Jeg fik min hjemmevejleder til at ringe til borgerservice, mens jeg sad ved siden af…
Der var desværre ikke noget at gøre, da de senest skulle have haft ansøgningen d. 12. marts…
Men så ved jeg da det til næste valg ![]()
Jeg fik min hjemmevejleder til at ringe til borgerservice, mens jeg sad ved siden af…
Der var desværre ikke noget at gøre, da de senest skulle have haft ansøgningen d. 12. marts…
Men så ved jeg da det til næste valg ![]()
Men du kan vel stadig få kørsel - men du kan måske selv komme derhen ?
Hvis min nabo skal afsted, kan jeg måske kører med hende.
Når nogle ikke forstår hvad det betyder at havde en kat som deltager i alt, så skulle de prøve at dele hus med idgie… hun er en god eksempel på en effektiv køkkenhjælper som endda også fik vasket halen effer din effektive hjælp…
De andre vi har hjælper ikke helt så meget for her var de mens hun hygger
Ha ha du forsøger ivrigt at få dem solgt ![]()
Ved ikke helt hvad der er værst… Sugieh katte eller Ilikethis katte ![]()
![]()
De er vel lidt i familie… og de sælger da sig selv…
Men var de usa vi levede i ville jeg gerne se de kontrakter i fik lavet for at undgå at være skyld i sagsanlæg for salg af katte der konsekvent elsker at lave ballade og nok er lidt hen af kleptomaner…
Altså alt der kan stjæles er jo fantastisk… om det så er bamser eller mad (i dag har idgie stjålet popcorn, chips og tarteletfyld… for ikke at tale om at hun skulle se om mel vær værd at smage på… og det var bare i dag… hvor husets mindste havde huset fyldt af venner og derfor blev forkælet… hvilket idgie udnyttede… )
Hun er seriøst ekspert i at vide hvornår og hvor man skal være for ikke at blive opdaget og få den bedste fangst.
For ikke at tale om alle de gange hun har skræmt livet af mig når jeg ville tage ungernes dyne fra gulvet og op i deres seng, bare for at hun legede tågehorn da man løftede den og hendes hule forsvandt (hun elsker at ligge under dyner og tæpper)
Mjooo Idgie er jo sådan set 50/50 ![]()
![]()
Google Foto giver mig ofte minder med “lokale berømtheder” aka kattene på min matrikel
Dette er fra 6 dage efter, at Mister flyttede ind. Allerede da havde han det særlige blik k, han er kendt for i dag.
Den foder dims er luret… men den virker faktisk rigtig godt fordi den er pakket ind… så det er lidt hyggeligt at se dem arbejde med at få godbider ud… der er kun 1 hul i den, så de angriber den på mange og forskellige måder og jeg elsker det
Og nej damen er ikke den eneste der har luret den, men hun nyder den mest og bruger faktisk tid på at løse opgaven…
Forstår godt du er forelsket i hende @Osquary hun er absolut bedårende ![]()
Man kan ikke andet. ![]()
Selvom jeg er møg træt af at være syg. Har heldigvis fået det bedre i løbet af dagen, så håber det er endnu bedre i morgen.