. o O Aprils tanketråd

Så blev det April :smiley:

3 Synes om

Dem der skulle hente pinde idag var desværre syge, så de kommer ikke idag…

Katja kommer heller ikke idag, hendes samvær er flyttet til imorgen, da vi skal i Zoo på søndag…

Jeg er lidt spændt på om jeg kan klare hele dagen, ellers må de efterlade mig og selv gå rundt :smiley:

3 Synes om

Jeg skulle lige finde og vise et billede, så har travet ugebillederne igennem. Der er simpelthen så mange forrygende billeder :grin:
Vi burde have en wall of fame :trophy:

3 Synes om

Dirty Fritzz (og venner) har nu 10.700 følgere på Instagram :open_mouth: og pludselig føler jeg mig som en middelaldrende like Hunter. :sweat_smile: Men det er da crazy. :exploding_head:

16 Synes om

Det er da superflot :slightly_smiling_face: @Lovehjerte

3 Synes om

Lille ekstra konkurrence

Med venlig hilsen

5 Synes om

En siameser på Brande internat … Adopter et dyr | Dyrenes Beskyttelse

9 Synes om

Sendte den videre til dso formanden

8 Synes om

Min datter er åbenbart ved at blive en af dem der går op i hvor mange køn der er :scream:

Vi havde en snak igår omkring sexuelle lavalder (hun fylder 13 i maj og er slet slet ikke klar til det endnu)

Mor her fik sagt at jeg er ligeglad med om det er piger eller drenge hun er sammen med…

Så kigger hun bare på mig…

Mor der findes altså mange flere køn, fx intetkøn…

Ja ja, godt hun også kan undervise mig, når jeg bare prøvede at sige at hun må være sammen med den hun vil, og hun må være den hun vil :smiley:

Man skal holde tungen lige i munden nogle gange :grin:

7 Synes om

Jeg vil i den forbindelse igen slå et slag for, at når vi som opdrættere registrerer vores killinger, skriver vores tlf nummer på som sekundært.
På den måde kan vi findes, hvis ikke ejeren har været i kontakt med opdrætter før katten er endt på internat.
En af “mine” killinger var sluppet ud og var blevet indleveret på internat. De fandt mig via sekundært nummer, da ejer havde fået nyt nummer, men glemt at ændre det i registret.
Så mis kom godt hjem, fordi jeg kunne advisere ejer via Facebook/Messenger :+1:t2:

10 Synes om

Så glad for at jeg var med til at skubbe lidt til dig sammen med de andre. For han ER en f… stjerne.
Gad vide om whiskas, feline box eller en af de andre kunne være interreserede i at sponsorere hans godbidder :smiley:

6 Synes om

Opdrætter er fundet :+1:t2:

19 Synes om

Du var ikke bare med. Du var direkte anledning. :grin: Tak. :smiling_face_with_three_hearts:

3 Synes om

Han vil formentlig være første danske kat, der er influencer :smile::clap:t2::+1:t2:

6 Synes om

Jeg tror Monty har flere følgere … men 2. pladsen er heller ikke ringe :danse:

6 Synes om

Missenell er også dansk, det er en pænt stor account (knap 800000), de har været med nogen år

5 Synes om

Mht. at lade Fritzz blive sponsoreret, så har jeg indtil nu valgt at sige nej til dem, som har spurgt.
Jeg ‘instagrammer’ bare for sjovt, og jeg har ikke lyst til at være en af dem som knipser løs med kameraet fordi jeg skylder en sponsor eller slæber Fritzz med til fremvisning i bytte for følgere…
… Trods alt. :sweat_smile:

13 Synes om

Nu med billed af gevinst, ved konkurrencen

Med venlig hilsen

3 Synes om

Milton og Hermann har lang vej til Insta-fandom - de kan lige pt. prale med at have 86 følgere :rofl:

Og de følger selvfølgelig Fritzz (og en masse andre relevante profiler når man nu er kat på Instagram)

7 Synes om

Totalt respekt for det valg. Det gør jo i virkeligheden antallet af følgere endnu mere imponerende

6 Synes om