. o O Aprils tanketråd

Sasha :heart_eyes_cat:

13 Synes om

Hun er en rigtig fin kat :heart:

Hvad er det for noget foder? Virbac har noget godt foder, som egentlig er til katte med diabetes, og som skal tabe sig, men det kan sagtens bruges, selv om katten ikke har diabetes. Hun er under alle omstændigheder i risikogruppen for at få det.

Hvis hun er vant til at få meget mere mad, end hun skal have nu, så nedsæt mængden gradvis, så chokket ikke bliver for stort.

3 Synes om

Altså, vi kan da godt planlægge en nostalgisk tur ned ad Memory Lane … men så skal det være snart … mens jeg overhoved kan huske noget
Sæt 14 dage af og spar en masse penge op …

Hun er da en rigtig smuksak. :hjerte:

Hvis du går ind og søger på gamle tråde, er der sikkert noget info fra andre omkring samme problematik, og ellers kan det være rigtig godt at oprette en selstændig tråd om det, så du altid kan finde tilbage til den. Det er et farligt mas at have det stående i tanketråden

9 Synes om

lige en lille flyvsk tanke - for kattene er jævnt uinteresserede :tihi:

… jeg modtog i dag mine nye høreværn. Jeg har indtil nu lånt mine fars eletroniske høreværn, når jeg skulle på skydebane, det var jo ikke så ofte. Men i takt med jeg oftere og oftere gerne vil af sted, så voksede behovet jo også for at få mine egne.
Men avs - de er dyre!
Men så i denne måned var lige netop de, jeg gerne ville have, på tilbud - sådan rigtigt på tilbud! Sat ned til 599,-. Så haps - købt og betalt, nu er de ankommet. Walker Razor slim.
… nu klør det bare i pegefingeren efter at tage på skydebane igen :ups: jeg vil jo ud og have dem afprøvet :ups: :see_no_evil:

(jo jo jeg har prøvet et par magen til af en gut på skydebanen her i byen, men det var jo ikke mine egne :ups: )

5 Synes om

Husk at deltage Uge 14 .. Gudskelov

2 Synes om

Kan man egentlig teste for hvilke racer der er i ens kat?

Jaeh, men ikke noget vildt præcist :smil:

1 Synes om

Har været på en 11/2 times gåtur her fra morgen af, syndes der var meget kold. Men syndes jeg kom til mange hummel bier, den dag jeg har set flest, især en sted ved dige var der meget aktivitet, bliver lidt spændende om de laver bo der.
Ja sådan noget kan jeg ikke lavde være med og holde øje med :ups:

Med venlig hilsen

3 Synes om

Mon opdrætteren selv beholder den anden halvdel, eller hvordan …? :gruble:

1 Synes om

Sikke en pris for en rundkørsel!! Killingen er sikkert sød - og kan sagtens være sund nok, men…

6 Synes om

Signe mente vi skulle bage muffins, Ja selvfølgelig hvorfor ikke,
Får blandet den første del af dejen og opdager vi har ingen bagepulver, så bruger natron i stedet for.
Her er mit første forsøg på mufgins :rofl:

6 Synes om

Mufgins skal vel heller ikke ligne muffins :wink:

2 Synes om

En lille historie fra det virkelige liv:

Jeg plejer (stort set) altid at få pakker leveret til Superbrugsen i Lynge, der både har Postnord, GLS og Dao - og hvor jeg tit handler på vej hjem fra arbejde. Jeg fik en mail fra GLS i går om, at min pakke nu var leveret. Jeg handlede i Superbrugsen i Lynge i går - og kom hjem uden pakke. Jeg kører derfor afsted idag i min “frokostpause” for at hente pakken, lægger godt mærke til, at jeg ikke har min mobil med - men jeg skal jo ikke være væk så længe…

Da jeg går hen til disken i Superbrugsen, kommer jeg i tanke om, at jeg jo skal bruge pakkenummeret og det har jeg ikke lige i hovedet. Jeg kører så hjem igen for at hente min mobil og kører tilbage til Superbrugsen i Lynge, giver pakkenummeret til den unge mand, der ikke kan forstå, han ikke kan finde den. Han læser så min mail og siger “jamen, det er fordi den er i Slangerup!”. Jeg tænker straks Superbrugsen Slangerup og kører dertil - kun for at få at vide, at han da bestemt ikke har GLS, det er på tanken.

Heldigvis får jeg så endelig læst mailen, inden jeg kører på tanken, og kan se, at den er leveret til en nærkøbmand i Slangerup!

Endelig kom verdens bedste guffer i hus og Mette drikker nu hvidvin ! :joy:

15 Synes om

Jeg har før bagt småffins :grin:

3 Synes om

Og jeg cookie-muffins fordi jeg glemte to æg, da jeg skulle bage dobbelt portion :joy:
De lignede muffins og havde konsistens som cookies, men smagte godt :tihi:

2 Synes om

Et tip til en enden gang - natron kræver syre for at virke, citronsaft eller et surmælksprodukt plejer at gøre tricket… :wink: :grin:

4 Synes om

Det har du sgu’ også fortjent efter den indsats… :sunglasses:

2 Synes om

Nope, men de smager nu udemærket :tihi:

Bare de smager så skidt med hvad de hedder :tihi:

Så blev jeg lidt klogere, kan godt se de ikke hævede helt korrekt :tihi: men tilgængæld, ja så løbe glasuren jo ikke af dem :rofl:

4 Synes om

Så kalder du dem da bare kop-cakes… :cupcake: :hoho:

6 Synes om