. o O Maj katte 2026. O o

Glædelig 1. maj til jer alle. :slight_smile:

Bastian, 26.04.2026

26 Synes om

Aslan og Simba har fået lov til at arve/låne Gizmos “automatiske” børste-kasse…

Den virker ved at katten bare skal gå igennem hullet…

Den kan automatisk spytte godbidder/mad ned i kassen, hvilket Simba hurtigt fangede, han har dog ikke helt fanget at børsterne “giver” sig, så selvom hullet er lille kan tykke godt komme ud.

Måtte derfor lave hullet lidt større.

Og da Simba omsidder havde spist alle godbidder syntes han godt Aslan måtte komme ind (mest fordi deres madskål spyttede mad ud), så Aslan tog et meeeeeget forsigtigt kig indenfor…

Jeg håber det gør det ikke føles som at være med i en western når de fælder mest (Vindhekse af kattehår)

12 Synes om

Godt nok fra sidste søndag
Men hun nyder det

17 Synes om

P har da fanget den der med at forene det nyttige med det behagelige… :smirk_cat:

22 Synes om

God weekend :heart:

20 Synes om

En der syndes jeg skulle have en meget spændende søndag formiddag :yikes:

Er i klar over en udsigt der var der :smile_cat:

21 Synes om

18 Synes om

Gad vide om han nu mener at jeg har strikket nok i dag, han har i hvert tilfælde lagt sig på opskriften

19 Synes om

En der er på jagt i marken

13 Synes om

Kamæleon-katten D…

Og blomsterbarnet P

21 Synes om

Et par rigtig gode billeder.

5 Synes om

Tak - det bliver det jo nemt, når modellerne er så smukke… :wink: :heart:

7 Synes om

Sammen i seng…

Bastian & Dushara Tatters and Rags, 01.05.2026.

19 Synes om

Nogen har brug for nærkontakt af første grad i disse dage

15 Synes om

Efter at blive skræmt af en plastikafspærring, hilst på naboens hund og siddet lidt på bænken ville Simba pludselig meget gerne ind :smiley:

17 Synes om

Mascot

Mercedes

Lasse

19 Synes om

Når ens støvsuger viser dens forhindringer og årsagen til at den ikke har kunne komme ud og tage et rum…

En anden ting hvad kan idgies sidste 5% blive genkendt som?

17 Synes om

Kæft det er sjovt :joy::joy::joy: og bekræfter mig i jeg ikke skal have robotstøvsuger endnu :joy:

8 Synes om

Den når ikke lige langt hver dag… men vi får mange skøre billeder af hende gennem den…

Men hun kan også ligge og snorke, bare for at støvsugeren taler og hun 2 sec efter står ved den…

Men hvad hun tæver også vores normale støvsuger og den her får også tæv når den bevæger sig mod hende … vi har tit 4 eller 5 gange hvor hvor støvsugeren viser den har mødt et kæledyr og det er idgie hver gang…

Hvis du får en… hav så lige ferie så du kan se hvordan de reagere, for jeg får grinet en del af idgie og hendes babysitting af den støvsuger

10 Synes om

Hmm det ligner ikke den bedste ligge stilling, med hovedet

17 Synes om