og fornøjelige – og alvorlige, når det har været påkrævet – stunder i 2018.

Godt nytår! :fireworks:

KH Ingrid - de små sender potedask :pote: :pote:

25 Synes om

I lige måde, Ingrid! Vi er bare glade for, at vi har et forum :heart:

Og fra hjemmefronten kan jeg fortælle, at Rune hygger sig med at lege med forum :slight_smile:

Rudolf… Jeg fortryder lidt vores julebillede :joy: Og tænk, hvis det bliver en Rudolfine :scream:

7 Synes om

Undskyld! Jeg siger det ikke igen :slight_smile:

1 Synes om

Jeg vil som bruger gerne sige tak for et helt igennem fantastisk forum som bare funker upåklageligt. Jeg er herinde hver dag.
Jeg vil også gerne sige tak til alle de andre brugere for at gøre at der er så god en stemning her. Modsat facetube så kan vi faktisk godt snakke om tingene og det er guld værd.

Rigtig godt Nytår til alle :smiley::tada::champagne::confetti_ball::clinking_glasses:

11 Synes om

Stort skulderklap til alle tekniknørder og admin :slight_smile:
Forum virker og her er rart at være… det kan vi alle klappe hinanden på skulderen over :wink:
Ræddi godt nytår :tada:

7 Synes om

Og et stort tak fra mig af, jeg bruger kattegale hver eneste dag, den er på en delt førsteplads af de internetsteder jeg bruger mest. Så mange tak for at I gør det muligt at jeg kan bruge min tid her, det værdsætter jeg højt! :tak::tak::tak:

3 Synes om

Mange tak for i år fra endnu en glad og tilfreds bruger af KG. :slight_smile:
Tak for søde kommentarer, gode råd og støtte. :hjerte:
Godt nytår. :nytaarsballon:

3 Synes om

:tak:

3 Synes om

Også godt nytår :fireworks: herfra og tak til alle som får KG til at virke. Dejligt forum med en fri men dog sober tone!

3 Synes om

Tak for et godt og velfungerende forum. :slight_smile:

4 Synes om

Jeg kan kun hyle med i koret om at vi har et fantastisk forum :jubiii: også selv om jeg ikke er den der får skrevet mest herinde :tihi: Jeg er langt bagud med indlæg osv i forhold til jer andre :tihi:

Tusind tak til @galath @RuneS @Lykke og @Eva_K for jeres store arbejde :tak:
Stort tak til alle jer andre bruger fordi I er jer, det er altid hyggeligt at være med og I er en fantastisk støtte i både medgang og modgang :tak:

Godt nytår til jer alle :partytime:

4 Synes om

Tak for et forum med plads til forskelligheder og med omsorg for hinanden. :heart_eyes: Rigtig godt nytår til jer allesammen og jeres firbenede venner. :two_hearts::two_hearts:

4 Synes om