. o O (Roger holder sgu max - også med åben skjorte
)
. o O (Man, that’s rock ‘n’ roll! )
. o O (Roger holder sgu max - også med åben skjorte
)
. o O (Man, that’s rock ‘n’ roll! )
oO0(den eneste Roger jeg kan tænke på er Roger Moore… og det er ca 20 år siden jeg havde behov for at se HAM med åben skjorte…)
oO0(Vil dog stadig gerne se Aan Rickman uden skjorte trods hans alder)
oO0(Glæder mig over at Alan er 19 år yngre end Roger Moore)
Ai, det må være Roger Daltrey, og jeg havde gerne været med…
o00…nu er de andre på jobbet ved at gøre klar til dagens dont :-)…JEG starter på 3 ugers ferie idag
. o O (Så har jeg lavet madpakke for første gang i … år! )
. o O (Er faktisk ikke specielt nervøs, endnu, men kan mærke min mave føler noget andet?)
. o O (Speciel vejrudsigt på tv2)
.o0 Så starter jeg nyt job idag, er lidt nervøs
.oO(Hvor er der surt at melde sig syg første dag i praktikken :()
.oO(Men er bare så syg…)
[QUOTE=StinePigen;651435].oO(Hvor er der surt at melde sig syg første dag i praktikken :()
.oO(Men er bare så syg…)[/QUOTE]
:trøste: Det er nok også det smarteste, så du ikke smitter alle børnene.
Det er det nemlig Tænk, at han er 67
Han kan stadig - svinge mikrofonen, skulle jeg hilse at sige. Sådan helt bogstaveligt, jo! Det så ind imellem lidt hasarderet ud, men hvis han har gjort det i 50 år, har han vel styr på det :høhø:
Energien fejlede heller ikke noget. Ud over gode musikere er det vel næsten noget af det vigtigste ved en koncert, og den var god. Især Tommy-delen. Det var jo lissom den, folk især var kommet for at høre. Men han var nødt til at synge noget andet, indtil solen gik ned, for før fungerede den storskærm, der skulle bruges i forbindelse med Tommy, ikke ordentligt :høhø:
Men et særpræget publikum. Jeg følte mig næsten, som om jeg havde sneget mig ind til noget, jeg ikke var gammel nok til. Billy Cross, der varmede op, kiggede ud over forsamlingen og sagde: “Jeg kan se, at jeg for en gangs skyld ikke er den ældste her”.
… pyh det var godt nok en varm cykletur, men det var sørme dejligt. Og sikke glad min søster blev, fordi vi kom
.oO WRoooooooooom, sagde det, da jeg åbnede denne tråd Niceness! Den anden var sgu blevet lidt tung i det
.oO Har TO gange set Tarzan drikke af vandfontænen :juhu: og den var endda tændt den ene gang
.oO Pfff…jeg skal på arbejde kl 15…og skal nå lige rundt regnet 1000 ting inden… så jeg burde faktisk aldrig have tændt computeren…
.oO Men skulle liiiiiige tjekke mail…venter en ret interessant én. Nej to. Faktisk tre
oO 15 flyttekasser for 140,- - det er vist egentligt en ok pris :?
oO Nå så må jeg vel hellere komme i Silvan og se om jeg kan have 15 flade flyttekasser i min bil
.oO Een uge tilbage på slaveanstalten - så er der dømt 3 ugers ferie … det kan KUN gå for langsomt i denne uge (og hvis jeg ikke tager meget fejl, så ender det nok med, at jeg synes tiden er gået for stærkt, så jeg ikke når det hele alligevel …)
.oO
.oO Nui, jeg er træt af at have grus i hele min brusekabine… Tror jeg vil køre op i byen og finde sådan et børne-badekar i plastik (med høj kant)…så kan han få dét i stedet. Skal nok også have noget mere grus så
[QUOTE=galath;651493]Det er det nemlig Tænk, at han er 67
Han kan stadig - svinge mikrofonen, skulle jeg hilse at sige. Sådan helt bogstaveligt, jo! Det så ind imellem lidt hasarderet ud, men hvis han har gjort det i 50 år, har han vel styr på det :høhø:
Energien fejlede heller ikke noget. Ud over gode musikere er det vel næsten noget af det vigtigste ved en koncert, og den var god. Især Tommy-delen. Det var jo lissom den, folk især var kommet for at høre. Men han var nødt til at synge noget andet, indtil solen gik ned, for før fungerede den storskærm, der skulle bruges i forbindelse med Tommy, ikke ordentligt :høhø:
Men et særpræget publikum. Jeg følte mig næsten, som om jeg havde sneget mig ind til noget, jeg ikke var gammel nok til. Billy Cross, der varmede op, kiggede ud over forsamlingen og sagde: “Jeg kan se, at jeg for en gangs skyld ikke er den ældste her”. [/QUOTE]
Ja, jeg er godt nok ærgerlig over, at timingen var så dårlig i forhold til min ferie Det er nemlig også “100 år siden”, jeg har hørt Billy Cross.
oO Så er kasserne i hus - nu skal jeg bare finde en ende at starte i, som jeg kan undvære og som er til at pakke ned…
oO Puha man får samlet meget rod sammen… nok meget godt jeg købte sorte sække og klare sække også…
. o 0 ( Nå, nu vil jeg ind og have vækket kæresten hvis der skal være en chance for at vi skal ud og købe det telt )
Det regner skomagerdrenge her i Albertslund, vildt.
. o 0 ( Hey, det er mandag, så må vi -ifølge birtheras- brokke os )
. o 0 ( Jeg vil gerne brokke mig over… Hmm… Øhm… Tja… Nå, jamen så vil jeg brokke mig over, at jeg ikke har noget at brokke mig over )