. o O (Hvad tænker du lige nu?) - Volume II

. o O (Hov, nu tog jeg chancen - måske er der nogen, der har lyst til at bruge denne tråd? :slight_smile: )

. . o O ( Det var da et skide godt initiativ :thumbup: )

. . o O ( Denne tråd er ikke helt så tung (endnu) som den gamle )

. o O( Rigtig god idé, så kan vi andre (jeg) os være med :smiley: )

.oO Volume II :høhø:

.oO Er man mon lidt personlighedsspaltet, hvis man både tænker i volume I og volume II :gruble:

. o O (Så er dellemusen vasket og klar til show)

. o O (Øv igen bihulebetændelse, håber medicinen virker inden weekenden)

. o O (hvad skal jeg mon foreslå at Claus kan lave med Linea, nu de er alene hjem lørdag, noget som ske meget, meget sjældent)

. o O (Hvordan overbeviser jeg Claus om det virkelig er en god ide og sende mig alene op til denne opdrætter s)

MVH
Gitte

[quote=Charlotte Oeh.;528451].oO Volume II :høhø:

.oO Er man mon lidt personlighedsspaltet, hvis man både tænker i volume I og volume II :gruble:[/quote]

. . o O ( Har Charlotte mon ikke altid været bare en anelse personlighedsspaltet :gruble: )

.oO(Da der nu er oprettet en version II har jeg lukket version I)

.oO( Det er ikke skadeligt!! :surrender1: )Oo.

.oO( Jeg er normalvis ret spaltet… Det passer iøvrigt et par af mine personligheder ganske fint med en Volume II )Oo.

.oO( F.eks er jeg temmelig spaltet lige nu… Ikke kun i spidserne (Øj hvor de trænger!) men skam også omkring det lille kattekræ… )Oo.

. o O (Ja, den skulle da hedde Volume II i stedet for Version II - men jeg kunne simpelthen ikke komme i tanke om ordet!)

. . o O ( For at gøre forvirringen total :tihi: )

. . o O ( Ann R har aldrig haft en hue - skriver hun i den anden tråd :tihi: )

. . o O ( Hvis man ikke har hue på bliver man forkølet, bliver man forkølet bliver man hæs, bliver man hæs begynder man at hviske, den der hvisker lyver, lyver man kommer man i spjældet, kommer man i spjældet begynder man helt sikkert at tage stoffer, hvis man tager stoffer så dør man - så husk for h**vede den hue )

.oO(Fordi du allerede nu kan forudse at det bliver en meget lang tråd eller…) :høhø:

o O hold kæ** hvor sidder den plade godt fast, gade vide om dyvlerne har slået rod :gruble::gruble: O o

.oO Jeg skal lige finde ud af med mig selv, hvad jeg egentlig mener om sådan en bemærkning :venter:

.oO(Puha, endelig hjemme!)

.oO(Aaaaav mit stakkels hoved… Er så træt af at tage de åndssvage Pinex, men har bare ondt i knolden næsten hver eneste dag :S)

.oO(Tror vidst bare jeg trisser i seng… Sov godt alle i søde kattegale :hjerte: :godnat:)

. . o O ( :engel2: )

. . o O ( Tror nu Charlotte kan lide mig når det kommer til stykket :tihi: Spørgsmålet er så blot hvornår stykket er??? :lol: )

Jordens Søjler :thumbup:

[quote=StinePigen;528475].oO(Puha, endelig hjemme!)

.oO(Aaaaav mit stakkels hoved… Er så træt af at tage de åndssvage Pinex, men har bare ondt i knolden næsten hver eneste dag :S)

.oO(Tror vidst bare jeg trisser i seng… Sov godt alle i søde kattegale :hjerte: :godnat:)[/quote]

.oO(Prøv noget andet, længervarende brug af samme præperat gør at det ikke virker. Du skal finde et preperat der indeholder noget andet. Min mor brugte codymagnyl i lang tid og til sidst kunne hun spise dem som bolsjer. Jeg gav hende noget andet og det virkede med det samme)

[quote=Annette O;528480]. . o O ( :engel2: )

. . o O ( Tror nu Charlotte kan lide mig når det kommer til stykket :tihi: Spørgsmålet er så blot hvornår stykket er??? :lol: )[/quote]
.oO :møz:

Damn det var hårdt …

[quote=Annette O;528480]. . o O ( :engel2: )

. . o O ( Tror nu Charlotte kan lide mig når det kommer til stykket :tihi: Spørgsmålet er så blot hvornår stykket er??? :lol: )[/quote]

.oO(Nix, hvilket stykke der er tale om ):tihi: