Jeg har købt en håndholdt damprenser til at hjælpe med rengøringen derhjemme.
Den blev testet i aftes, men jeg havde liiiige overset én enkelt ting: Kissy
Jeg vidste godt, at hun var dybt forelsket i støvsugeren, men havde ikke drømt om, at jeg skulle kæmpe for at holde hende væk fra en damprenser i brug! Kan jeg mon klage til opdrætteren?
Det var en lidt speciel fornemmelse at være til netværksarrangement med arbejde i dag. Emnet var brugen af AI inden for jura (Legal Tech) og mit kontor var vært for arrangementet, så ikke alene blev mine bidrag til kontorets AI grundlag nævnt, jeg blev også fremhævet som noget særligt pga. kombinationen af køn og alder, så jeg skal muligvis deltage i en podcast om emnet! Og nogle andre ville have mig med som paneldeltager i diskussioner!
Det kommer jo meget an på, hvad man bruger det til Jeg har f.eks. reduceret den tid, jeg bruger på store oversættelser med omkring 80% - og resultatet er mindst lige så godt (og i flere tilfælde bedre) end dengang jeg lavede det manuelt.
I det hele taget reduceres mængden af hallucinationer drastisk for hver version, der offentliggøres, og ved at lave CustomGPT’er kan man langt bedre kontrollere outputtet. Dem har jeg pt. lavet 18 af inden for forskellige områder Nogle som sparringspartnere, andre som regulære opslagsværk (skal denne klient hvidvaskes? skal der moms på denne faktura?)
Det er nok sådan noget hvor man enten skal gå meget op i ikke at lade noget gå til spilde, eller synes den slags sysler er hyggelige for at det er besværet og den efterfølgende rengøring værd. Man skal også have indkøbt væge til det, da man ikke bare kan bruge en hvilken som helst type snor.
Jeg har selv lavet lys og det var ok hyggeligt, men ikke nok til at jeg fortsat gør mig i den slags.
Jeg har lige opdaget en nekrolog for min første rigtige kæreste, i en islandsk avis … han er åbenbart død af ALS
Men jeg genkendte kun navnet - ikke ansigtet på billedet - der er sket meget siden 1980