. o O Juni’s tanketråd

Sagaen om det varme vand fortsætter. Gasfyret er helt kaput og kan slet ikke lave varmt vand nu. Fjernvarmeværket er åbenbart ikke til at komme i kontakt med, så nu kommer der en VVS-mand og sætter en EL-vandvarmer op i dag. Håber sandelig han kan få det til at du, så jeg har varmt vand til weekenden :bebe:

4 Synes om

Jeg skal nok :kryds: alt det jeg kan,så når de går virker det hos dig

Med venlig hilsen

Min ny indkøbte hæklepude, er endelig røget ind i testfasen, og det ser ud til at Jeppe kan komme helt op under min hage og putte som han gerne vil, mens jeg stadig kan hækle :thumbup:

9 Synes om

Der er både det og Hjallerup marked :see_no_evil:

Men der var lidt tomt i formiddags…

5 Synes om

Så har jeg endelig varmt vand i hanerne igen :jubiii:

10 Synes om

Var taget ned på Katjas skole for at se hende optræde både med musik og med showtime…

Desværre fandt vi bare en Katja der slet slet ikke havde lyst til at være der, vi prøvede i en times tid at trøste hende, men intet hjalp…

Og jeg forstår hende godt, et lille festtelt med mange mennesker og meget højt musik, så mit hovede meldte også pas efter den time.

Humøret steg så snart vi var væk fra larmen…

Nu er jeg sat af hos mig selv, og så fortsætter de 2 andre til Thy, hvor Katja skal op til hendes farfar og til de andre julemænd

6 Synes om

Her er lige lidt fra Thisted med julemænd hvis det har din interesse og se @MorTilKatja

Med venlig hilsen

4 Synes om

Tak, kunne se Katjas farfar og hans kæreste :smiley:

Og tror jeg kunne se ryggen af Katja, men er ikke helt sikker :smiley:

4 Synes om

Min kæreste har lige sendt et par billeder fra det…

Fælles billed:

Og Katja (eller Nissepigen Kaja er det):

Han siger Katja er kommet på arbejde i julemandens værksted :smiley:

6 Synes om

Har været hjemme hele dagen, og ved der IKKE har været nogen forbi, alligevel får jeg en besked om min pakke ikke er leveret, fordi jeg ikke er hjemme :roll_eyes:

Ud over jeg HAR været hjemme, har jeg modtagerflex, så de skal stille pakken…

Kundeservice har selvfølgelig lukket idag :roll_eyes:

Jeg mistænker der er tale om et dovent postbud, da pakken er stor, så denne har nok bare ikke ville gå hen til døren og op på stue etagen med den :roll_eyes:

Anyways, har skrevet til dem, men får nok først svar tirsdag, da mandag er helligdag.

Jeg har betalt for hjemmelevering, så har de bare at levere hjemme…

1 Synes om

Jeg skulle ordne noget syarbejde, men ville også nyde det gode vejr, så jeg oprettede en udendørs systue :rock:

17 Synes om

Sikke en god ide @Skattekat, men kan se der er en kat der holder fast i vindues pladsen. Syr du meget bestilt arbejde? :ups:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Nej, @BAB er min største kunde … :hoho:

3 Synes om

I orden, viste jo ikke om du tog i mod ordre :smil:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Det kommer lidt an på, hvad det drejer sig om … du må godt smide mig en pb, hvis det er, så kan jeg tage stilling til, om det er noget jeg vil røre ved :wink:

2 Synes om

Det er da vist ikke sådan en symaskine, som almindelige mennesker bruger - ser meget industriagtig ud.

Det ligner lidt en overlocker

Nej nej, det er bare en overlocker. Min mor har en

2 Synes om

Hvor jeg dog syndes det er svært og finde på aftens mad, :huh:når det skal være varm. De gamle kartofler i sække fåes ikke mere og de nye vil jeg ikke købe endnu, vi har selv først om en 3 uger. Jeg kunne sagtens leve af kold skål og sandwich/ rugbrød på de varme dage. Men vi er på landet og der skal land kost til.
Med venlig hilsen

2 Synes om

Jeg har i mine unge dage siddet på en mini systue, med en industri overlocker, nøj den var fed at sy på. Til gengæld har den ødelagt mig for livstid, for lige siden har jeg syntes det er kedeligt/træls at sy på andet. Og jeg har hverken råd eller plads til sådan en (den vi havde fyldt som et mindre bord).

1 Synes om