. o O Juni’s tanketråd

Tak @_DK_Sugieh det tager jeg også med i det jeg tygger på

Med venlig hilsen

Jeg har købt noget slimløsnende middel til min trælse hoste … det er brusetabletter, der skal opløses i et ½ glas vand … men nu har jeg et problem med hvilken størrelse glas der menes …

8 Synes om

Når det er brus vil jeg anbefale snapseglas :nauseated_face:
Ja jeg tror faktisk jeg vil anbefale snaps i stedet for det stads :wink::smile:
(Men ellers er 1 glas typisk 200 ml)

2 Synes om

Nu har jeg opløst tabletten i et ½ glas snaps …

6 Synes om

Det er en sikker vinder :joy:

1 Synes om

Det er blevet lidt sjovere at hoste … :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Synes om

Luise for fa’en :rofl:

1 Synes om

Hvad? :face_with_monocle: Sådan helt serøst, vil jeg hellere drikke 100 ml Rød Aalborg, som jeg ikke har rørt siden jeg var 15 år, end drikke sådan noget brusehalløj. Det kommer ganske enkelt bare meget hurtigt retur :nauseated_face::crazy_face:

Er det Granon? Jeg synes, det plejer at virke for mig. Jeg plejer at opløse det i så lidt vand som muligt. Det er jo ikke, fordi jeg skal slukke tørsten i det :slight_smile:

Nej, det hedder Mucolysin … det virker også stille og roligt :ok:
Jeg købte det lørdag, hvor jeg var ved at hoste både lunger og lever op og min hals føltes efterhånden som et blødende sår :surrender: … jeg hoster da lidt endnu, men slet ikke så slemt.

6 Synes om

Katja har fået huller i ørene idag, jeg vidste slet ikke hun ville have det, men hun virker glad for det, og er på ingen måde blevet presset til det :slight_smile:

6 Synes om

Det har vi brugt i flere år i forbindelse med forkølelse , smgen er for os ok og det virker godt

1 Synes om

Lige landet hjemme, skulle have lidt købt/ handlet på vejen,

Der var i efteråret en "barndom " tråd, lige før det jeg købt her, høre i den

Men det her kunne jeg ikke stå for, og ja jeg ved det ikke er moderne med cd.

Med venlig hilsen

6 Synes om

https://youtu.be/9p2oHar3mnw

Jeg fik aldrig rigtigt set Skibet i Skilteskoven, men titelsangen og Louise Fribos stemme fangede mig dengang.

1 Synes om

er den fra rema… har den som bog og mindes den med glæde

1 Synes om

Ja det var i rema de havde lavet lidt dvd og cd oprydning , jeg mindes den var rigtig god i hvert fald den gang :slightly_smiling_face:

Med venlig hilsen

ja med otto brandenburg og linje 3 var jeg også vild med den

1 Synes om

Hvordan går det med hosten

Med venlig hilsen

Tak fordi du spørger :blush:
Det går bedre, men jeg er i gang med at hoste en masse slim op, så det stopper vel ikke, før den slimproduktion holder sommerferie …

4 Synes om

Dejligt at du har det bedre

Skal vi så ikke regne med den går på ferie i morgen :slightly_smiling_face:

Med venlig hilsen

1 Synes om