. o O ( maj tankerne)

[QUOTE=Mega;1069070]Hvor er du bare sød :slight_smile:
Men jeg tror ikke, vi kan.
Trappen er noget stejl (og åben) og hvis to skulle bære det, skulle den ene gå baglæns op, da kun en ad gangen kan være der i bredden.

Ser lige i ånden, at hvis jeg taber det, så ryger både du og tv’et ned, så vi må hellere lade være. :yikes:

Fik at vide, at jeg “bare” skulle montere det på stativet (det alene kræver to personer), sætte ledningen fra ADSL-dåsen i og tilslutte strømmen, så fandt det selv ud af resten.

MEN mig og teknik Jeg er i stand til at få en pc ændret til en brødrister :uha:[/QUOTE]

Øj det gad jeg godt se :høhø:

  • Håber du kan nå at få det sat op så dy kan nyde melodundeGP med god lyd osv.

.oO(Endelig er Domino vågnet op og jeg har lige taget ham ud af transportkassen, men han er godt nok meget bims endnu og kan slet ikke styre sine ben og alligevel prøvede han at styre lige mod kattebakken, jeg satte ham op i den og der kom en kæmpetår og det selvom han har tisset i transportkassen også…bagefter fik han spist lidt dåsemad…men hvor er han dog ussel og hans fine hvide tufser er blevet grønne… stakkels lille Domino )

Nej og I aby/somali-ejere har det svært nok med de fontæner i forvejen :lol: http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=31993 I just love it :ok:

Min DMI app siger at det bliver fuld sol hele dagen i morgen og 23 grader :slight_smile:

DMI kan man ikke regne med.

Men den norske siger København holder tørt indtil i morgen nat.

[QUOTE=Vivi_Fletcher;1069087]DMI kan man ikke regne med.

Men den norske siger København holder tørt indtil i morgen nat.[/QUOTE]
Hmm altså de sidste par dage har den nu været helt korrekt…
Men kan jo ikke være sikker…

Sådan havde jeg også hørt det tidligere på dagen…men nu er det lavet om, først fint vejr, men fra om eftermiddagen regn og måske TORDEN :thumbup:…men vi har jo bestemt os for at vi skulle sidde ude og grille, men det må så blive under parasollen :smiley:

Årrh lille Domino… :brist: Stakkels missedreng…
Hvis jeg dog bare havde bil, havde jeg inviteret migselv på grill i morgen, for så at sidde og nusse med D hele aftenen! :smiley: :tihi:

[QUOTE=Ravn;1069093]Årrh lille Domino… :brist: Stakkels missedreng…
Hvis jeg dog bare havde bil, havde jeg inviteret migselv på grill i morgen, for så at sidde og nusse med D hele aftenen! :smiley: :tihi:[/QUOTE]

Under parasollen i hyggelig regn og torden med Domino på skødet…inviter bare dig selv…vi er hjemme :smiley:

Argh … I nyhederne fortæller de at coronavirus smitter

Surprise :tihi:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;1069096]Argh … I nyhederne fortæller de at coronavirus smitter

Surprise :tihi:[/QUOTE]

Det der med at det smitter er det ikke et af kendetegnene ved virus :stuck_out_tongue:

Jason gider da ikke æde det der Orijen, han spytter det ligefrem ud igen :venter: Hallo misser, det er kvaliguf og meget dyrere end det der var før!!!

Og Lilly er altså ikke enig med dyrlægen i at “Recovery” foder, skulle smager meget bedre end alt andet, så hun uden tvivl ville spise det… Ikke destomindre, har den indsprøjtning som dyrlægen gav hende (hun fik tre, en antibiotika, en kvalmestillende og en???) slået hendes feber ned og hun drikker vand :thumbup:. Hun har spist måske en tsk recovery og lidt af det gamle tørfoder, som hun åbenbart hellere vil have. Men dyrlægen anbefalede at holde hende på recovery weekenden over. Men hvad hjælper det, hvis hun ikke vil spise det?
Selv Sparta som er mindre kræsen, ville ikke spise den rest som hun efterlod i skålen… (godt det samme, for han har vist IKKE brug for højenergi foder :surrender1:)

[QUOTE=Sussi;1069098]Jason gider da ikke æde det der Orijen, han spytter det ligefrem ud igen :venter: Hallo misser, det er kvaliguf og meget dyrere end det der var før!!!

