Han er ikke så køn… Men han er en han! Jeg vil ikke have en ekstra dramaqueen-pige-mis til de to jeg har i forvejen nemlig.
Faktisk skal jeg jo slet ikke have kat 4 vil jeg bare lige sige, men man kan jo drømme. Og man kan tage på besøg. OG man kan blive valgt. Det er sket før!
[QUOTE=HelleC74;1084881]Jeg har dips på hankatten!!!
Han er ikke så køn… Men han er en han! Jeg vil ikke have en ekstra dramaqueen-pige-mis til de to jeg har i forvejen nemlig.
Faktisk skal jeg jo slet ikke have kat 4 vil jeg bare lige sige, men man kan jo drømme. Og man kan tage på besøg. OG man kan blive valgt. Det er sket før![/QUOTE]
Skal du ikke også “besøge” Louises Hugo? Jeg ved godt der er lidt langt derover, men til gengæld får jeg kortere over at besøge ham, når han har valgt at tage med dig hjem til storbyen;)
. o O skal jeg virkelig til at tænke på at få en kat mere :?
. o O synes ikke jeg magter at skulle tage stilling til det endnu
. o O men Isis keder sig helt tydeligt, og er blevet meget rastløs og MEGET vokal. Især kl kvalme om morgenen :surrender1:
[QUOTE=solveig;1084932]. o O skal jeg virkelig til at tænke på at få en kat mere :?
. o O men Isis keder sig helt tydeligt, og er blevet meget rastløs og MEGET vokal. Især kl kvalme om morgenen :surrender1:[/QUOTE]
. o 0 ikke for at lokke dig, Solveig - men her er jo en masse vidunderlig killinger herinde lige nu
[QUOTE=solveig;1084932]. o O skal jeg virkelig til at tænke på at få en kat mere :?
. o O men Isis keder sig helt tydeligt, og er blevet meget rastløs og MEGET vokal. Især kl kvalme om morgenen :surrender1:[/QUOTE]
Så fik Nicole overstået sin sidste eksamen. Det blev til 12 i kristendom, så det er 3 12taller og 2 7taller i de mundtlige eksamener. Er spændt på at se hvad de skriftlige er. Hun er godt nok en dygtig pige
.oO(Hvis man ikke havde sådan en flok uopdragne katte, så kunne man dække bord nu…men DET tør jeg ikke…så er der hverken hele glas eller tallerkener når gæsterne kommer :høhø:)
. o 0 ikke for at lokke dig, Solveig - men her er jo en masse vidunderlig killinger herinde lige nu [/QUOTE]
Jeg synes bare slet ikke jeg har lyst til at skulle have en kat mere lige nu. Jo der er da masser af dejlige killinger, men alting i mig stritter imod. Lige nu har jeg det bare sådan, at jeg aldrig mere skal have andre katte i huset, og den dag Isis heller ikke er her mere, så er det slut med at have nogen form for kæledyr
.oO(Blodprøve resultat: Lever og nyrertal var rigtig fine. Tegn på en lille infektion og måske lav/ikke lav stofskifte så vi skal holde øje med hans vægt og hans generelle velværd. Hun var glad for at høre at han er tilbage til normal igen)