. o O (Hov, nu tog jeg chancen - måske er der nogen, der har lyst til at bruge denne tråd? )
. . o O ( Det var da et skide godt initiativ )
. . o O ( Denne tråd er ikke helt så tung (endnu) som den gamle )
. o O( Rigtig god idé, så kan vi andre (jeg) os være med )
.oO Volume II :høhø:
.oO Er man mon lidt personlighedsspaltet, hvis man både tænker i volume I og volume II
. o O (Så er dellemusen vasket og klar til show)
. o O (Øv igen bihulebetændelse, håber medicinen virker inden weekenden)
. o O (hvad skal jeg mon foreslå at Claus kan lave med Linea, nu de er alene hjem lørdag, noget som ske meget, meget sjældent)
. o O (Hvordan overbeviser jeg Claus om det virkelig er en god ide og sende mig alene op til denne opdrætter s)
MVH
Gitte
[quote=Charlotte Oeh.;528451].oO Volume II :høhø:
.oO Er man mon lidt personlighedsspaltet, hvis man både tænker i volume I og volume II [/quote]
. . o O ( Har Charlotte mon ikke altid været bare en anelse personlighedsspaltet )
.oO(Da der nu er oprettet en version II har jeg lukket version I)
.oO( Det er ikke skadeligt!! :surrender1: )Oo.
.oO( Jeg er normalvis ret spaltet… Det passer iøvrigt et par af mine personligheder ganske fint med en Volume II )Oo.
.oO( F.eks er jeg temmelig spaltet lige nu… Ikke kun i spidserne (Øj hvor de trænger!) men skam også omkring det lille kattekræ… )Oo.
. o O (Ja, den skulle da hedde Volume II i stedet for Version II - men jeg kunne simpelthen ikke komme i tanke om ordet!)
. . o O ( For at gøre forvirringen total )
. . o O ( Ann R har aldrig haft en hue - skriver hun i den anden tråd )
. . o O ( Hvis man ikke har hue på bliver man forkølet, bliver man forkølet bliver man hæs, bliver man hæs begynder man at hviske, den der hvisker lyver, lyver man kommer man i spjældet, kommer man i spjældet begynder man helt sikkert at tage stoffer, hvis man tager stoffer så dør man - så husk for h**vede den hue )
.oO(Fordi du allerede nu kan forudse at det bliver en meget lang tråd eller…) :høhø:
o O hold kæ** hvor sidder den plade godt fast, gade vide om dyvlerne har slået rod O o
.oO Jeg skal lige finde ud af med mig selv, hvad jeg egentlig mener om sådan en bemærkning
.oO(Puha, endelig hjemme!)
.oO(Aaaaav mit stakkels hoved… Er så træt af at tage de åndssvage Pinex, men har bare ondt i knolden næsten hver eneste dag :S)
.oO(Tror vidst bare jeg trisser i seng… Sov godt alle i søde kattegale
)
. . o O ( :engel2: )
. . o O ( Tror nu Charlotte kan lide mig når det kommer til stykket Spørgsmålet er så blot hvornår stykket er???
)
Jordens Søjler
[quote=StinePigen;528475].oO(Puha, endelig hjemme!)
.oO(Aaaaav mit stakkels hoved… Er så træt af at tage de åndssvage Pinex, men har bare ondt i knolden næsten hver eneste dag :S)
.oO(Tror vidst bare jeg trisser i seng… Sov godt alle i søde kattegale
)[/quote]
.oO(Prøv noget andet, længervarende brug af samme præperat gør at det ikke virker. Du skal finde et preperat der indeholder noget andet. Min mor brugte codymagnyl i lang tid og til sidst kunne hun spise dem som bolsjer. Jeg gav hende noget andet og det virkede med det samme)
[quote=Annette O;528480]. . o O ( :engel2: )
. . o O ( Tror nu Charlotte kan lide mig når det kommer til stykket Spørgsmålet er så blot hvornår stykket er???
)[/quote]
.oO :møz:
Damn det var hårdt …
[quote=Annette O;528480]. . o O ( :engel2: )
)[/quote]
.oO(Nix, hvilket stykke der er tale om )