Og Lilly er altså ikke enig med dyrlægen i at “Recovery” foder, skulle smager meget bedre end alt andet, så hun uden tvivl ville spise det… Ikke destomindre, har den indsprøjtning som dyrlægen gav hende (hun fik tre, en antibiotika, en kvalmestillende og en???) slået hendes feber ned og hun drikker vand :thumbup:. Hun har spist måske en tsk recovery og lidt af det gamle tørfoder, som hun åbenbart hellere vil have. Men dyrlægen anbefalede at holde hende på recovery weekenden over. Men hvad hjælper det, hvis hun ikke vil spise det?
Selv Sparta som er mindre kræsen, ville ikke spise den rest som hun efterlod i skålen… (godt det samme, for han har vist IKKE brug for højenergi foder :surrender1:)[/QUOTE]

Det vigtigste er at hun spiser.

Har man lidt tykke katte er det faktisk meget godt at have tørfoder, som de ikke spiser af lyst, men kun når de er sultne :wink:

[QUOTE=Sussi;1069098]Jason gider da ikke æde det der Orijen, han spytter det ligefrem ud igen :venter: Hallo misser, det er kvaliguf og meget dyrere end det der var før!!!

Og Lilly er altså ikke enig med dyrlægen i at “Recovery” foder, skulle smager meget bedre end alt andet, så hun uden tvivl ville spise det… Ikke destomindre, har den indsprøjtning som dyrlægen gav hende (hun fik tre, en antibiotika, en kvalmestillende og en???) slået hendes feber ned og hun drikker vand :thumbup:. Hun har spist måske en tsk recovery og lidt af det gamle tørfoder, som hun åbenbart hellere vil have. Men dyrlægen anbefalede at holde hende på recovery weekenden over. Men hvad hjælper det, hvis hun ikke vil spise det?
Selv Sparta som er mindre kræsen, ville ikke spise den rest som hun efterlod i skålen… (godt det samme, for han har vist IKKE brug for højenergi foder :surrender1:)[/QUOTE]
God bedring med Lilly. Da mine havde calici, fik vi også recovery med hjem, og de vil også hellere dø af grin end spise det.
ingen gider heller spise Hills dåsemad… De vil kun have miasmor og iams i gele , og så må det jo blive sådan…

Jeg har aldrig prøvet Recovery, men Hills a/d er de fleste katte fuldstændig vilde med :slight_smile:

Den del er vigtig… Her vil ingen ud over Dione røre det med en ildtang… heller ikke de små. :dokdok:

Det er nu godt nok en god eks jeg har … igen i morgen bruger han en hel dag på at hjælpe mig som handyman :ok:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;1069099]Det vigtigste er at hun spiser.

Har man lidt tykke katte er det faktisk meget godt at have tørfoder, som de ikke spiser af lyst, men kun når de er sultne ;)[/QUOTE]

Bortset fra at Det er Jason der ikke vil spise tørfoderet - Sparta var ikke i tvivl…
Og Lillys appetit svigtede hende i går, men det viste der sig at være en hel anden grund til.
Kan man få Pill pockets eller lignende i håndkøb nogen steder? Min plan var at gemme det i Recovery foderet, som hun åbenbart ikke synes er et hit.

[QUOTE=Sussi;1069111]Bortset fra at Det er Jason der ikke vil spise tørfoderet - Sparta var ikke i tvivl…
Og Lillys appetit svigtede hende i går, men det viste der sig at være en hel anden grund til.
Kan man få Pill pockets eller lignende i håndkøb nogen steder? Min plan var at gemme det i Recovery foderet, som hun åbenbart ikke synes er et hit.[/QUOTE]

Nej, Pill Pockets kan slet ikke købes i Danmark.
Men hvis du er rigtig heldig, har Ingrid (Galath) nogle på lager, du kan låne.

[QUOTE=HelleC74;1069100]God bedring med Lilly. Da mine havde calici, fik vi også recovery med hjem, og de vil også hellere dø af grin end spise det.
ingen gider heller spise Hills dåsemad… De vil kun have miasmor og iams i gele , og så må det jo blive sådan…[/QUOTE]

Det var heldigvis ikke calici hun havde, det spurgte jeg nemlig om som noget af det første, men hun havde ingen symptomer i munden.
Jeg tror også bare hun skal have det hun vil spise. Så her bliver det nok LUX.