Fy for pyffer… det var vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarmt!!!
Men nu er tasken sørme pakket og klar og jeg har endda nået en kold douche - ikke at det hjalp synderligt, men stanken af død gnu blev da lidt mindre gennemtrængende :klapper:
Mangler bare at få vasket den sidste madskål af og stille alt klar ude i vindfanget - og skrive en sms til Jan om at det står der, så han ikke skvatter over det når han kommer hjem i nat
Næste punkt på dagsordenen er mad… heldigvis rester fra i går, der bare skal hældes i en gryde og varmes
Og så skal jeg se en film, inden jeg skal i seng!
Osse her…istedet har jeg lige spist en halv bakke kirsebær… det var nu heller ikke ringe. Kors jeg er brugt og nu mangler der kun et bad og en dyne at putte under.Jeg har lovet mig selv, jeg skal sove 10 timer i nat, så jeg har energi for to imorgen.
.oO Endelig weekend
.oO Endda årets weekend - vores årlige kroferie er ved, at tage sin begyndelse
.oO Der er dømt ræs og firkantede øjne indtil Søndag aften - uhm jeg glæder mig til superlækker usund mad i massevis, ingen søvn, men ren hygge med manden.
.oO Gu ve hvordan det vil være for første gang, at skulle igennem en Le Mans weekend uden cigaretter
.oO Nåh det må tiden vise. Glæder mig helt vildt.
Mvh
Yvonne
.oO(Sad med fødderne i et dejligt varmt fodbad. Det blev for fristende for Nunuu. Først skulle der kigges. Så skulle der pjaskes og så steg han op i mit fodbad med hele tre poter før jeg fik ham stoppet. Havde låne Patricks badekar så der var rigelig plads til både fødder og poter :D)
Ih alle de kaniner Unni fanger nu, hvor de 20 kanin-ting er hevet frem fra under sofaen og op i hendes legetøjskasse. Hun er helt overstadig lige nu - alle de dyr der skal fanges
[QUOTE=Skattekat;1086375]Gulvet i badeværelset er stadigvæk vådt :S
Det er helt vildt, så fugtigt her er i dag … natten bliver ikke sjov :surrender1:[/QUOTE]
. o 0 dagen har været varm… og jeg har siddet inde hele dagen pga håndværkere…
. o 0 det lufter lidt her hos mig nu…
. o 0 prøv lige at tænk på at jeg IKKE kan sove med vindue åbent i mit soveværelse…
. o 0 og så har jeg en slem tilståelse : jeg sover med 2 dyner på hver nat - uanset hvor varmt det er… jeg KAN ikke sove når der kun er en dyne…
. o 0 dagen har været varm… og jeg har siddet inde hele dagen pga håndværkere…
. o 0 det lufter lidt her hos mig nu…
. o 0 prøv lige at tænk på at jeg IKKE kan sove med vindue åbent i mit soveværelse…
. o 0 og så har jeg en slem tilståelse : jeg sover med 2 dyner på hver nat - uanset hvor varmt det er… jeg KAN ikke sove når der kun er en dyne… [/QUOTE]
Jeg sover godt nok kun med een dyne, men den skal til gengæld også helt op om ørerne.
Det er vel sådan en tryghedsting fra da jeg var barn … nøj, det er træls om sommeren.
Men jeg kæmper dog hårdt på at vænne mig af med det.
[QUOTE=Tea;1086402]Jeg sover godt nok kun med een dyne, men den skal til gengæld også helt op om ørerne.
Det er vel sådan en tryghedsting fra da jeg var barn … nøj, det er træls om sommeren.
Men jeg kæmper dog hårdt på at vænne mig af med det. :)[/QUOTE]
Der kan være håb forude, for to-tre år siden, lykkes det endelig mig at lære at sove uden dyne når det er varmt. Nu sover jeg kun med dynebetrækket & nogle nætter kan jeg nøjes med at kramme betrækket. Det er så godt endelig at slippe for en stor dyne, når det er varmt!
Til gengæld kan jeg ikke sove med åbne vinduer, for så bliver jeg dræbt af verdens ondeste dyr, edderkoppen
[QUOTE=Enki;1086419]Der kan være håb forude, for to-tre år siden, lykkes det endelig mig at lære at sove uden dyne når det er varmt. Nu sover jeg kun med dynebetrækket & nogle nætter kan jeg nøjes med at kramme betrækket. Det er så godt endelig at slippe for en stor dyne, når det er varmt!
Til gengæld kan jeg ikke sove med åbne vinduer, for så bliver jeg dræbt af verdens ondeste dyr, edderkoppen [/QUOTE]
Jeg kan til nød også godt nøjes med et betræk. Men op om ørerne skal det altså.
. o O ( Gad vide om jeg overhovedet får sovet i nat… :? )