. o O marts katte foto 2026 O o

Starter marst med og ligge i forårets solstråle

20 Synes om

Tikka og jeg får det allersidste ud af vores vinterferie og fortsætter sofa hyggen :hjerte:

15 Synes om

Min Tuttemand :hjertehop:

19 Synes om

Mit ældste ‘‘barnebarn’’ :kissing_heart:

11 Synes om

Donkey har fået extensions … :feather:

24 Synes om

Så kom der strøm på hegnet, fordi ham den bageste (Aslak) er en skiderik, der lystigt klatrer op og balancerer på toppen af stolperne. Han har også været helt ude to gange :grimacing: :venter: Men nu er det forhåbentligt slut :kryds:

22 Synes om

Kan Ellinor (er det ikke sådan, tilløberen hedder?) så stadig komme og gå, som hun vil?

3 Synes om

Jeg har luret hvilke to stolper, hun bruger, når hun klatrer ind og ud. Det var nemt at se i sneen :hoho: Ved de to stolper har jeg ført tråden igennem isolatorrør, så hun kan klatre over uden at få stød.

Aslak vil selvfølgelig også kunne klatre over der, hvor der ikke er strøm, men lige nu er det kun stolperne på siden over mod naboen, som interesserer ham (der spadserer fasaner langs hækken på deres side). Jeg satser på, han får et rap og helt dropper idéen om at klatre mere i hegnet, inden han opdager, at der er to stolper uden strøm på den anden langside. Men det er et forsøg. Jeg må se om det virker, og om Ella overhovedet vil bruge stolperne, der er tiltænkt hende. Hun kommer ikke så meget ind mere. Hun er ikke fan af, at her er flere katte nu. På det sidste har hun hentet mig og ledt mig til lågen for at blive lukket ud igen, og så får hun sin mad uden for lågen. Nogle dage venter hun også bare på mig ved lågen nede bagved.

14 Synes om

Det vil hun :thumbup: Her stod hun for lidt siden ved lågen til terrassen og bad om sin morgen- Sheba :heart: Hun er klatret ind i den store indhegning.

Der er lukket af mellem terrassen og den store indhegning om morgenen, når jeg skal på arbejde, da jeg ellers får svært ved at få alle kattene ind igen, inden jeg skal afsted. :rolleyes:

19 Synes om

Ellinor :roll_eyes: Beklager, Ella :heart:

Jeg kan se, at hun taler med store bogstaver :venter:

9 Synes om

Helt ok - jeg synes faktisk Ellinor kunne være et ret flot kattenavn :hjerte: :hoho:

Altid!! Hun er en rappedulle, men det må man også gerne være, når man nærmer sig de 13 år og er en sej, egenrådig dame, der har regeret i området i årevis :rock:

11 Synes om

Endelig ordentlig sol

16 Synes om

Skal Mister ikke ud og tage sin middagslur i solen ?
Stine nyder det jo, kan jeg se :wehu:

4 Synes om

Det tænker jeg da at han skal.

Lige nu går han rundt og kommenterer alt på sin vej

6 Synes om

Her nydes solen også

19 Synes om

Soldyrkere… :hjerte:

Dushara Cathal Caithlin, 03.03.2026

Bastian, 03.03.2026.

18 Synes om

@Eva

Mister foretrækker at ligge i havestuen, der blæser det ikke.

16 Synes om

Paint me as one of your french women

17 Synes om

Jeg bliver aldrig træt af det syn :smelter:

18 Synes om

Nogen nyder både solen og sofahjørnet :heart:

17 Synes om