. o O januar tanker 24

Bændelorm?

2 Synes om

Tak @Tykkemissen :tak:
Ja det ser det ud til, tænkte slet ikke denne vej, de plejer jo at være den anden vej

Nå så må jeg heller gemme det til dyrlægen

2 Synes om

De kan komme begge veje og kan også være skyld i kvalme

2 Synes om

Note to self: Næste gang kniven fra køkkenmaskinen er ved at falde på gulvet, så LAD VÆRE MED at gribe ud efter den!
I dag kostede det lige en tur på skadeklinikken for at få to sting i højre håndflade :roll_eyes:

9 Synes om

Rigtig god bedring til dig :kram:

1 Synes om

God bedring :hjerte: Og ja, er det en kniv man taber, så hop baglæns mens man råber så højt at alle dyr der måtte være i nærheden, løber væk. Sådan skulle man gerne undgå at nogen kommer til skade.

6 Synes om

Jeg var nu alene i køkkenet, så der var ikke fare for andres liv og lemmer :slightly_smiling_face: Og kattene får slet ikke lov til at komme derud.
Men så fik jeg da i det mindste fornyet min stivkrampevaccination, så noget var det godt for.

6 Synes om

Ejjj … Dorthe :s:
Er du i stand til at betjene gearstangen i bilen, med sår i håndfladen?

1 Synes om

Jeps! :bil:

4 Synes om

Så kan du vel også betjene en kagegaffel, skulle du få brug for det … :flojte:

4 Synes om

Det er jeg helt sikker på :grinning: Det kan jeg faktisk også gøre med venstre hånd.

5 Synes om

Det kunne jeg godt have fortalt dig.
For et par uger siden forsøgte jeg at gribe min savtakkede kniv, det blev mellemn 3. og 4. finger på venstre hånd, og fik en rift helt nede mod hånden. Avs

Ved Køge Bugt blev kystsikringen blotlagt og delvist ødelagt i oktober, og det er jo ikke nået at blive repareret siden, så vandet er så højt, bølgerne er vilde og det æder af kystlinjen. Tryggevælde Å er virkelig også gået over sine bredder, flere marker og dele af skovene hernede står under vand. Der er også nogle veje i Køge Nord der er oversvømmet, Københavnsvej var spærret i den ene retning på en strækning på i hvert fald 1km.
:blegne:

1 Synes om

Selvom vi har fået mere slud end regn og der ligger hvidt overalt, så er der bare vådt med vådt. På en lille snusetur med hunden var to søer gået over sine breder. Den ene er vist kritisk for de salamandre, der bor der. Vi gik kun 1.2 km mod vores vanlige minimum 4 pr tur. Hunden gik klods bag mig i læ :joy: Hun skulle ikke nyde noget og ville helst bare hjem i sin seng.

9 Synes om

Så fik vi da vist også snestorm her. Det synes jeg ikke, der er nogen, der har sagt noget om,vi skulle have :venter:

4 Synes om

Øv :slightly_frowning_face: Skal du ud at køre eller kan du arbejde hjemmefra/holde fri?

1 Synes om

Nej, mit udstyr står på arbejdet. Jeg troede jo bare, vi skulle have regnvejr :roll_eyes: Men der har vist lige kørt et senrydningskøretøj herude, så mon ikke det går. Vi har ikke fået 50 cm, trods alt. Selv om jeg selvfølgelig ikke har set, om der er driver rundt omkring.

Hvordan ser det ud hos jer i dag?

4 Synes om

Jeg kan slet ikke komme ud lige nu (har lagt foto ind)

3 Synes om

Lige nu i en halv time kunne jeg godt tænke mig og bo i Fredensborg kommunen
Bare lige imens jeg fik købt de royal copenhagen bjørne som hun sælges til afhentning
Og ledt efter i over 10 år :venter:

1 Synes om

Her er der 48 cm i haven.
Kattene siger pænt Nej Tak til udgang, og putter i en varm vindueskarm i stedet.

5 Synes om