Godt være vi er nået 1 april i dag, men hold da op jeg synes det er kold.
Og har en en god ide til hvad jeg har fået lavet her af fejl vil have den lille tastatur alm størrelse som cirka halvdelen af skærmen
Med venlig hilsen
Godt være vi er nået 1 april i dag, men hold da op jeg synes det er kold.
Og har en en god ide til hvad jeg har fået lavet her af fejl vil have den lille tastatur alm størrelse som cirka halvdelen af skærmen
Jeg elsker 1. April!
Desværre har jeg ikke fået taget fis på nogen i år. Næste år må det så blive dobbelt op
En af dem jeg husker bedst, er denne…
Den gik ikke i dag …
Og jeg har netop læst, at I også har fået pingviner…
Det er (heller) ikke min dag i dag
Har fået afslag på 3 senge på dba … de er blevet solgt lige foran næsen på mig (og hvor gad jeg godt, at sælgere opdaterede deres dba-konto, når noget er solgt eller reserveret)
Så gik jeg i gang med at sætte rullegardiner op i det nye soveværelse … d.v.s. at første gardin var ca. 2mm for bredt og jeg har slebet og slebet med den lille graveringsmaskine og til sidst, fik jeg mast gardinet på plads … men det sidder åbenbart så meget i spænd, at det ikke kører rundt
Nok for i dag … gider ikke mer’
Huset overfor er endelig blevet solgt og lige nu er de nye naboer ved at flytte ind … jeg har frygtet, det blev købt af en børnefamilie med en flok skrigeunger, men det ser ud til at være et ægtepar med en teenagedreng … og en
Har grint af diverse aprils nar, bl.a. at maxizoo er begyndt at ansætte dyr… de starter med kæledyr og håber på dyr med hove med tiden… men også 3 farved smør…
Men ellers har det været en skod dag her også…
I dag har jeg både fået hentet en seng hjem (en af dem jeg fik afslag på i går blev ikke solgt alligevel ) og svigersønnen har ordnet mit rullegardin
Sig mig engang, kan nedrivnings holdet, sjakket ikke selv klare det
Med venlig hilsen
De har haft travlt ude i byen … palmesøndag … Jesus kom ridende på et æsel …
Pyhh årets forhåbentligt værste dag er overstået, og nøj jeg er glad for det Jeppe skulle have den årlige tandrens og sundhedstjek, hvilket er første gang jeg har fået lavet hos dyrlægen, der fiksede hans kæbe og det var en dejlig tryg oplevelse! De kan ikke håndtere ham uden han har fået noget beroligende og jeg fik lov, at være med hele vejen indtil blodprøve svarene var klar, så han puttede ved mig indtil han kom for
Da han var vågen og klar til at komme hjem igen, fik jeg selv lov at tage tørnen med ham, så blev gjort uden nogle kradsskader
Fik en ven i morges da jeg tog på arbejde. Misser stillede sig i vejen for mig og deklarerede en told på nus og snak. Det betaler jeg meget gerne.
Sikke en dejlig ny ven du har fået dig der
Sikke heldig du er
Med venlig hilsen
Ja det er en pris der er værd at betale.
Sikke dog en fantastisk smuk kat
Ja det var simpelthen så hyggeligt så fin, ren og velnæret, så ikke i tvivl om at den er elsket et sted.
Åh, hvor var det skønt at komme hjem og få skoene af …
Jeg har været til en bisættelse og har derfor haft ‘‘ordenlige’’ sko på i flere timer (ikke crocs eller tåsandaler) og det var varmt, især der hvor der var gravøl …
Men kattene synes mine fødder dufter dejligt …
Bah
Er ikke til biler.
Hvorfor kan folk ikke bare køre ordentlig uden at ødelægge min bil… nå, men ny bil skal findes før tirsdag hvor låne bilen skal tilbage… suk
Men det bliver nok en dacia igen
Genbrugs billed
Med ønske om alle får en god påske/ eller fridage
God påske til alle kattegale og katte
Tusind tak og i lige måde