. o O Juni tankerne

Endnu engang tillykke med det :flag:

Det bliver bare så spændende! Åh, jeg håber, fødslen forløber, som den skal. Hvornår skal du begynde? Hils Jakob og Camilla (trænerne) :slight_smile:

Der er altid nogen der klager over vejret - uanset hvordan det er.

Jeg elsker varme og sol - glæder mig til de 32 grader jeg skal ned til om en uges tid :ok:

Hmm, ingen varmt vand til bad hertil morgen. Og ingen information om det på forsyningens hjemmesiden, heller ikke en SMS. Det er dårlig kundeservice, især da de åbenbart har vist at der er et problem siden i går aftens, da jeg ringede for at snakke med dem :frowning: og de har ingen ide om hvornår det kommer igen. Øv øv øv.

Og mig som ikke vågner rigtigt med mindre jeg får et bad. Og skal på hospitalet og scannes om lidt. Så har kogt en kedel vand og klat vasket lidt, men det bare slet ikke det samme.

[QUOTE=Vivi_Fletcher;1086463]Der er altid nogen der klager over vejret - uanset hvordan det er.

Jeg elsker varme og sol - glæder mig til de 32 grader jeg skal ned til om en uges tid :ok:[/QUOTE]

:slight_smile:

. o 0 ja, jeg indrømmer gerne at jeg jamrer mig når det er over 28 grader og vindstille…

. o 0 min krop går helt i baglås og jeg kan bare ikke lide det…

. o 0 til gengæld hører du ikke en lyd fra mig,når regnen vælter ned i dagevis og når sneen ligger i store dejlige bunker…

. o 0 så alt i alt, er det meget lidt jeg brokker mig over vejret … :wink:

[QUOTE=Tante Tut;1086465]:slight_smile:

. o 0 ja, jeg indrømmer gerne at jeg jamrer mig når det er over 28 grader og vindstille…

. o 0 min krop går helt i baglås og jeg kan bare ikke lide det…
[/QUOTE]

Jeg er simpelthen for fed til at trives ved så høj varme, specielt i den danske fugtige hede. Men jeg indrømmer, at det gør gode ting for mine led - min hofter glider som smurt i smør, når vi kommer derop - at jeg så sweder som et swin er noget andet :wink:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1086468]Jeg er simpelthen for fed til at trives ved så høj varme, specielt i den danske fugtige hede. Men jeg indrømmer, at det gør gode ting for mine led - min hofter glider som smurt i smør, når vi kommer derop - at jeg så sweder som et swin er noget andet :wink:
VH
Susanne[/QUOTE]

:høhø:

. o 0 for fed ??

. o 0 jeg har lige set et billede af dig - og fed var nok det sidste jeg vil kalde dig…

. o 0 ja, fugtigheden er SLEM - man går lissom rundt med et lag film på hele kroppen - som man ikke kan komme af med…

. o 0 YDRK !!

. o 0 for fed ??

. o 0 jeg har lige set et billede af dig - og fed var nok det sidste jeg vil kalde dig…

[/QUOTE]

Hahaha - det er sødt af dig, men nu var det jo ikke et billede i bikini :wink: Tro mig, der er såmænd isolering nok endnu indenunder klunset :slight_smile: Vi havde faktisk aftalt, gemalen og jeg, at når jeg kan skrue mig i en badedragt i størrelse 38, så skal vi til Hawaii igen (jeg var rigtig skidt af uopdaget diabetes første gang vi var der, så jeg har en tur til gode!) Prøvede faktisk sådan en for nyligt. Den kunne skruuuuues på, men det bliver næppe nogensinde til badedragt igen og et udløste IKKE nogen Hawaii tur i denne omgang :høhø:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1086473]Hahaha - det er sødt af dig, men nu var det jo ikke et billede i bikini :wink: Tro mig, der er såmænd isolering nok endnu indenunder klunset :slight_smile: Vi havde faktisk aftalt, gemalen og jeg, at når jeg kan skrue mig i en badedragt i størrelse 38, så skal vi til Hawaii igen (jeg var rigtig skidt af uopdaget diabetes første gang vi var der, så jeg har en tur til gode!) Prøvede faktisk sådan en for nyligt. Den kunne skruuuuues på, men det bliver næppe nogensinde til badedragt igen og et udløste IKKE nogen Hawaii tur i denne omgang :høhø:
VH
Susanne[/QUOTE]

:klapper:

. o 0 som du da kan skrive…

. o 0 næe…det var ikke i bikini - men jeg kunne altså godt se at du IKKE er fed…

. o 0 du må fortælle din mand, at størrelser ikke er hvad de har været - så i dag svarer en 40/42 i badedragt til en tidligere størrelse 38…

. o 0 god tur til Hawaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii…

:vandski::waytohot::ferie01::plask::drukken:

. o 0 som du da kan skrive…

. o 0 næe…det var ikke i bikini - men jeg kunne altså godt se at du IKKE er fed…

. o 0 du må fortælle din mand, at størrelser ikke er hvad de har været - så i dag svarer en 40/42 i badedragt til en tidligere størrelse 38…

. o 0 god tur til Hawaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii…

:vandski::waytohot::ferie01::plask::drukken:[/QUOTE]

Beklager Tut, størrelserne bliver større og ikke mindre i takt med at befolkningen bliver større.

