. o O Februar katte 2026. O o

Den spottede… :heart_eyes:

5 Synes om

Tænker det er fordi det er en YouTube Short, som er deres svar på Instagram reels.

3 Synes om

Jeg har oplevet det er meget forskelligt om den gider ligge op som en video herinde… Men det virker bedst (for mig) når der kun er et link og ikke nogen tekst :slight_smile:

2 Synes om

Jeg elsker det der lille ryst med bagpoten - som om det gør en forskel :hoho:
Sindsygt flotte mønste :heart: Det er en fornøjelse at se dem boltre sig :heart_eyes:

5 Synes om

Jeg tillod mig at kigge ind i din post for at se, om jeg kunne opdage, hvorfor videoen ikke blev vist. Det kunne jeg ikke, men det er derfor, der står, den er redigeret 2 gange. Jeg gætter på, at @Osquary nok har ret i det, hun skriver om linket. Ikke noget jeg forstår mig på, men det giver sikkert god mening.

6 Synes om

Ja, den lagde jeg også særligt mærke til. Det er da ikke sædvanligvis sådan et mønster, dine har, @Eva_K ?

4 Synes om

På trods af en god sofa, bløde senge og huler.

Så ligger de og sover på måtten foran kattebakken :rofl:

20 Synes om

Så er der ikke så langt at gå, når man skal …

6 Synes om

Bastian i den øverste køje…

Bastian, 20.01.2026.

24 Synes om

Vaffel var meget intereseret og ville vist gerne have leget med. Han kurrede og satte en pote op på skærmen :hjerte:

5 Synes om

Det er jo tæt på radiatoren.

4 Synes om

Min søsters kat Lukas aka gulvtæppet

20 Synes om

Sikke en lækkermås. :hjertekat:

4 Synes om

Han er jo næsten lige så lækker som Nalle :sparkling_heart:

3 Synes om

Det kan være, jeg undersøgte nærmere efter du skrev det, og kan læse mig til at hvis videoen er under 3 min, så laver Youtube den automatisk til en short :argh:

4 Synes om

Hahaha, hvor hyggeligt :hjerte:

4 Synes om

Seriøst idgie du er sær… hvorfor er det at du elsker når laura slæber på dig sådan… men ja ja du er ved at være klar til plantorama og villig til at vise tossede løfte stil arter

19 Synes om

Fordi sådan bliver katte her i huset også vænnet til at blive vendt rundt :wink: Så er det ikke så farligt at blive vendt og drejet på shows og ved Vet :wink:
Hun er stadig one of a kind kan jeg fornemme :joy::smiling_face_with_three_hearts:

8 Synes om

Hun kommentere på alt når hun vender normalt, men i den stilling der er hun stille og ekstrem afslappet… hun er en one of the kind…

Hun har faktisk også været en tur i sneen for det skulle de andre ikke tro at de var bedre til end hende (hun kom hurtig ind og gravede sig under martins dyne bag efter, men i sneen ville hun)

9 Synes om

Mr vores første siameser kom vi til at lærer at det var sjovt at blive kastet med… i guder hvor han tit krævede at blive kastet 1 mr fra en arm og ned på en seng… vi kunne kaste ham 10 gange og han bare spandt…

Han var også en kat vi på et special show (hvor der sad 4 dommer ved et langbord på en scene) satte ham ved den dommer og gik ned for enden af bordet og ventede på at han havde kysset dommere. Han gik virkelig fra en dommer når den slap ham og videre til den næste mens han spandt og gnubbede sig… han vandt bedste show temperament, og nisse far synes det varfortjent, men også lidt bisset af os at lade katten selv bruge dommerne som tagselv bord

Men vi deler holdning om at katten skal kunne hændtere på alle mulige og umulige måder, men iguder hvor har der godt nok også været mange som har troede at en siameser/orientaler killing kunne tage skade af det (ofte fordi de tror de er mere sarte)

Og der var vi selv da vi fik vores første siameser… jeg turde ikke vække ham, så jeg kunne komme i seng den første nat med ham. Havde læst et sted at de voksede mindre hvis de blev vækket (ved ikke hvor jeg så det). Men da han vågnede alene og bare græd, endte han resten af sit liv med at havde ret til en plads i sengen, for græde skulle han ikke… i guder den kat lærte os hvor meget de opdrager os.

10 Synes om