. o O (Hvad tænker du lige nu?) - Volume II

ummmm, Oreos er altså bare gode.

oO Efter en lille panik tur ind til kirurgens sygeplejerske her den anden dag, fordi jeg ikke helede i hånden, så ser et nu endelig ud til at gå i den rigtige retning :smiley:

oO Det salve jeg fik svier godt nok af h til - men det virker! :smiley:

oO Så nu skal jeg bare lige lure på om det sidste “spring” forsvinder eller om det er noget jeg vil leve med :smiley: for det er ikke ret meget mere og jeg har ENDELIG kontrol over fingeren! Føles sq helt ærligt fantastisk at kunne skrive i hånden uden at fingeren springer lige pludselig :smiley: Min håndskrift har også forbedret sig markant - jeg kan faktisk læse hvad jeg selv skriver nu :smiley:

.oO(Første semifinale i GP i aften)

. o O(Ja, så måtte jeg ud og få ham ned af taget IGEN! Men han flugte pænt med rundt på tagkanten så vi kom til et sted jeg kunne nå ham :venter::venter::venter:
Brixx hvor fan’ kommer du ud henne? Nu kommer du bare overhovedet ikke ud uden opsyn! Så kan du måske lære det!!! )

. o O (Det er skrækkeligt at tænke på at han om 8 dage har den alder (2 år og 2 dage) hvor gunne desværre forlod verden fordi vi lige meget hvad vi gjorde ikke kunne holde ham på den rigtige side af hegnet. Og i fredags begyndte Brixx også legen, men vi har ikke den ringeste anelse om hvordan han gør :blegne: Så nu må straffen blive ingen udendørs tid uden opsyn!)

…oO Okay, den bluse var virkelig en god overraskelse - den er meget finere end jeg havde troet. Enkel, men med nogle rigtig fine detaljer. Lige mig!

WAUW Ann… lækker, lækker… hvorfra???

H&M webbutik, såmænd. Det er viskose og bærestykket er blonde. Pris 199 kr.

Det er den første på side to. Jeg kan ikke helt komme det nærmere med et link…

(Vil du tro, jeg har købt ting i pudderrosa :slem: Det er en meget mere spiselig farve for mig end diverse pink, har jeg opdaget. Bare for at bryde alt mit blå, hvide og grå tøj ;))

.o0 Bambo kan bare sende en PB med ønske…farve, hvilken slags stof, høj kant/lav kant OG…hvad han ca. vejer :tihi:…og en adresse. SÅ kommer der dumpene en nullerputseng en af dagene :ok:

Min bedre halvdel igen. :slight_smile: - De vandt dog ikke, skod skod - De burde have vundet med måtte nøjes med uafgjort.

…oO Hold så op - en tynd kop the! Det er helt deprimerende at så mange af dem SKAL gå videre… :doh:
Holder indtil videre på Haba Haba (zut zut?)

. o O ( Please kom imorgen lille pakke! :kryds: Amidale har kun mad til 1 dage mere. Har godt nok ikke lyst til at bruge dyre domme på mad hos dyrlægen igen, men det kan jeg jo blive nødt til. - Men åhhhh jeg håber den dukker op imorgen! :kryds::kryds::kryds::kryds: )

. o O ( Wauw, folk går mig på nerverne i dag. :S )

Var det så ikke en dum dag, at vende tilbage på? :tihi:

…en lille pb og så er der bestilt nye nullerputsenge…herligt

gid alting var så let

. o O (Hmm, hvad skal det sidste emne være til SO2 mappen computergames eller modellering :surrender1:)

[QUOTE=Vivi_Fletcher;594253]Måske fordi man ikke praler, når der er ris :slight_smile:

Jeg kender til flere, hvor børnene absolut ikke har fået ros.[/QUOTE]

[QUOTE=KKH;594257]Da min søn begyndte i skole, der var det rædsomt at komme til skole-hjem samtaler, netop pga. en masse ris. (det viste sig så efterhånden at det var fordi han var fejlplaceret, pga. et psykisk handicap)
Men hvor var det dejligt da nr. 2 begyndte i skole, der var lutter roser til hende, så voksede man lige en meter. :)[/QUOTE]

Ah, okay. Jeg tænkte bare, at det måske var en pædagogisk praksis hvor man altid finder noget man kan rose for, i stedet for at fokusere på det dårlige. :slight_smile:

.oO(Så er der bestilt nullerput til Bambo - han skal jo ligge godt på sin nye solstråle plads, når han flytter ind)

[QUOTE=MetteSlot;594358]. o O(Ja, så måtte jeg ud og få ham ned af taget IGEN! Men han flugte pænt med rundt på tagkanten så vi kom til et sted jeg kunne nå ham :venter::venter::venter:
Brixx hvor fan’ kommer du ud henne? Nu kommer du bare overhovedet ikke ud uden opsyn! Så kan du måske lære det!!! )
[/QUOTE]
Hæ, vi måtte også redde Keanu ned fra taget her i weekenden. Ungerne havde efterladt en stige op til garagetaget (hvor de elsker at hygge og solbade), og han må være kravlet den vej op til selve hustaget - hvorfra der til baghaven er to etager ned pga. den skrånende grund. :yikes: Så gik han deroppe og brægede. Sønnike måtte kravle op på taget og hente ham ned.
Xantippe skulle også lige prøve, men som den skovkat hun er, kunne hun heldigvis selv komme ned. :ok:

.oO Bestyrelsesmøde onsdag er aflyst, så jeg slipper for en tur til Vejle. Godt, jeg ikke havde købt Orange billetter, der ikke kan refunderes.

[QUOTE=Coon Danica;594244]Er dine også bange for dem?
Selv hundene ville ikke lege med dem…
Jeg tror nu at de ville være begyndt hvis altså det ikke havde været fordi jeg fik væltet flasken :)[/QUOTE]

Jeg har prøvet dem én gang og køber det aldrig mere :frowning: Samtlige katte så ud, som om jeg var på vej til at slå dem, når jeg pustede bobler ud.