. o O Februar katte 2026. O o

Hun er ikke en der lider i stilhed…

5 Synes om

Vi fik nyt kradsetræ i går, men vi synes stadig det er lidt farligt, så vi foretrækker vindueskarmen :smiley_cat:

20 Synes om

Becky har besluttet, at jeg ikke er hurtig nok til at få gufferne op af bøtten, så hun tager da bare selv - og skal hives væk igen, så hun ikke foræder sig :joy:

22 Synes om

Jeg fik jo pænt besked på, at Delle ikke var tilfreds med klatretræets placering af hængekøje vs plade med seng på, men nu hvor jeg har fået byttet rundt er damen meget mere tilfreds. :ok:

20 Synes om

Satser på mine nye gummistøvler passer, for jeg får muligvis lidt udfordringer med at returnere i original emballagen…

25 Synes om

Rygsækken, som Stine ligger på, har stået ubrugt i noget tid, og hun har besluttet at den bør være hendes seng.
Nu er den taget frem og gjort klar til brug. Hun mener stadig at den er til at ligge på

18 Synes om

Simba i hans radiator-seng :smiley:

14 Synes om

Vaffel putter også i sin radiatorseng her til morgen :hjerte:

16 Synes om

Næsten usynlig :heart:

5 Synes om

Kommer der snart nogen og fjerner det der hvide noget iin have?
Jeg kan ikke komme derud, og mennesket synes jeg brokker mig lige rigeligt

17 Synes om

Altså Mister, dit menneske burde gå ud og fjerne hvert snefnug, så du kan komme ud.
Sig det til hende og giv hende eventuelt kost og skovl så hun fatter en fin hentydning. :joy_cat:

4 Synes om

@Eva

8 Synes om

Stine synes ikke at det er nødvendigt at komme ud. Solen luner nemligt dejligt i havestuen

12 Synes om

Ja, der er da lidt at gå i gang med :wink:

4 Synes om

God weekend fra os på Nørrebro :heart:

19 Synes om

Ja ved du nu hvad. Det er dårlig service. H
Klag endelig. Herhjemme har manden fjernet sne i en stor del af haven, så den gamle hund kan komme rundt ubesværet :joy:

8 Synes om

Lørdags afslapning

19 Synes om

Søndags formiddags luren

15 Synes om

Masso var meget insisterende fra morgenstund, at jeg skulle vende mig så han kunne komme med helt under dynen og putte - jeg kan ikke sige nej til det ansigt :hjerte:

Tikka nyder jeg hækler og tager sig en middagslur :hjerte:

17 Synes om

SKOfus i sit rette element :grin:

22 Synes om