Mekanikeren holder frokostpause… ![]()
Så har Simba prøvet hans nye skælshampoo…
Så må vi se hvordan den virker…
Nu ligger der så en kvart kat i min bruseniche ![]()
Han var rigtig dygtig og sad stille det meste af tiden, så han har bestemt fortjent nogle godbidder ![]()
![]()
En meget smuk dreng - hvor gammel er han ? ![]()
Undrer mig tilsvarende - men da jeg svarede, var det på et indlæg fra en Susanne med et billede af nogle, iflg. hendes(?) svar, Maine Coon killinger… ![]()
indlæg fra en Susanne
Måske en der er blevet sortlistet for flere år siden … @galath kan du opklare?
Det var egentlig også min første tanke da jeg så brugernavn og killinger. ![]()
Men nuttede var de nu. Killingerne.
@Eva 14 år
Har du været med SÅ længe? ![]()
Jeg har været her før ![]()
Jeg meldte mig ind i 2011, og var meget aktiv en årrække efter. Så forsvandt jeg en del år, fordi der var en periode hvor stemningen ikke var god herinde, og det gik ud over mit humør i dagligdagen. Og så kom jeg så tilbage for nogle år siden efter Aslan døde og jeg havde brug for at snakke lidt med nogle der forstod min sorg og hvor jeg kunne suge lidt kat til mig uden selv at have en. Så jeg kan godt huske nogle af dem fra før, som ikke er her længere.
Måske en der er blevet sortlistet for flere år siden … @galath kan du opklare?
Det var egentlig også min første tanke da jeg så brugernavn og killinger.
Og jeg er fortsat blank - story of my life… ![]()
Korrekt ![]()
Måske en der er blevet sortlistet for flere år siden … @galath kan du opklare?
Korrekt. Jeg tænkte ikke lige på, det ville efterlade mærkelige indlæg ![]()
No worries - jeg efterlader alligevel masser af mærkelige indlæg… ![]()
Så er vi vist to ![]()
















