. o O Marts tanker 2026. O o

Jeg har købt en håndholdt damprenser til at hjælpe med rengøringen derhjemme.

Den blev testet i aftes, men jeg havde liiiige overset én enkelt ting: Kissy :stuck_out_tongue_winking_eye:

Jeg vidste godt, at hun var dybt forelsket i støvsugeren, men havde ikke drømt om, at jeg skulle kæmpe for at holde hende væk fra en damprenser i brug! Kan jeg mon klage til opdrætteren? :joy: :joy:

17 Synes om

Hvad står der mon i købskontrakten? :thinking::sunglasses:

6 Synes om

Det her glas hjemme fra min far, har været en tur i opvaskeren og nu bruges den til ekstra LEGO :smiley:

(Når man laver LEGO sæt er der altid kastet et par ekstra stykker i æskerne)

6 Synes om

Den glemte hun vist at skrive i sin tid :laughing:

6 Synes om

Det var en lidt speciel fornemmelse at være til netværksarrangement med arbejde i dag. Emnet var brugen af AI inden for jura (Legal Tech) og mit kontor var vært for arrangementet, så ikke alene blev mine bidrag til kontorets AI grundlag nævnt, jeg blev også fremhævet som noget særligt pga. kombinationen af køn og alder, så jeg skal muligvis deltage i en podcast om emnet! Og nogle andre ville have mig med som paneldeltager i diskussioner!

15 Synes om

jeg blev også fremhævet som noget særligt pga. kombinationen af køn og alder

Er det fordi man mener at “gamle” koner normalt ikke kan finde ud af IT :wink: ?

6 Synes om

Interessant kombination - jura og AI. Jura som en ret præcis genre og chatbot hallucinationer går vel ikke så godt i spænd?

4 Synes om

Præcis! Medmindre de f.eks. har en uddannelse inden for det, og det har jeg ikke. Jeg er ganske almindeligt kontoruddannet :slight_smile:

6 Synes om

Det kommer jo meget an på, hvad man bruger det til :slight_smile: Jeg har f.eks. reduceret den tid, jeg bruger på store oversættelser med omkring 80% - og resultatet er mindst lige så godt (og i flere tilfælde bedre) end dengang jeg lavede det manuelt.

I det hele taget reduceres mængden af hallucinationer drastisk for hver version, der offentliggøres, og ved at lave CustomGPT’er kan man langt bedre kontrollere outputtet. Dem har jeg pt. lavet 18 af inden for forskellige områder :slight_smile: Nogle som sparringspartnere, andre som regulære opslagsværk (skal denne klient hvidvaskes? skal der moms på denne faktura?)

9 Synes om

Husk at deltage …

4 Synes om

Jeg købte ny voksdug i weekenden, den kom mandag den kom på onsdag efter middag.
jeg kommer hjem nu her kl 16 og den ser sådan her ud nu

11 Synes om

Helt klart fabrikationsfejl …

7 Synes om

Du siger noget :grin:

5 Synes om

Nu med flot blondekant :garfield:

8 Synes om

du kalder det bare patina - så er det helt sikkert trendy… :smirk:

5 Synes om

Foråret er på vej

11 Synes om

Hmm jeg har gemt lyse stumper

Tanken var jeg vil om smelte lys

Nogle der har prøvet det
Er det besværet værd

4 Synes om

Det er nok sådan noget hvor man enten skal gå meget op i ikke at lade noget gå til spilde, eller synes den slags sysler er hyggelige for at det er besværet og den efterfølgende rengøring værd. Man skal også have indkøbt væge til det, da man ikke bare kan bruge en hvilken som helst type snor.
Jeg har selv lavet lys og det var ok hyggeligt, men ikke nok til at jeg fortsat gør mig i den slags. :see_no_evil:

5 Synes om

Jeg har lige opdaget en nekrolog for min første rigtige kæreste, i en islandsk avis … han er åbenbart død af ALS :lys:
Men jeg genkendte kun navnet - ikke ansigtet på billedet - der er sket meget siden 1980 :ups:

13 Synes om

Det er en frygtelig sygdom :frowning: Jeg vil langt hellere have kræft end ALS, hvis jeg skulle vælge.

6 Synes om