Det regner, så vi dovner indenfor.
Balder ![]()
Og lillebror Olaf ![]()
Efter at have haft en lang dag med en larmende håndværker udenfor, kattene besluttet at udnytte de har fået lov at komme ind til den gode stol og denne gang er det Tikka der frivilligt har valgt at gøre Masso selskab ![]()
Han har simpelthen så smukke øjne, ham Nalle. ![]()
Du kan vel stadig snorke, der hvor du ligger?
Det passede ikke herren at jeg lagde mig bedre til rette og så var klokken blevet så meget at det ikke kunne betale sig længere ![]()
Vaffel var ikke længe om at indtage deres nye kradsetræ, mens Leo var meget skeptisk, den første dag.
Men lige nu, fandt Leo endelig ud af at det ikke er farlig at han endda har en god udsigt.
Efter en periode med en fornærmet lille Tikka, så er hun endelig tilbage i sofaen hos mig ![]()
Heldigvis har hun hele tiden holdt på, at sove hos mig om natten ![]()
På udstillingen kom nogle der interesserede sig for aktive racer…
At få en aktiv kat har jeg altid sagt er skyld i at man tager sig selv i at kigge kat og ikke tv… de gør jo at man nogle gange lige skal tjekke hvad lyde betyder og forenkelte er stilhed noget der får en til at få travlt med at undersøge hvad katten laver…
Jeg har i over 20 år haft orientalske katte.
Men idgie gør den regel endnu mere rigtig
For når hun keder sig finder hun på løsninger som aktivere os andre… men nøj hvor kan jeg tit sige at hun er “billig til salg” men jeg mener det jo ikke… selvom hun gør stilhed farlig
Tale er sølv, tavshed er guld - gælder IKKE de orientalske katte!
Det giver altså ikke mening