. o O Maj's tanketråd

Jeg havde været ude med vasketøj og har åbenbart ikke lukket lågen til indhegningen ordenligt efter mig … har lige været ude i et andet ærinde og der stod lågen pivåben :scream:
Det var heldigvis kun LouLou der havde opdaget det og var gået på opdagelse, men hun var så sød at løbe ind i en blindgyde, hvor jeg nemt kunne fange hende :flushed:
Damn woman! :dokdok:

13 Synes om

Naboen stjal ikke nok grene i sidste uge, så jeg har lånt hans trailer i dag, for at køre bunken på haveaffaldspladsen i
Næstved :

10 Synes om

Nå fik fat i forældre, dem og jeg ville sætte mår fælde op, jeg havde lidt tørfodder med blandet royal canin og det billige, satte det ind i værkstedet imens vi gik i de andre sted og så, fik kigget i noget savsmuld, det var brugt som katte bakke, og normalt er der lukket af der imens vi havde gået og fået fælde sat, havde der været en i værkstedet og sortere i tørfodder :grin: igen kun royal canin der er spist,
Nå nu er det sat i værkstedet og vi har lukket af, alle tænkelige og utænkeligt steder,
jeg har ikke mulighed for at tjekke fælde i morgen, det har de lovet og gøre.
Jeg anbefalet at hvis den var i fælden, at de fik den tjekket igennem hos dyrlægen, både for bid, og sår, samt tjek om den er ok, sagde de skulle få den tjekket for sygdomme også.
Med venlig hilsen

5 Synes om

Der var gevinst her fra morgen af :ok:
Og det var katten der var blev væk, har ikke snakket med dem kun besked igemmen andre.
Med venlig hilsen

9 Synes om

Dejligt, at det er endt med så fint et resultat efter alle dine anstrengelser :ok:

3 Synes om

Tak for det,
jeg er også glad for den kom hjem, at de så fik en sort hellig birma, ja ja den havde været en tur i spildolien :klappe: åh men det har været sket fra om aftenen til hun blev fanget,

Med venlig hilsen

3 Synes om
8 Synes om

Hvor godt kat blev reddet :heart: - men brandvæsnet skal måske lige pudse lidt op på deres procedure når de redder kat/dyr som har været lukket inde i lang tid?

1 Synes om

Det små regnede her i går siden kl knap halv 8, nåede lige ind efter lille gå tur, hængte vasketøj ud kl 16:30 kl 17:30 hældte det ned i over en time, ja vasketøjet var jo slet ikkectøj da ueg hentede det ind.
Men i dag da jeg gik ud på gåtur knap 6 og gik i 1 1/2 time, sikke en duft :slightly_smiling_face:, som alting var grønner og lige som det hele var groet 5 cm. Sikke en dejligt oplevelse
Med venlig hilsen

5 Synes om

Mandag på en onsdag :face_with_symbols_over_mouth:

2 Synes om

Jeg mener jeg har læst her, sidste år.
Nogle der indsamler tøj til og sy ting til hund og katte, om det var internat eller privat er helt væk.
Var sikker på jeg kunne huske det. Men det er væk.
Husker jeg helt fejl? Er der en der har en bedre hukommelse end jeg har :dokdok:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Britta Hittekat?

2 Synes om

Tak :slightly_smiling_face:.
Må prøve og skrive og spørge det kan da ikke ske noget ved

Med venlig hilsen

Stod og vente på noget her fra morgen af og gør det så endnu :venter:
Valgte endda og tømme den lille hjørne skab i køkkenet, den er sådan den er svært og når til daglig.
Men der står de ting i man ikke kan undvære men sjældent bruger.
Den skulle gøres rent. Men det hjalp ikke på der kom kontakt
Men nu tog den smid ud hånd ud.
Sidste år jagte alle folk sådan en her, de blev brugt til og stille en række i vinduet, eller på bordet. Ved ikke om det er gået af mode igen :gruble: :woman_shrugging:
Jeg kan mindes bedstemor havde en del af dem, oldemor også. Men gad vide hvad der blev af dem, de røg nok ud
Men nu kommer den ud her fra.
Men er der en der samler, så sig til, sætter billed op i køb og salg

