Synes virkelig der var mange i dag… tror vi havde 5 der kom bare for at se en siameser og det føles som 10.000 der har klappet kat. Wow hvor var der mange…
Er stadig imponeret over at en tiger har samme pels kvalitet som idgie…
Og at lærer at en tegu også skifter ham, og at der findes en dyr der minder om en edderkop, myrer og en skorpion, men at jeg ingen ide om har om hvad hed…
Følte seriøst der var polske tilstande, hvor der var kø for at rører… så det skal vi helt klart igen næste år
Opførte hun sig pænt? Idgie, altså - ikke Laura ![]()
Åh ja, tror det første gang jeg har oplevet en Siameser uden lyd ![]()
Undskyld Line, at jeg svarede
Men det er virkelig sandheden…
Hun opførte sig på alle måder som en ren engel.
Det er så nu jeg gerne vil have en recept på det hun fik ![]()
Bonqat ![]()
Jeg var mere i retning af ketamin eller lignende ![]()
Jeg har fri i dag og render rundt og ordner vasketøj og så videre, og satte mig ned kort for at tage en pause…
Der kom en som har haft siamesere (rødmasket med rødeøjne fo nok 20 år side)
Da jeg fortalte at idgie er og gør alt det som får folk til at tro siamesere er en plage, løftede han det ene øjenbryn og sagde "hun er da en ren engel, som man ikke engang kan få til at tale)
Vi kom til at grine, for hun var overdrevet velopdragen. Men hun har også brugt idag på at sove omkap med piraten.
Men idgies medicin må være piraten… for han brugte tiden på at kigge på blomser og mennesker
Fik du vasket Dumle på forkert program - synes han er krøbet…?
![]()
Til dig selv, eller…? ![]()
Det kan godt være jeg “fylder” i et rum, men jeg har altså aldrig råbt så højt og længe som Idgie ![]()
Hov, havde overset denne. Nej, jeg er mest til klassisk tabby, men når man også har nogle holdninger til stamtavler og hvad man matcher der, så sker det at der kommer nogle andre farver ![]()
Det pudsige her er at jeg lavede samme parring sidste år, hvor der kom 6 klassisk tabby, og jeg ikke selv beholder noget. Og i år hvor jeg gerne ville beholde noget kom der så 6 sort sølv spottet tabby
Så kan jeg lære at beholde noget når det er der ![]()
Skiderikker ![]()
Jeg har undret mig over, hvordan den svamp hele tiden havnede inde på stuegulvet - og kluden også i øvrigt
Og nej - de må slet ikke gå på køkkenbordet … ![]()
…sødt af dem også lige at dyppe den i en skål vand på vejen ![]()
Ja han fik sneget sig med i en kogevask. ![]()
![]()
![]()
Min nevø skal passe dem mens jeg er til jpop con i weekenden, og Dumle fælder helt forfærdeligt lige nu, så man skal være over ham dagligt hvis han ikke skal få duller, og det synes jeg er lidt meget at forlange, så han er klippet ned. Så nu har Dumle også opdaget glæden ved gulvvarme.
Kun pga af hende ![]()
![]()