Dog kan jeg også skrive under på at Susanne ikke er FED på nogen måde. Jeg synes hun har en meget klædelig størrelse :slight_smile:

[QUOTE=birtheras;1086477]Beklager Tut, størrelserne bliver større og ikke mindre i takt med at befolkningen bliver større.

Dog kan jeg også skrive under på at Susanne ikke er FED på nogen måde. Jeg synes hun har en meget klædelig størrelse :)[/QUOTE]

:sladder:

. o 0 psssst sådan noget følger mænd jo slet ikke med i …

. o 0 og nu skal Susanne til Hawai, nå !

. o 0 psssst sådan noget følger mænd jo slet ikke med i …

. o 0 og nu skal Susanne til Hawai, nå ![/QUOTE]

Ja, det er nu ikke viljen der mangler :wink:

Nå, nu må jeg hellere tage mig sammen - biler skal pakkes, katte indfanges og medbringes, 100 planter kattegræs afhentes i Vejle (stakkels Simone skal hente 750 kg. kattegrus i Odense…:yikes:), udstilling skal bygges op - der er mange småprojekter, der skal gøres færdig endnu, inden dagen er omme. Tøj - jeg skal da også have noget rent tøj med :dokdok: - eller en vældigt god deodorant :høhø: Tror jeg satser mest på tøj :ok: Og Lille Lejf skal kysses god weekend, så han ikke hensygner af afsavn mens jeg er væk - Claus kører hjem hver dag og går pruttepatrulje, men det er jo ikke det samme som at putte i arm med sit toben om natten, vel?
VH
Susanne

Her skal deodoranten også pakkes ned og tandbørsten med mindre jeg ønsker at skæmme folk væk. Har feset den af i sengen siden 7 og lige til nu. Misserne har nydt det for fulde hammer og da jeg stod op skulle jeg kæmpe for at komme UD af dynen OG sengen. Nu skal toilettasken pakkes og mobilopladeren og hvad jeg nu kan hitte på og bakkerne tømmes og skålene fyldes med rent koldt kogt vand og så skal der varmes kyller og så går turen til biblioteket hvor et burgardin skal hentes, derfra til benzinstanderen for ellers kommer jeg ikke langt og noget mad skal købes i Brugesn og SÅ…Nr. Åby Idrætsvej nr. 9…here I come. Vi ses

.oO(Når man er lille skal der åbenbart smages på ALT. Det gjalt også en hårbolle som tilfældigvis lå på den lilles vej :D)

Åh nej…jeg tror, at Bailey er blevet stukket af en bi… :frowning: Hans hage er helt hævet. :uha: Der er også bare en MILLIARD bier i haven pt., som drengene synes det er SÅ sjovt at jage. :S

Jeg må godt pille og trykke ved hævelsen, uden han brokker sig, så det er vist ikke så ømt - han har ikke feber (har lige taget temperaturen), han virker frisk, spinder og miaver som han plejer…og leger vilde slåsselege med Alban lige nu.

Så er det vist ikke nødvendigt med dyrlægebesøg lige nu…vel? :S :?

Er det barnebarnet :tihi:

I tirsdags da familien var her kom vi lige til at kigge ud i køkkenet hvor kattenes vandskåle står…der sad Clara foran dem med et plastikbæger som hun stak ned i vandskålene for derefter at drikke det :uha:…:høhø:

[QUOTE=Diana F;1086484]
Så er det vist ikke nødvendigt med dyrlægebesøg lige nu…vel? :S :?[/QUOTE]

Hvad tror du dyrlægen ville gøre, hvis du kom med ham :?

Mit gæt er: ingenting.

Altså kan du roligt selv puste på det :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;1086486]Er det barnebarnet :tihi:

I tirsdags da familien var her kom vi lige til at kigge ud i køkkenet hvor kattenes vandskåle står…der sad Clara foran dem med et plastikbæger som hun stak ned i vandskålene for derefter at drikke det :uha:…:høhø:[/QUOTE]

Jep, lillemanden :smiley:

De er altså gode de små :smiley:

.oO(Dagen startede godt…det var nemlig med en tordenbyge kl. 6:D)

[QUOTE=Vivi_Fletcher;1086489]Hvad tror du dyrlægen ville gøre, hvis du kom med ham :?

Mit gæt er: ingenting.

Altså kan du roligt selv puste på det :)[/QUOTE]

Jeg ved godt jeg er pylret, Vivi. :tihi: Og jeg ved godt, at dyrlægen ikke kan stille en dyt op med et bistik. :slight_smile:

Det var mere tanken om hvad nu hvis det IKKE er et bistik. Er det så en byld? Men så tror jeg bare, at Bailey ville være mere påvirket - sløj og øm…så det tror jeg næppe, det er. Han er ligeså fræk og frisk som han plejer. :wink:

[QUOTE=Diana F;1086498]Jeg ved godt jeg er pylret, Vivi. :tihi: Og jeg ved godt, at dyrlægen ikke kan stille en dyt op med et bistik. :slight_smile:

Det var mere tanken om hvad nu hvis det IKKE er et bistik. Er det så en byld? Men så tror jeg bare, at Bailey ville være mere påvirket - sløj og øm…så det tror jeg næppe, det er. Han er ligeså fræk og frisk som han plejer. ;)[/QUOTE]

Puspus har jo lige haft en byld - og jeg lover dig hun kunne grimme lyde, når jeg ville kigge på den.