. o O februar tanker 24

Det virker her - men nogen gange kan jeg ikke sætte smileys ind og de er tit så små, at man skal bruge lup for at se dem. :venter:

1 Synes om

Må indrømme ikke i går eller i dag har det drillet
Men i sidste uge , holde op det drillet mig der
Så måtte jeg ikke sætte smily på jo ked af til alt så måtte der komme andet på også kunne slette andet ked af det igen
Troede bare det var mig

1 Synes om

Rigtig god bedring!

1 Synes om

En opfordring til Jeanette og andre, der har problemer: Vil I ikke skrive det i den kategori, der er beregnet til det? Det er altså meget nemmere at finde det der, hvis fx det er noget, Rune skal se på, end hvis det står inde midt i en tanketråd. Lav et opslag her i stedet:

9 Synes om

Tak :blush:

1 Synes om

Yeah for at opdage kl. ca. 18.00, at det regnskab, jeg skal revidere, skal forelægges på generalforsamling i morgen kl. 14.00 - og jeg er endnu ikke gået i gang.

Det er sgu godt, man ikke er ung og smuk med behov for at gå i byen hver lørdag :stuck_out_tongue:

9 Synes om

Nå fik en stor bøtte med all round krydderi købt,
Det bliver så vist en fejl køb
Syndes godt nok ikke det er godt lige meget hvad jeg bruger det på /i

3 Synes om

Jeg har planlagt en tur til Brugsen, som alligevel ligger et stykke vej herfra, her til formiddag.
Men så har jeg fået besked om at en pakke jeg venter, er under levering dertil. Og det ville jo være drønsmart, hvis jeg kunne få den med hjem i dag, så jeg ikke skulle derhen igen (Brugsen ligger ikke lige på vejen, uanset hvor jeg skal hen).
Så nu venter jeg spændt på opdatering om at den er klar til afhentning, og håber ikke at det bliver for sent.

Ååh, det er store problemer, her på en søndag. :joy:

9 Synes om

Hvordan går det med dig

Op og ned alt efter hvad tid på dagen det er :blush:

Kommer hjem i morgen og forhåbentlig vil det st komme hjem i vante omgivelser give mig det sidste jeg har brug for for at blive “rask” :crossed_fingers:

8 Synes om

Og det bliver du stille og roligt
Tag dig tiden til og komme helt oven på
Tak for beskeden :blush:

2 Synes om

Selvfølgelig gør jeg det

Det var sødt af dig at spørge :blush:

3 Synes om

:huh:
Ældre tupperware ting hmm dur det eller er det bedst og kasser

2 Synes om

Kommer helt an på hvad det er, men generelt kan alt stadig bruges, med mindre det lugter dårligt

2 Synes om

Tak det er en kande og en lille oste boks
Nu tænker jeg over det til i aften, men tro jeg kasser det

1 Synes om

Jeg kom afsted lidt over 13, og nåede fra bussen til Brugsen, og indkøb, pakke i kiosk og fastelavnsbolle ved bager = 3 x kø, og tilbage til bussen, på 25 minutter. :muscle::ok_hand: - Det ville have været surt at skulle vente en time på næste bus. Og knæet holder desværre ikke til at gå turen.

Og godt det ikke blev senere. Kort efter jeg kom hjem, kom der strømafbrydelse i den ende af byen, så Brugsen måtte lukke. :grimacing:
Strømafbrydelsen betyder også at jeg er uden tv/internet, indtil strømmen er tilbage.
Hurra for datadeling på mobilen, så jeg fortsat kan være online og streame Netflix. :sweat_smile:

7 Synes om

Tror jeg trænger til en tur til optiker.
Højreklikker på et billede i LibreOffice Writer, og så står der “Rediger med ekstremt værktøj”?! :open_mouth:

… der stod selvfølgelig “eksternt værktøj”. :joy:

1 Synes om

Dumt spørgsmål
Hvor lang tid tager det og spille banko

Google siger “Jeg anbefaler 2-3 runder, hvoraf hver runde består af 1 række – 2 rækker og fuld plade. Varigheden er på ca. 1 time”

1 Synes om

Tak. Så cirka 3 timer :huh:

1 Synes om