. . o O ( -kramer )
. . o O ( Aaaaner det ikke :klapper: Men det er helt sikkert skide godt :juhu: )
. . o O ( -kramer )
. . o O ( Aaaaner det ikke :klapper: Men det er helt sikkert skide godt :juhu: )
Nåh, Det var jeg ikke klar over! Jeg må prøve at købe noget andet, tak
Pinex virker på samme måde som fx Panodil. Jeg har aldrig haft effekt af den type smertestillende.
Til gengæld tager Ipren altid mine smerter
. o 0 hvorfor spiste jeg nu det store stykke Snickers…
. o 0 fordi jeg er i gang med at rydde ud i slikket der er til overs efter jul
. o 0 det VILLE da være synd at smide det ud…
.oO( Jeg tror virkelig at dem som har skrevet “Den store bog om katte” har et temmelig anstrengt forhold til siamesere… :S
Nogen citater:
*voldsomt temperament, kombineret med høj intelligens kan gøre den besværlig.
*trods dens egen højlydte adfærd, holder den ikke af høje lyde fra andre.
*Mange siamesere er mistroiske overfor fremmede.
*Den kan ikke lide at være alene hjemme, eller at blive ignoreret, og dens meget følsomme natur kan gøre den tilbøjelig til stemningsskift, som gør dens adfærd uforudsigelig.
*Jaloux
*knytter sig til eet menneske.
*skrig og råb til alle lejligheder.
Tak skæbne… Sikke nogen farlige bæster!
)Oo.
farligt og søge på google, nu er der købt nye krus (igen) http://www.spb.dk/products.php/krus%20kopper%20katte%20porcel%C3%A6n%20benporcel%C3%A6n%20Roy%20kirkham%20England%20Engelsk./644/394
mvh
Gitte
.oO( Nej, nu forstår jeg altså ingenting )
[quote=GitteS;528529]farligt og søge på google, nu er der købt nye krus (igen) http://www.spb.dk/products.php/krus%20kopper%20katte%20porcel%C3%A6n%20benporcel%C3%A6n%20Roy%20kirkham%20England%20Engelsk./644/394
mvh
Gitte[/quote]
Kan ikke se dem, kan ikke se dem …
Av min pengepung :høhø:
.oO(hvorfor skulle det nu absolut lykkes Bøllen at smutte med ud, da jeg var ude med natmaden til hans far :?)
.oO(nu kommer jeg til at vente på, at det passer herren at komme ind igen … )
[quote=GitteS;528529]farligt og søge på google, nu er der købt nye krus (igen) SPB - Smag på Bordet
mvh
Gitte[/quote]
. o 0 generelt er jeg ikke så vild med alt det der kattehalløj, men DE tallerkener er bare for kære…
. o 0 køber dem dog ikke…
[quote=Skattekat;528538].oO(hvorfor skulle det nu absolut lykkes Bøllen at smutte med ud, da jeg var ude med natmaden til hans far :?)
.oO(nu kommer jeg til at vente på, at det passer herren at komme ind igen … )[/quote]
. o 0 i dén her kulde varer det nok ikke så længe…
. o 0 og jeg skal gerne underholde dig imens du venter…
[quote=GitteS;528529]farligt og søge på google, nu er der købt nye krus (igen) SPB - Smag på Bordet
mvh
Gitte[/quote]
.oO(når der engang er penge tilovers på konto’en (yeah right!! ), skal jeg have de 6 krus til 119,-
)
.oO(de ser nemlig helt rigtige ud … jeg er ‘‘lidt’’ underlig når det kommer til kaffekrus, kan ikke drikke af hvad som helst :surrender1:)
[quote=GitteS;528453]
. o O (Hvordan overbeviser jeg Claus om det virkelig er en god ide og sende mig alene op til denne opdrætter s)
MVH
Gitte[/quote]
Hvis du ikke må alene - så tag mig med det er helt sikkert en meget god ide
[quote=Tante Tut;528507]. o 0 hvorfor spiste jeg nu det store stykke Snickers…
. o 0 det VILLE da være synd at smide det ud…[/quote]
AMEN!
mvh
Gitte[/quote]
Og det link ser jeg først nu - EFTER jeg har været i Ikea i dag og købt 4 nye krus… jeg ha ikke mere skabsplads, så hvis jeg vil have nye, skal jeg smide nogle ud - og det er spild af god SU… ihhh altså!
oO Det bliver spændende på lørdag… lige nu er jeg i en periode hvor jeg enten forelsker mig eller tuder af sorg så snart jeg ser en burmeser på billeder og irl… skal nok nok blive spændende så på lørdag… tror jeg dropper mascaraen for en sikkerheds skyld røde øjne kan jo gemmes under en cowboy hat…
[quote=Barky;528527].oO( Jeg tror virkelig at dem som har skrevet “Den store bog om katte” har et temmelig anstrengt forhold til siamesere… :S
Nogen citater:
*Den kan ikke lide at være alene hjemme, eller at blive ignoreret, og dens meget følsomme natur kan gøre den tilbøjelig til stemningsskift, som gør dens adfærd uforudsigelig.
*Jaloux
)Oo.[/quote]
åh ja! den bog har jeg også læst…det er det rene vrøvl hvis det virkelig passede, var der da ingen der kunne have dem i f.eks. en lejlighed…og jeg har da 3 stks uden videre problemer
.oO( Gad vide om Majbritt ikke liiiige kunne komme på MSN )
Jamen det kan sikkert godt arrangeres, er sikker på det kunne være hyggeligt, skal se op gemal til Dellen og så har kuld lige nu
MVH
Gitte
Er på nu :engel2:
[quote=Barky;528527].oO( Jeg tror virkelig at dem som har skrevet “Den store bog om katte” har et temmelig anstrengt forhold til siamesere… :S
Nogen citater:
*Jaloux
)Oo.[/quote]
Det kunne også handle om at forlaget ikke ville betale en med forstand på katte til at oversætte …
. o 0 så lige Kronprinsen ankomme til Riget klokken 18.00…
. o 0 ved ikke, om Mary allerede var der…
. o 0 mon vi vågner op i morgen til et par nyfødte tvillinger ???
Nåhhh så tror man lige at en misling er ved at blive slået halvt ihjel, indtil jeg kigger hvorfra lyden kommer, kattebakken, ups så har Abasi lige lavet sin første pølle selv.