Det er det vel, hvis du taster nummeret ind i din bank, bør det komme frem af sig selv, hvilken bank det hører til … men jeg ved det ikke, ville bare hjælpe kattene
Er karla katte hjem den der får/fik meget kritik pga en mandelig stifter som fik et hus til kattene?
Ja, jeg hører også rigtig mange kritiske røster omkring Karlas Kattehjem…
Ene hjemme, og madplaner er begrænset til “nå, men jeg skal vel også have et eller andet…”. Så det blev “tøm køleskabet” - diverse grøntsagsrester kastet i en gryde med lidt ris og en rest fløde. Gad vide om det er nødvendigt også at drikke den halve flaske hvidvin, der står i køleskabet, for at fuldende øvelsen…?? Hmmm… ![]()
Der har været så meget at se til på det sidste at der har været meget stille fra min side af. Men dejligt at se der er liv her inde stadig. ![]()
Det vil jeg faktisk mene er en del af klapjagt i køleskabet ![]()
Dejligt at høre fra dig igen. Jeg har været lidt bekymret, men kunne jo heldigvis se, du var aktiv på Facebook, så der nok ikke var noget i vejen ![]()
Vågnede og kikkede på uret - damn også, jeg skulle have været oppe for 3 kvarter siden
Må have lagt mig til at sove, efter alarmen gik. Så er dagen ødelagt fra begyndelsen af. Der er knap nok tid til at drikke kaffe for slet ikke at tale om at hænge over KG og nyheder m.m., som jeg plejer.
Da jeg så havde været oppe et kvarter, satte alarmen i gang. Så i virkeligheden har jeg fået et kvarter ekstra her til morgen ![]()
I går blev mit første kuld 9 år
Forstår det ikke, jeg er jo lige startet med at opdrætte ![]()
Kender godt de dage!
Det er som regel bedre i morgen ![]()
Min kattesitter, som bor på den anden side af vejen, har nu været i gang med en motorsav i snart to timer … ![]()
Det jeg nok er mest fortørnet over er, at han er i gang med at save en masse gratis brænde, som han har fået fra huset ved siden af … hvor der er blevet fældet en del træer den sidste uges tid ![]()
Bare kom an, Putin. Vi har motorsav!
Ja der har ikke været så meget overskud til nettet generelt andet end mine faste baser IG og FB da der har været meget at se til.
Jeg har kæmpet med mit Lupus og nyt medicin og Asti’s behandlinger + bare at nyde tiden med pigerne og deres legeaftaler.
Men håber at kunne være lidt mere aktiv resten af året ![]()
Når man vågner og føler det er en god dag, men så gonker en tå ind i hjørnet på spisebordsbenet og bliver nappet i fingeren af ens søde fedthalemus der ellers ALDRIG bider, så begynder man at tvivle…
Suk
Ved du ikke at lilletåens eneste funktion er at finde møbler i mørke
(og min er fantastisk dygtig)
Det var ikke engang lilletåen
det var “lange”-tåen eller hvad den hedder den mellemste ![]()
Av Av ![]()
Så er der gået inflation i skidtet ![]()
Hvorfor er alle internatkillinger i den passende alder hunkatte?! ![]()
Hvis hende her var en dreng, var jeg på vej til Fyn lige nu … ![]()
https://www.dyrenesbeskyttelse.dk/adopter/kat/fyns-internat/4v2297
Udover at være en hunkat, så er det da heller ikke en stribemis, hvis mine øjne da ikke bedrager mig ? ![]()