Med venlig hilsen

Mærkelig dag i går. Først skulle jeg snakke med kundeservice i Imerco om nogle gavekort, de i butikken hævdede var udløbet, selv om der stod, de var gyldige i tre år fra 14.5.2019. “Det er jo udstedelsesdatoen, der gælder,” sagde medarbejderen. Men hvis ikke udstedelsesdatoen er den samme, som der står på kortet, hvordan i alverden skulle jeg så kunne vide det :doh: Det kunne de dog også godt se, så de har nu aktiveret det igen og forlænget det, så jeg kan nå at få det brugt.

Anden mærkelige oplevelse: Jeg havde købt en affaldsvogn til haven i Harald Nyborg. Den var defekt - et rør var trykket, så den ikke kunne samles, så jeg ville bytte den. “Er det det her?” spørger ekspedienten, som om han tvivler på, at det kan være så slemt. “Det kunne man vist have rettet ud med en tang,” mente han så. “Sådan en tang har jeg ikke.” “Dem sælger vi ellers masser af,” sagde han kækt og scorede absolut ingen point hos mig for den bemærkning :angry: Men jeg fik den da byttet. Så kan han selv købe en tang og forsøge at rette den ud, så den kan sælges igen. Klaphat!

Tredje mærkelige oplevelse: En opringning fra ukendt nummer med efterfølgende besked på svareren. Jeg får først tjekket beskeden langt senere. Det er fra søvnklinikken i Sønderborg, og beskeden er til Lone. Det er en masse gode råd om, hvordan Lone kan modvirke smerter i maven. Stakkels Lone :troste: der nu kommer til at lide sig igennem en forlænget weekend uden at vide, at de har forsøgt at få fat i hende. Hun ved heller ikke, at de opfordrer hende til at ringe igen mandag. Der er ikke noget, jeg kan gøre. Jeg ved ikke, hvem Lone er, og klinikken er lukket til på mandag.

5 Synes om

Den tur havde jeg i vinters, med gavekort. Det giver jo ingen mening
Det er ikke i orden de ringer en fejl person op :angry: det må bare ikke ske.

Det har virkelig været en underligt da for dig

Med venlig hilsen

1 Synes om

Er træt og udkørt i hovedet efter at have været til konfirmation…

Bestiller så 4 x harboe classic og 1 x coca-cola Zero og indkøberen er længe væk inden jeg når at tjekke varene…

Coca-cola var rigtig nok, men Harboe er så 0 sugar som ingen herhjemme drikker :roll_eyes:

Har skrevet til ViGo og fået refunderet pengene, og har så måtte bestille 4 nye :triumph:

Jeg har endda afkrydset jeg IKKE vil have erstatningsvare

Du har skrevet mere end 38% af svarene her, er der andre, som du gerne vil høre fra?
Undskyld system skal nok :flushed: :hmpf:

4 Synes om

Utrolig så ømme arme og ben man kan få af at gå med et knap 11 mdr gammelt barn på armene :uha: Men jeg er klart bedre til at håndtere et meget træt barn, der bare venter på at det bliver tid til hans lur, end jeg er til at male kanter, så både inden middagsluren og mens forældrene fik ordnet det sidste inden han skulle hjem i seng, tullerede vi rundt og slappede af :hjerte:

9 Synes om

Jeg tænker tit, at Alvin og jeg ville hygge os bedre hvis han ikke havde klør. Ikke at jeg på nogen måde kunne drømme om at fjerne dem, ville bare ønske at han var født uden eller i det mindste kunne finde ud af at beholde dem inde når vi hygger. Han ligger ofte en pote på mig, hvilket jeg er vild med, i et halvt sekund, for så kommer kløerne, og det gør dælme ondt. Det er max hygge for ham, men hyggen ryger ligesom for mig når jeg bliver nålepude. :s:

4 Synes om