. o O Marts tanker 2026. O o

Forår
Må heller gå i gang med forårets rengøring den forårs sol afsløre meget :see_no_evil:
Bla en kat der har været højt på en skab, som hun ikke må

7 Synes om

Manden kunne ikke forstå, hvorfor jeg var så længe om, at komme ud af sengen hertil morgen, indtil han kom ned og så, at Tikka blev ved at komme retur op på mig når jeg flyttede hende, hurtigere end jeg kunne nå at få dynen af :tihi: :hjerte:

Nu er jeg så fanget på sofaen, med Masso opad mine fødder og Tikka under tæppet :joy:

9 Synes om

Er det muligt at rette tastefejlen i overskriften? :sorry:

3 Synes om

Det skulle gerne være gjort nu :slightly_smiling_face:
Når du kører helt op til toppen, er der en lille blyant, der ved at trykke på den giver mulighed for at rette overskriften :slightly_smiling_face:

4 Synes om

Tak for at se det fejl @dkkorat :slightly_smiling_face:
Men hvad havde jeg fået skrevet :ups:

Tak @Lonse :tak:

4 Synes om

Tak​:blush: Jeg vidste ikke, andre brugere kunne rette overskrifter :thinking:

3 Synes om

Marst :heart_eyes_cat:

2 Synes om

Hende der kom med kalenderen
Se hvad hun havde købt i værtinde gave til mig
Nå jeg som jeg plejer at gøre
Vrælede jeg så meget at jeg glemte det der var i ovnen
Vasen var en godt gået gave
Godt jeg havde flere Flutes til og varme

11 Synes om

Jeg er også i gang med oprydning, rengøring, tøjvask osv. Min hjerne har ikke kunne finde ud af at komme i gang i lang tid, så der er meget der skal laves, men har en vask over, fået sat et spejl op, sat et kunstprint i ramme, fyldt et par alm affaldsposer med skrald, og støvsuget. Skal have taget opvasken, og vasket gulv i køkkenet. Hvis jeg får gjort dette har jeg lovet mig selv at jeg må købe takeout til aftensmad.

13 Synes om

Lækkert kunstprint. :thumbup:

6 Synes om

Hvis der sku’ være andre, der trænger lidt nyt på væggene: Bathroom Waiting Cat Poster – Bozetto | Design Posters & Affischer Online

6 Synes om

Hvorfor er der ikke nogen der har arbejdet videre med denne idé?

10 Synes om

Hvor er det fint, jeg ville personligt hænge det med den døde kat nederst :smiley:

4 Synes om

Tak. :hjerte: Ja det vælger man netop selv. Den er lavet til at kunne vendes. :ok: Hvilket var noget af det der tiltrak mig.

Jeg har købt den som en hyldest til de katte jeg har mistet, så derfor har jeg valgt at vende den sådan her. :blush:

Tak :hjerte: Jeg købte den til J-popcon.

Kunstneren kalder sig Feefal hvis nogen vil se hvad hun ellers laver. Jeg så hende aldrig selv, men fik en del snakke med hendes mand som passede standen.

7 Synes om

Tak, jeg kunne ikke lide at spørge, fordi jeg tænkte du måske ville “have den for dig selv” :smil:

5 Synes om

Absolut ikke! Gode ting skal deles. :ok:
Hun er så dygtig og jeg blev ved med at komme tilbage. Og hvis hun er bare halvt så flink som sin mand er hun bestemt værd at støtte. Mener hun er fra… Ungarn? Men det må du ikke hænge mig op på.

4 Synes om

Jeg håber denne film kan ses, men det hun tegner i den korte film var så smuk… fandt hendes hjemmeside og hun er jo ikke engang dyr https://share.google/Di3a3MDahrvKKQvYJ

5 Synes om

Jeg kunne godt se den i hvert fald :ok:

5 Synes om

Camperen har været til reperation pga fugt. I den forbindelse har vi tømt dem for alt. Dette har været en god lejlighed til at få soteret alt fra vi aldrig har haft i brug, samt en elstrem rengøring og er nu kommet alt støvet fra grusvejen til livs.
Håber første tur bliver en hyggetur til show, men det må tiden lige vise.

Men nøj er er brugt nu og har ondt overlat.

6 Synes om

Delle har været såååå dygtig i dag. :lovelove: Hun er jo virkelig ikke glad for at få klippet klør. Men hun lod mig klippe alle klør på begge forpoter på nær én uden at kny. Så gad hun heller ikke mere. Men hun gik bare sin vej, hun teede sig ikke, som hun ellers godt kan finde på. Den sidste fik vi også efter en pause, uden den store drama.

Hendes bagpoter skal der heldigvis sjældent gøres noget ved, så vi holder det ved forpoterne i dag. Jeg er så stolt af hende. :inlove:

Det har virkelig hjulpet, tror jeg, at jeg har klosaksen liggende ved sofaen, og så tager vi en klo engang imellem, og jeg nulrer jævnligt poter uden at klippe. Og så, hvis hun hænger fast i tæppet eller mit tøj, får hun at vide at det skal altså gøres, og så snakker vi os igennem den drama hun lægger for dagen, og tager de klør hun hænger fast med. Nogle gange forsøger hun at skjule at hun hænger fast, fordi hun godt ved hvad det betyder. :tihi:

Da jeg skulle klippe klør på hende første gang skrev jeg til Jeanette at jeg ikke forstod hvordan de havde præsteret at klippe dem inden hun flyttede. :sweat_smile: Så det er store fremskridt!

5 Synes om