. o O Februars tanketråd

Den her @Enki det siger så meget, tak for deling

Med venlig hilsen

1 Synes om

Jeg syntes der er alt for mange små lommer i tasken :smiley: Den er fin nok til ekstratøj osv, men syntes den er lidt for “meget” (i mangel af andre ord) som skoletaske :smiley:

1 Synes om

Ja de er dyre, men syntes også at huske skoletasker var dyre da mine egne børn skulle i skole.
Vi giver vores børn første skoletaske, sidste år til Signe kostede den 800 kr. I år selv om vi valgte at købe under udsalg til Victor, ja der måtte vi slippe 1400kr pga han er så tynd og spinkel, dem der var på udsalg, ville simpelthen ikke blive siddende på ryggen af ham.

1 Synes om

Jo kan sagtens følge dig i det , men mange skoler stiller også krav til tingene er i de forskellige lommer, så er der jo ikke mange valg :woman_shrugging:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Jo du har nok ret, de har vist altid været dyre, ja og de skal jo have noget der er godt, de bruger dem jo meget :smil:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Så er det med stemme på ugens billede :smiley:

2 Synes om

Klokken kvart i 8 gik naboen I gang med en motorsav … :face_with_symbols_over_mouth:

2 Synes om

Mit tv gik i stykker i går :ked: Skærmbilledet ligner nu noget, der har ligget i solen alt for længe. Så jeg kigger efter nyt og finder dette:

https://www.elgiganten.dk/product/tv-lyd-billede/tv-tilbehor/tv/samsung-40-t5305-full-hd-led-2021/338903

Det er 40" og perfekt som tv nr. 2. Fordi det er så kompakt, er det velegnet til soveværelset. Står der i omtalen.

Mit nuværende tv er 37", og det kan jeg altså sagtens klare mig med, også fra tv nr. 1 :hoho: Men nu om dage er de jo på 55", 65", 75". Hvem pokker har plads til det? (Retorisk spørgsmål - det må der jo åbenbart være mange, der har :uha:).

4 Synes om

Ikke sjov den er gået I stykker :cry:, men samtidig får jeg sjove billeder på nethinden af det her" der har ligget i solen alt for længe" kan kun forstille mig den er smeltet :tihi:

Med venlig hilsen

Næsten forår… :hjertehop:

16 Synes om

Det er nu mere, fordi billedet ser afbleget og falmet ud :slight_smile:

1 Synes om

Åh sådan :slightly_smiling_face:, har du fået købt nyt?

Med venlig hilsen

1 Synes om

Endnu et æg er klækket :smiley:

2 Synes om

Ja, jeg henter det mandag.

1 Synes om

Lige for tiden er Muffe tæt på at blive pelset… Han er begyndt at kradse i rutchebanen, så den er totalt smadret i den ene side :argh:

Det kan vel ikke være den store trussel for lige netop Muffe. Det er han vel så vant til?

1 Synes om

Jeg mangler en emoji med et dybt suk… @Skattekat har du en på lager? :tihi:

3 Synes om

2 pinde mere er klækket, det ender med jeg drukner i dem :smiley:

3 Synes om

Hvor længe lever sådan nogle “pinde”

Med venlig hilsen

1 år ca. Men de ligger sindsygt mange æg :smiley: Så de 3 jeg fik som æg fra England er ret produktive :smiley:

Og de behøver ikke hanner for at lave befrugtede æg

3 Synes om