Jeg har lidt en fornemmelse af at kattene ikke er helt tilfredse med, at jeg både onsdag og torsdag nærmest kun kom hjem og ordnede det der skulle ordnes inden jeg gik i seng… Jeppe forsøger at smide mest muligt fra sofabordet på gulvet og Mille vil fiske lakridser
Jeg ville ikke have haft noget i mod, hvis mit indre vækkeur, havde tænkt, at det var en god idé at jeg ikke mødte kl. 06.00 på dage med audit, hvor jeg først har fri ved 17-18 tiden Men jeg bliver kun mere træt, hvis jeg forsøger at sove længere når først jeg begynder at vågne med 5-10 minutters mellemrum og tro det er stå op tid, så det var bedre at stå op og komme i gang.
Nej, jeg synes også det et noget tørt stads man køber … men ok, det har også været nogle billige nogen jeg har købt på det sidste, måske prisen ligger i mængden af hvidløgssmør
Nu er Alvin jo ikke kendt for at være en stille kat, men når naboens ene kat “besøger” ham, så skal jeg da lige love for der kommer ekstra lyd på ham. Sidste år kom der ny nabo i huset ved siden af hvor jeg bor, og de har to huskatte, skovkatte blandinger, den ene af dem kan godt lide at sidde på forsiden af min ejendom og kikke på Alvin, og så gør han da hvad han kan for den kan høre ham. Af det jeg har set, er det kun den ene af deres katte der kommer på “besøg”, den anden kommer ikke så tæt på min bygning. Alvin plejer ellers ikke at vise den store interesse for andre katte, men lige den ene, den holder ham øje med. Emina holdt øje med alle katte, og hvad der ellers kom forbi af dyr.
@Jeanette - det var det, der gik galt for mig i sidste uge, at jeg fik panserglas, der ikke kunne håndtere fingeraftryk. Og så virker den funktion ganske enkelt ikke. Så hvis du bruger fingeraftryk eller tror, du kommer til det i fremtiden, så behold det.