Pill pockets i Danmark?

Fortsætter debatten fra . o O ( maj tankerne):

Dette var sandhed i 2013 - er det stadig sådan at pill pockets ikke kan købes i DK?

Jeg kan sagtens finde dem på amazon og lignende steder; men de er til min brors kat og min bror er ‘køb dine ting lokalt’-typen.

Jeg har ikke kunnet finde nogle i Danmark, så vi har købt på eBay.

1 Synes om

Jeg tror ikke, de kan fås i DK. Og heller ikke på ZooPlus, men de er jo heller ikke så lokale, at det gør noget :slight_smile:

1 Synes om

Ja eBay og Amazon vrimler med dem - kommentareren fra min bror da jeg skrev at Amazon er da næsten dansk :wink:

‘Ja hvis vi får den kæmpe ordre vi har givet bud på. Så kan vi kalde hvad det skal være. Indtil da er de bare underbetalende snylterer…’

‘vi’ er i denne sammenhæng der hvor han arbejder :smile: jowjow jeg er ikke den eneste i vores familie der taler ligeud af posen :wink::blush::blush:

Men tak for jeres svar; hvis I ikke har kunnet finde dem i DK og jeg heller ikke kan - så forhandles de nok ikke i DK.

1 Synes om

Prøv at ringe til Lystrup Dyrecenter. Jeg kunne forestille mig at han
Måske godt kunne ligge inde med nogle eller måske vide hvor man kan købe dem

1 Synes om

Jeg havde egentlig overvejet at køre deromkring - det er da rundt regnet den nærmeste vej til Hornslet fra Løgten :wink::blush:

Men hvis jeg kan køre til Finland for at udstille Joy, kan jeg vel også køre en omvej på 10km nu jeg alligevel er ude at køre :smile:

1 Synes om

Han har en del gode ting og han forhandler mange af de gode mærker som Petworld og maxizoo ikke har, fx Orijen, Acana og applaws

2 Synes om

Ingen pill pockets i Lystrup.

Hvis der fortsat insisteres på dansk indkøbte varer, har jeg med held anvendt stykker af de der “kød”-snackstænger, der fås i diverse afskygninger - de lidt tykkere af slagsen.
Et passende stykke brækkes af, flækkes på langs, pillen lægges ind i “sandwichen”, der presses sammen om den - det glider (oftest… :wink:) ned, selv hos en hardcore pille-spotter som Manse…

Det råd er givet videre og købte nogle kødstænger til kræet nu jeg alligevel var i Lystrup.

Baronen, katten ikke min bror, er maxihardcore imod piller og spotter det gemt i mad helt eller knust og at stoppe en pille i halsen på ham er totalt umuligt. Katten er brølstærk og mere stædig end gennemsnittet.

Hvis kødstangsmetoden ikke virker prøves med en pilletang.

Lyder ret lig Manse - kan tvinge dem i ham, men det er bestemt ikke noget jeg har lyst til at praktisere, andet end som allersidste udvej…
Plejer i øvrigt at dele pillerne i mindre stykker - og giver gerne “palcebo-bidder” ind imellem de pillestykkebefængte, i håb om at sløre billedet en anelse… :sunglasses:

2 Synes om

Har de prøvet den der “postej på tube”?

Den har jeg godt nok gemt meget medicin i :stuck_out_tongue:
Først give katten direkte fra tuben, så de lærer det er godt, så stikke pillen ind i tuden og trykke noget postej ud over pillen og så ellers lade katten spise løs efter pillen også. Så der er noget at synke bagefter også :slight_smile:
Selv forfærdeligt smagende Ronaxan har jeg gemt i det :slight_smile:

1 Synes om

tror jeg ikke giver lige rådet videre! Tak!

Er det dem her i kalder pill pocket

Nej, det er godbidder der er laver som små lommer, så man kan skjule piller i dem. :slight_smile:

Se her: https://www.ebay.co.uk/itm/GREENIES-Pill-Pockets-Capsules-Salmon-Flavor-Cat-Treats-45-Chews-/263453071365?ul_ref=http%3A%2F%2Frover.ebay.com%2Frover%2F1%2F710-53481-19255-0%2F1%3Futm_source%3Dtwenga%26utm_param%3DeyJlcyI6MCwicyI6OTcyMDIzNywiY2kiOiIwMzFjZTc4ZjA4MTliNGVkY2VlZjMwYjBmYjM5NmJiYSIsImkiOiI3MTA5NDE0NDMwNzE1MjUxOTkyIiwidHMiOjE1NDM0MzM2MTgsInYiOjMsInNvIjoxNTAwLCJjIjozMDF9%26utm_campaign%3Dtwenga%26utm_medium%3Dcpc%26ff3%3D4%26pub%3D5574631662%26toolid%3D10001%26campid%3D5338243305%26customid%3D031ce78f0819b4edceef30b0fb396bba%26mpre%3Dhttp%253A%252F%252Fwww.ebay.co.uk%252Fitm%252FGREENIES-Pill-Pockets-Capsules-Salmon-Flavor-Cat-Treats-45-Chews-%252F263453071365%26srcrot%3D710-53481-19255-0%26rvr_id%3D1760568157342%26rvr_ts%3D5bd007911670aaa269f33b17ffdce6be&ul_noapp=true

Edit: Wow, et link! :no_mouth: Undskyld.

3 Synes om

Smart, hvis kattene vil spise dem :slight_smile:

Ja, og lige netop det afhænger nok dels af katten og dels af hvor grimt pillerne smager/lugter.
Vi kunne i hvert fald kun få én enkelt pille i vores dengang syge kat, inden han lugtede lunten. :blush:
Omvendt tror jeg at vi kunne få Hans til at spise dem uanset hvad vi puttede i og hvor mange gange han skulle have dem. :smile:

3 Synes om

Det gør der nemlig. Jo større pille, jo grimmere pillen lugter/smager, og jo mere kræsen og besværlig katten er…des større risiko for failure! :laughing:
Jeg har prøvet dem. Nogen gange duede det, andre ikke. :wink:

1 Synes om

Hvad er “postej på tube”?

F.eks det her:

1 Synes om