. o O ( Hvad tænker du lige nu? )

Jeg tænkte, at jeg også ville forsøge mig med sådan en hygge tråd for alle.

Jeg vil gerne vide, hvad I tænker lige nu - og sådan fra tid til anden fremover, når I nu lige har noget, I ønsker at dele…
Det kan være glæde, undren, frustrationer, hvad-som-helst.
Tråden er ikke ment til, at man skal diskutere, hvad andre tænker i denne tråd. :slight_smile:

Men I kan jo bruge f.eks. ENIG tryk, hvis det er tanker, I kan nikke genkendende til. :slight_smile:

Jeg lægger selvfølgelig selv ud.

. o O ( ENDELIG kan jeg slappe af efter arbejde, male og arbejde siden kl. 03.30 i morges… puha… )

P.S. I må selvfølgelig selvom I vil lave tænke-boblen eller ej.

hvor glæder jeg mig bare til ferien sydpå

Jeg er næsten lige kommet hjem fra Island.

Og jeg tænker lige nu på islandske klejner;
som er det rene MUMS…:savle: :savle:

Jeg sidder og tænker “Åndsvage hoste, og åndsvage ben” :slight_smile:

Jeg sidder og tænker ‘‘Gad vide om hun har ret…’’ :høhø:

Jeg sidder og tænker “hvor er det skønt med ferie de næste 2 uger…jeg har så meget jeg skal nå”

Pssst… tråden var ment som sådan at det bare skulle være nogle korte svar… og i hvert fald ikke hvad man laver, så som at man ligger på sofaen og ser simpsons. :wink:

Bare små simple tanker uden de større forklaringer :slight_smile:
Og kan man så nikke genkendende til tankerne, når de læser dem, så kan folk bruge ENIG knappen.

F.eks.

. o O ( Skulle jeg mon tage mig en morfar? )

[QUOTE=DaneX;222226]Pssst… tråden var ment som sådan at det bare skulle være nogle korte svar… og i hvert fald ikke hvad man laver, så som at man ligger på sofaen og ser simpsons. :wink:

Bare små simple tanker uden de større forklaringer :slight_smile:
Og kan man så nikke genkendende til tankerne, når de læser dem, så kan folk bruge ENIG knappen.

F.eks.

. o O ( Skulle jeg mon tage mig en morfar? )[/QUOTE]

:sorry: Har slettet det

Jeg tænker på om kartoflerne snart er kogt til kartoffelsalaten?

:savle: :savle: :savle:

Tænker på, om jeg ikke skulle bestille mig en dejlig hvidløgsduftende pizza efter en hård dags arbejde…

:kryds:

jeg sidder og tænker på hvor den uges ferie er blevet af - og hvor lidt jeg har nået

Hvad jeg tænker lige nu:

Klokken er snart 18:30!!! :thumbup: :rock: :wehu:

Så skal jeg ind og se Harry Potter og halvblodsprinsen sammen med min gode ven Paw!!!

Jeg glæder mig så meget! Vi tager afsted her om lidt. så skal vi spise inde på fisketorvet og så skal vi hygge!

vi sidder og nørder helt vildt meget lige nu og griner og husker på de tidligere bøger og kommer med bøvede jokes :tihi:

oO (hvorfor pokker har jeg hovedpine lige nu ? )

[quote=Gry Gressbakken;222243]Hvad jeg tænker lige nu:

Klokken er snart 18:30!!! :thumbup: :rock: :wehu:

Så skal jeg ind og se Harry Potter og halvblodsprinsen sammen med min gode ven Paw!!!

Jeg glæder mig så meget! Vi tager afsted her om lidt. så skal vi spise inde på fisketorvet og så skal vi hygge!

vi sidder og nørder helt vildt meget lige nu og griner og husker på de tidligere bøger og kommer med bøvede jokes :tihi:[/quote]

Lyder hyggeligt. Psssst læs lige indlæg #7 :høhø:

(Gad vide, om huset og haven nogen sinde bliver i orden, så jeg kan fejre det med en længe ønsket flagstang)

. o O Mon vi i det hele taget får solskin i vores ferie de næste to uger…

Måske er det snart tid til at stege frikadeller .oO

Har jeg mon H1N1-influenza?:?

Hvad fanden gør jeg nu??

Okay jamen så får I det jeg helt ærlig tænkte da jeg åbnede denne tråd.

Er det virkelig en fyr der spørger om det …