Jeg tænker godt nok på om mine kollegaer har fået en hjerneblødning den dag de skulle vælge TR ![]()
Det er da godt jeg selv kan gribe knoglen, og få sat skub i tingene…
Stadigvæk indlagt? Har de fundet ud af hvad der er galt?
Ja, de forventer jeg kan komme hjem i morgen
… er også stille og roligt ved at miste forstanden af at være her
.
Det er en form for stress… min krop har åbenbart været så presset igennem længere tid at den simpelthen bare begyndte at lukke ned, så den står på afslapning og genoptræning det næste stykke tid.
Puha, godt du nu så ved hvad det er, og kan gøre noget ved det. Håber du hurtigt får det bedre, og fremover bedre kan se hvis det er ved at ske igen. ![]()
Tak ![]()
Det er heldigvis gået støt fremad siden jeg fik diagnosen, så tænker jeg hurtigt er på benene igen ![]()
![]()
Det lyder godt!
![]()
Rigtig god bedring @BAB -og pas på dig selv. ![]()
Tak ![]()
Men det kan absolut også være slemt nok! Been there, done that - ikke sjovt, kan ikke anbefales. Mon ikke du vil erklære dig enig ![]()
Rigtig god bedring, pas på dig selv ![]()
Helt enig ![]()
Tak ![]()
Rigtig god bedring ![]()
![]()
Dejligt og høre du har det bedre
Og NU passer du mere end på dig selv
Ellers skal kæresten nok hive mig i ørerne ![]()
Det er også min erfaring, jeg køber altid sammme mærke i Bilka, bare fordkellige farver og der er forskel på størrelse og pasform. Så prøver altid i butikken eller inden de vaskes.
Er det krus, eller ??
Tænker om man kunne være lidt kreativ med den, så den kam bruges til noget andet
Nej det er en tyl
Så sprøjte poser går i stykker
Lige nu står den i køkken vinduet
Den ryger ud næste gang køkkenet får den store rengøring
Den får lige lov at stå inden da
God bedring og pas på dig selv ![]()
Tak ![]()
Stik den i et bed med en blomst i ![]()
Lige nu syntes jeg kattegale er en skide træks forum. Ja altså ikke jer som bruger, men selve platformen.
Jeg må ikke trykke på hjertet for at synes godt om jeres indlæg
![]()