. o O Juni tankerne

[QUOTE=Susanne W;1084708]Jeg er fuuuuldstændigt ligeglad, dette her var lige den undersøgelse jeg ventede på :høhø:
VH
Susanne[/QUOTE]

Og jeg er ophøjet ligeglad med undersøgelser. Jeg kan ikke LI’ fisk. Med meget meget få undtagelser. Det samme gælder skaldyr. Punktum. :regler:

Fornuftige katte - hvad med kaninerne, går de ikke ind i deres bur, når det regner?

Det kan jo sagtens nå at blive fint vejr i morgen, jeg :kryds:

[QUOTE=Tea;1084724]Hvaeh… Nu Julia har fået ilderhvalp, må jeg så ikke få en killing?
Der er jo også en kat for lidt, nu Frisbee er flyttet.

Jowjow, gode undskyldninger er der nok af. :høhø:[/QUOTE]

Kun hvis det er en siataler til bunken. -LOL

[QUOTE=PiaB;1084728]Har du prøvet at pandestege noget lys-sej eller endnu bedre kuller, som lige er vendt i lidt mel, salt og peber?

Det smager altså overraskende lækkert hvis bare man er forsigtig med ikke at overstege det :)[/QUOTE]

Nej, er du vild - så skulle jeg jo rykke udenfor min komfortzone i køkkenet :wink: Vi fik sidste år et eller andet fisk, som Claus havde fablet om længe - jeg kan ikke engang huske hvad skidtet hed, men det blev højtideligt hentet hos fiskehandleren i Julesminde (I ved, ham uden søhest i kødet :tihi:) Jeg prøvede virkelig!! Jeg gik ind til det med et åbent sind, og Claus var vildt begejstret. Og jeg synes det lige som det meste andet smagte af gamle fiskekasser… Det værste der kan ske er faktisk når køkkenet vil være god ved mig og min natmad består af fisk: Røget hellefisk (aaadr!), røget laks (adddr - den er alt for røget) eller hvad de nu får klasket på tallerkenen - jeg er lige ved at græde og glæder mig altid når jeg har husket at tage et æble med på job den nat! Scampi rejer kan liiige gå an, men en fisketallerken nærmer sig afstraffelse af en art!
VH
Susanne

Hugo!

(Selvom jeg også stemmer lidt på Ole:-))

[QUOTE=Eva;1084734]Fornuftige katte - hvad med kaninerne, går de ikke ind i deres bur, når det regner?

Det kan jo sagtens nå at blive fint vejr i morgen, jeg :kryds:[/QUOTE]

Ja, kattene er fornuftige :slight_smile:
Efter at kaninerne er flyttet om i den anden gård…den som der er kattelem ind til vores fyrrum i…så går de via kattelemmen derind og de hygger og ligger i kurve, kurve som står på hylder og som de hoppe for at nå :tihi: og på bademåtter…jeg tror ikke at de to får brug for havemøblerne til vinter og det er jeg SÅ glad for…der er jo dejligt lunt/varmt :slight_smile:
Forleden da jeg var derovre hørte jeg en underlig kradselyd…hvad var det…tænkte jeg :uha:…jo…det var bare en kanin som gravede i en kattebakke :høhø:

Jo,selvfølgelig bliver det godt vejr i morgen…:kryds:

[QUOTE=Trine;1084740]Hugo!

(Selvom jeg også stemmer lidt på Ole:-))[/QUOTE]
En balineser! :inlove:

Så kan Hugo flytte til Fyn! :høhø: (Det er der Camilla bor, ikk’? :tihi: )

:høhø:

den her passer på hvordan en af mine hankatte ser sig selv

.oO(Nå…så må man vist hellere se at finde dyner…det er jo bare en helt almindelig tirsdag i morgen…:))

[QUOTE=Tea;1084742]En balineser! :inlove:

Så kan Hugo flytte til Fyn! :høhø: (Det er der Camilla bor, ikk’? :tihi: )[/QUOTE]

Hvad med en så DÅRLIG balineser at den nærmest er olh? :engel:

[QUOTE=Barky;1084754]Hvad med en så DÅRLIG balineser at den nærmest er olh? :engel:

[/QUOTE]
Ja, det er godt nok en grim balineser!!
Puuuhaaaa! :høhø:

[QUOTE=Barky;1084754]Hvad med en så DÅRLIG balineser at den nærmest er olh? :engel:

[/QUOTE]
OMG godt Claus er på job, sådan en skønhed kunne han sikkert godt klemme ind i flokken, suk en smuk misling

[/QUOTE]

Èr den ikke OLH fremfor masket? :slight_smile:

Scchh…!!! Jeg prøver at bilde Tea ind at det er en DÅRLIG bal. -LOL

Jeg fattede heller ikke hvordan den der kunne være en BAL :tihi:

Og det får du. :slight_smile:

Alt det mekaniske i mion overlockmaskine er på en eller anden måde slået skævt… var godt nok nervøs for om det var noget der kunne rettes eller om maskinen reelt var død. Heldigvis ser det ud til at det kan klares med et almindeligt serviceeftersyn. Så maskinen skule være klar i løbet af 10 - 14 dage. Tiggede Flemming Reperatørmand om at skrive HASTER på indleveringssedlen…
Har godt nok svært ved at undvære maskinen - men fik lov til at besøge den 10 minutter hver morgen inden åbningstid :smiley:

Har kendt og brugt Københavns symaskinecenter i vel omkring snart 25 år… lidt sjov og særlig behandling skal man vel have efter så lang tid :wink:

:tihi:

. o 0 ved ikke, om fisken er færdig med at blive nævnt - men jeg elsker fisk…:savle::savle:

Kors mand hvor Banden bare FÆLDER lige pt…
Med Ting er det så slemt, at hårene nærmest står som en sky omkring hende, når hun ryster sig :uha:
Er meget spændt på, hvordan Emil kommer til at se ud, når han er blevet showvasket på fredag :S

Dagen idag skal bruges på oprydning i soveværelse…
Og i eftermiddag skal jeg sammen med Camilla køre en del udstillingsbure op til et mco opdræt Nordsjælland - hun har sponsoreret dem til Viking Cats og det er her de skal opbevares…
Glæder mig til at nusse store dejlige bamser :wehu:

:wehu:

. o 0 juble !!

. o 0 nu bliver der slæbt stilladser ind til næste fase af nye vinduer…

. o 0 og det ser ud, som om mit badeværelse er med…

. o 0 så er jeg snart færdig med at have stillads oppe og DET bliver godt !

. o 0 ikke fordi det som sådan har været til stor gene at have en balkon - men fordi jeg så kan sove med åbent vindue i soveværelset igen - det har været savnet…

. o 0 og så har jeg fine nye vinduer til gårdsiden … og mangler kun tre nye vinduer ud til gaden…

:wehu: