. o O Maj katte 2026. O o

Hun hygger og nyder jeg holder fri

14 Synes om

Efter at ha’ været på udflugt fra kl. 17 i går til kl. 8 i morges, kun afbrudt af nogle få korte besøg på hjemadressen, har P - med god grund - været gået totalt kold i drivhuset siden… :smirk_cat::zzz:

21 Synes om

I må alle have en dejlig weekend og pinse :heart:

22 Synes om

I ønskes også alle en god weekend fra os her i Tjekkiet. Der er stadig 21 grader og lummert, så slt står åben i camperen, godt vi han trække nettet ned

20 Synes om

En der var ved mig i aftes

18 Synes om

Pinse formiddags luren

14 Synes om

Hun har vel været ude for at se pinsesolen danse klokken uhtýre tidligt i morges?

5 Synes om

Nemligt kl 3 var der virkelig spil lopper i måsen på hende :hyp: :runsylvester:

7 Synes om

Vågnede op ved siden af denne flotte fyr :heart_eyes:

22 Synes om

Sofasøndag.

17 Synes om

16 Synes om

Drengene synes godt om at netdøren er kommet i :blush:

17 Synes om

Lasse og Mascot

16 Synes om

Den ræv er nu meget spændende

18 Synes om

Simba slapper af, og jeg kan ikke se underteksterne… Godt jeg kan engelsk :rofl:

16 Synes om

I dag er Skofus blevet 13 år :flag:
Fejringen startede med at han undtagelsesvis fik lov til at sove hos os i soveværelset og så er han selvfølgelig blevet forkælet med en masse kæl og de daglige lækkerier i form af stofskiftepiller pakket ind i godbidsstang, Metacam, et par centimeter kattemalt og selvfølgelig en canosanpille :sweat_smile:
Medicinlisten er ved at være lidt omfattende, men tilgengæld er han super godt kørende og bare glad og frisk.
Jeg håber der bliver mange fremtidige fødselsdage at fejre for ham :crossed_fingers: han er min bedste kat i verden og min hjertekat :heart: jeg er så glad for at han landede hos mig for 12,5 år siden :smiling_face_with_three_hearts:

25 Synes om

Tillykke med teenageren :jubiii:

1 Synes om

:puuuuust: :tillykke: :puuuuust:

1 Synes om

Tillykke smukke Skofus - hvor ser du altså bare kær ud :sparkling_heart:

:ballonbamse:

1 Synes om

Stort tillykke :flag: til den fantastiske Skofus. :thumbup:

1 Synes om