. o O Maj's tanketråd

Så blev det Maj :smiley:

Plejer man ikke at kunne lægge mere end 5 billeder ind af gangen?

Og går det ikke langsommere med at uploade end det plejer?

Mener du i en alm. tråd eller i en speciel billedtråd? :slight_smile: Vil man uploade så mange billeder, så bør man, synes jeg, lave sin egen tråd istedet for at fylde de fælles tråde :slight_smile:

5 Synes om

Det var i en af billedtrådende, jeg syntes ikke det fylder når de er i et enkelt indlæg i forhold til at lave en masse :slight_smile:

1 Synes om

Så er svalerne kommet, :slightly_smiling_face: siden torsdag aften har der siddet en enkel, men i går var der pludselig flere, og her meget meget tidlig morgen, skal jeg love for de kvidere
Vipstjert har været her 14 dag, og jeg har kigget meget, men det var ikke svalere.
Og spætten har også været her nogle gang nu .
Så nu skal jeg have blomser der er inde om vinteren ud , nyt jord til og evt større potte.
Nu er jeg så lidt spændt på svalerne, nu der er en ugle det holder til i området

Med venlig hilsen

7 Synes om

Jeps, de rykkede også ind her i sidste uge. :+1:

Det tror jeg ikke du behøver være - så længe der bare er mus nok, går uglerne kun efter dem. :mouse2: :owl:

4 Synes om

HAr i dag præsteret at vaske den samme maskine tøj to gange. Første gan hængte jeg det op på tørrestativet ude i havet.
Det væltede, og noget af tøjet landede i en udendørs vadnskål, og andet fik lidt jord på.
Så i maskinen igen, nu står det til tørre i havestuen, der skulel det ikke gerne kunne vælte…

6 Synes om

Jeg har lige fanget min nabo i at stjæle af mit haveaffald … kan man da ikke have noget i fred, nu om dage? … :venter:

4 Synes om

Gid min nabo gad at stjæle mit haveaffald :grin:

3 Synes om

For 2-3 år siden var der nogen der stjal en stor sæk med tomme sodavandsdåser i vores indkørsel. Den var stillet frem for at skulle med på lossepladsen senere på dagen. Jamen så snup da mit affald - see if I care! Men jeg ville da gerne have set dem i ansigtet, da man fandt ud af, at det IKKE var pantdåser, men ene tyskere :wink: Så kan´ de lære det!
VH
Susanne

12 Synes om

Og hvad spændende har du i dit have affald? :smile:

Med venlig hilsen

Grene af lindetræer …

1 Synes om

De er sikkert gode til gnavere/kaniner :smiley:

1 Synes om

Dumme mor havde glemt at tømme bakken, så Simba tissede i min tøjbunke på gulvet, og jeg var lige ved at tage det på

Hvis en kat har chip, kan man så mærke den, og hvor skal den være?

Med venlig hilsen

Jeg har aldrig bemærket Jeppes, men hans sidder i nakken på ham :slight_smile:

2 Synes om

På nogle af de tyndhårede racer kan man nogle gange, men det er ikke ret tit. Man skal i hvert fald vide, hvor den er sat indenfor få cm.

1 Synes om

@Lonse @_DK_Sugieh tak for det, så vil jeg slet ikke prøve selv, prøver og finde en anden løsning tak :smil:

Med venlig hilsen

Gisle tilbringer det meste af natten ude i indhegningen, og det meste af dagen med at snorksove indendørs. Men hvad, hvis det er sådan han ønsker at indrette sit liv :roll_eyes:

9 Synes om

:see_no_evil: Syntes slet ikke jeg er klar til Maj måned, tiden flyver lidt fra mig fortiden.

1 Synes om

Jeg har altid kunne finde chippen på mine katte - russer, europé, huskat, burmeser som korat.

Oftest sættes de på venstre side af nakken.
Men det er jo kun et lille “riskorn”, så man skal vide, hvor man skal nulre efter den - for man skal som regel nulre ret godt for at finde den :slight_smile:

Hvis det er en omstrejfer/“måske blevet væk”-kat vil dyrlæger ofte hjælpe med at den aflæst, ift at finde frem til en evt ejer, hvis katten altså kan indfanges og køres til dyrlægen :slight_smile:

2 Synes om