oO Så kom HA lige gennem gaden igen… det er så 3. gang rygmærkerne har patruljeret siden jeg kom hjem i aftes… de kører som en gale her i vestbyen lige nu :S
oO Glæder mig helt til, at komme ud i Øst til Uni…
oO Så kom HA lige gennem gaden igen… det er så 3. gang rygmærkerne har patruljeret siden jeg kom hjem i aftes… de kører som en gale her i vestbyen lige nu :S
oO Glæder mig helt til, at komme ud i Øst til Uni…
[QUOTE=StinePigen;656028]Selvfølgelig er det dejligt at have dig “tilbage” Ingrid
Du fangede mig bare lige på en aften hvor jeg i forvejen føler mig dum mht. mange ting, så mistede lige min humor for en kort stund :S
Men det kunne du ikke vide [/QUOTE]
Nej, det var såmænd rigtigt groft af mig. Nogle gange ligger de bare sådan til højrebenet, at man ikke får tænkt sig ordentligt om.
I øvrigt ved jeg heller ikke noget om Nordlys - og renteregning har aldrig rigtig interesseret mig, så det er jeg heller ikke så god til. Og der er jo tit en sammenhæng mellem interesse og så det, man sætter sig ind i.
[QUOTE=galath;656045]Nej, det var såmænd rigtigt groft af mig. Nogle gange ligger de bare sådan til højrebenet, at man ikke får tænkt sig ordentligt om.
I øvrigt ved jeg heller ikke noget om Nordlys - og renteregning har aldrig rigtig interesseret mig, så det er jeg heller ikke så god til. Og der er jo tit en sammenhæng mellem interesse og så det, man sætter sig ind i.[/QUOTE]
Alt forladt
Ja det tror jeg du har ret i, for det interesserer heller ikke mig en disse
Og når man så sidder og overvejer et mindre lån, så bliver jeg så utryg over om jeg bliver snydt af bankdamen/vælger noget forkert - kun pga. at jeg ikke forstår tingene ordenligt :S
.oO( Lisssssssbeth - Hvornår vil I have en gæst ?? )
Øj hvor det styrter ned nu … og lige før kunne jeg høre Princekoncerten …
måtte ned til bilen EFTER regnen startede… det følts som at gå under en varm bruser… jeg er 110% gennemblødt på under 100 meter
damn!! :sortsky:
.oO(Hvad er regn?)
. o O(så er man blevet moster igen. Til en dejlig nevø)O o .
oO Tror jeg snart går i seng…
TILLYKKE med baby nevøen
Tak igen. Glæder mig til at se ham.
sad og så film på computeren, da filmen var ovre lød der et brag udenfor Havde slet ikke lagt mærke til regnen og tordenen
glæder mig til kæresten kommer hjem fra Prince konserten (hehe…kæresten er til prince konsert :klapper: bedste joke EVER! -LOL)
.oO(åh Artos min søde mus elsker når du leger velcro kat
… o O at der er sindsygt længe til i morgen!!! Men det bliver nok lige en tand for kedeligt at stå i Copenhagen Airport til kl 14.10 hvor flyet fra Frankfurt lander med en pakke til mig
Fie har været vildt underlig i dag… forfulgt mig konstant, hoppet op på nakken af mig konstant, hylet konstant.
Og her til aften gik det helt galt … hun begyndte at vaske Hailey.
Var lige ved at ringe til dyrlægevagten.
Men puha … så stak hun Cæsar en flad - så var jeg rolig igen
Mon der er en lille mis i den pakke :?
:klapper:
Sådan en som denne her?? :cool2: man ved jo aldrig hvad pakker kan indeholde
Lotte…jeg havde slet ikke set at du havde skrevet den første :surrender1:
Vi må lige se…jeg har lovet min stakkles søn at vi laver lidt frokost til ham i morgen…han har jo fødselsdag i dag men har arbejdet hele dagen…og så fik mor her jo ondt af ham og har lovet ham lidt mad :høhø:
Og jeg ved jo ikke lige hvornår han går, men vi må finde på noget…eller vil du spise med?
Det kunne da være hyggeligt
[QUOTE=En forhenværende bruger;656110]Sådan en som denne her?? :cool2: man ved jo aldrig hvad pakker kan indeholde
[/QUOTE]
Åh, det er en dejlig pakke
Bare sig til hvis at den ikke passer
[QUOTE=Coon Danica;656114]Lotte…jeg havde slet ikke set at du havde skrevet den første :surrender1:
Vi må lige se…jeg har lovet min stakkles søn at vi laver lidt frokost til ham i morgen…han har jo fødselsdag i dag men har arbejdet hele dagen…og så fik mor her jo ondt af ham og har lovet ham lidt mad :høhø:
Og jeg ved jo ikke lige hvornår han går, men vi må finde på noget…eller vil du spise med?
Det kunne da være hyggeligt :)[/QUOTE]
Jaa, det kunne det ihvertfald - Men må lige takke nej i denne omgang, Min mave har det ikke fantastisk efter den omgang af piller, så spiser minimalt